Ervaringen met Combodart

afwezigheid van erectie

Prostaathyperplasie (28 meningen)

15-02-2024 | Man | 75

afwezigheid van erectie

Ik slik het medicijn combodart sinds 2018 na onderzoek uroloog deze constateerde, een te vergrote prostaat.en ik moest vele malen plassen overdag,PSA was 5,3 na 3 maanden combodart te hebben ingenomen was PSA 2.8 het plassen ging veel beter en ook minder overdag en s,nachts ben zeer tevreden over de medicatie. nu jaren later is PSA 1.7 nadeel de sex is wel veranderd.mati[lees meer...]ge erectie en zaadlosing.

03-10-2022 | Man | 77
tamsulosine / dutasteride (0,4)
Prostaatklachten (overig)
Vooral in de nacht vaak en moeizaam plassen. Met dit middel wordt de kwaal misschien wel iets beter maar ik slaap evengoed niet en die kuitkrampen doen geweldig zeer.

25-01-2022 | Man | 72
Prostaatklachten (overig)
Met Combodart kom je niet meer klaar, maar ik heb nu wel een kop met haar.

02-01-2022 | Man | 69
Prostaatklachten (overig)
Gebruik nu ongeveer 5 jaar combodart en ben tevreden .

23-03-2021 | Man | 74
Prostaatklachten (overig)
Na veertien dagen inname reeds gevoelige verbetering van de klachten. Week na week steeds verdere verbetering en zonder geen enkele bijwerking ! Zonder deze medicatie had ik vroeger veel klachten : vaak plassen, moeilijk plassen, Werkelijk een wondermiddel en dit zonder enige ingreep ! Moet zelfs s'nachts niet meer opstaan om toe plassen. Een aanrader !

03-01-2021 | Man | 69
Prostaatklachten (overig)
te grote prostaat eerst een jaar minder sterke, geen resultaat, nu na 3 jaar gebruik nog steeds hetzelfde liedje totaal geen resultaat. Ben afhankelijk geworden van 3 maal (minimaal) daags ketteren. Vanwege corona geen verdere stappen kunnen ondernemen. Het is een product wat absoluut niet aanslaat. Vrouwelijke hormonen worden gebruikt bij prostaatkanker. Mogelijk in[lees meer...]dien dit toegevoegd zou worden zou de hormonen van de man verminderd kunnen worden met mogelijk een beter resultaat.

31-08-2020 | Man | 65
Prostaatklachten (overig)
Beste, Sinds enkele maanden is een wit product van combodart. Dutasteride/tamsulosine 0.5mg/0.4 mg Voor een verpakking van 180 stuks betaal ik bijna 70 euro. combodart kost hier 93 euro voor 90 pillen(in Belgie met voorschrift, ziekteverzekering komt niet tussen) Groetjes Jos

27-02-2020 | Man | 61

08-07-2018 | Man | 63
Prostaatklachten (overig)
Na jaren tamsulosine begonnen de plasklachten ernstig toe te nemen. Uroloog raadde combodart aan en daar ben ik heel tevreden over. Problemen tot een minimum herleid zelfs als ik eens “over de schreef ga” qua alcoholgebruik.Ik ben ook een fervent fietser en ook daar geen problemen mee. Geen bijwerkingen ,uiterst tevreden.Had ik er maar eerder mee gestart.

01-12-2017 | Man | 72
Prostaatklachten (overig)
gebruik wegens vergrote prostaat , het is wachten op resultaat ,volgens de specialist zou de prostaat na 3 maanden moeten verkleinen anders operatie.

12-08-2016 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
na 1 inname ben ik bewusteloos van de trap gevallen en opname ziekenhuis noodzakelijk.

11-03-2016 | Man | 55
Prostaatklachten (overig)
Ivm plasklachten werd na diverse onderzoeken operatie aanbevolen. Second opinion bij andere arts; deze wilde eerst nog Combodart proberen omdat hij mij te jong vond voor operatie. In de eerste maand geen effect. Daarna werd het langzaam beter. Na ca. 6 maanden op acceptabel niveau; operatie niet meer nodig. Ik moet het medicijn wel mijn leven lang blijven gebruiken maa[lees meer...]r dat vind ik OK.

21-03-2015 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
ja een mooi medicijn, mijn hele sexleven naar de kloten geholpen, na 5 maanden nog steeds problemen, geen erectie meer, geen zaadlozing meer, tieten gekregen cup a, wat kun je nog meer wensen.

01-09-2014 | Man | 79
Hartkloppingen

10-07-2014 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
Na 4 weken in overleg met huisarts gestopt. Pijnlijke erectie en geen of nauwelijkse zaadlozing. Hartklachten en sterk verminderde conditie. Gebruik momenteel niets en dat bevalt prima.