Ervaringen met Combodart

afwezigheid van erectie

Prostaathyperplasie (28 meningen)
Prostaatklachten (overig) (15 meningen)

03-01-2021 | Man | 69
Prostaatklachten (overig)
te grote prostaat eerst een jaar minder sterke, geen resultaat, nu na 3 jaar gebruik nog steeds hetzelfde liedje totaal geen resultaat. Ben afhankelijk geworden van 3 maal (minimaal) daags ketteren. Vanwege corona geen verdere stappen kunnen ondernemen. Het is een product wat absoluut niet aanslaat. Vrouwelijke hormonen worden gebruikt bij prostaatkanker. Mogelijk in[lees meer...]dien dit toegevoegd zou worden zou de hormonen van de man verminderd kunnen worden met mogelijk een beter resultaat.

20-02-2019 | Man | 74
Blaasontsteking
Ik had plasproblemen met als gevolg regelmatig blaasontsteking. Tamsulosine hielp te weinig over gegaan op Combodart. Veel spijt van het werkt wel wat beter dan alleen Tamsulosine maar levert zware, zeer onprettige andere klachten op

27-02-2018 | Man | 61
Prostaathyperplasie
In combodart zit een alpha blocker. Ik had dat eerder al gebruikt met een ander medicijn. Daar werd ik toen zeer slaperig van. Het werd meteen minder na het stoppen, maar duurde een paar weken voordat het helemaal weg was. Met Combodart kreeg ik dezelfde klachten na drie dagen, dus ik ben meteen gestopt. De bijwerking is voor mij erger dan de klachten die het verhelpt. A[lees meer...]ls ik constant die vermoeidheid zou hebben zou ik niet verder willen. Ik kreeg de eerste klachten 's avonds en heb toen de pil niet meer geslikt. Die nacht sliep ik slecht. De volgende dag was ik erg vermoeid. Die nacht sliep ik weer slecht. De dag er op was het al veel minder. Dit patroon was hetzelfde als bij gebruik van een andere alpha blokker een paar maanden eerder.

18-08-2017 | Man | 79
Prostaathyperplasie
gebruik terrazozine sedert 1995 van 10 mg (van 2 naar 10mg). Op 5-8-2017 op aandringen specialist overgeschakeld naar combodart, maar na vijf dagen gestopt, kon nog zeer moeilijk plassen. Naar de huisarts geweest en terug naar terrazozine 10 mg + avodart 0,5. Bijwerking redelijk. Mijn prostaat is nu psa 9 en op 13-10-2015 was na punctie mijn gleasonscore 3+3=6.

27-01-2017 | Man | 65
Prostaathyperplasie
In overleg direct gestopt en in afwachting van vervolg.

12-08-2016 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
na 1 inname ben ik bewusteloos van de trap gevallen en opname ziekenhuis noodzakelijk.

14-02-2016 | Man | 66
Prostaathyperplasie
Na 2 dagen ernstige duizelingen, verhoogde hartslag, normaal 60 sps in rust, na inname 85 tot 90 in rust, revalidatie ernstig verstoord, kon met moeite de oefeningen doen zonder dat mijn hartslag naar 160 ging, terwijl voor mijn leeftijd 156 als hoogste waarde word genomen. Pijn in testes en linker vergrootte tot 3 x de normale grootte, ben ermee opgehouden, linker testes [lees meer...]helemaal verschrompeld. Neem nu Tamsulosine, is niet veel beter, maar kan nu toch plassen, maar meerijden in het peloton is voorbij, ik kan nog net de bezemwagen voorblijven.

21-03-2015 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
ja een mooi medicijn, mijn hele sexleven naar de kloten geholpen, na 5 maanden nog steeds problemen, geen erectie meer, geen zaadlozing meer, tieten gekregen cup a, wat kun je nog meer wensen.

10-09-2014 | Man | 73
Bijbalontsteking
Enige weken gebruikt en steeds meer last van duizeligheid, opgezet gevoel en sterker wordende pijn aan de teelballen. Ook het effect van minder plasproblemen op geen enkele manier verbeterd

10-07-2014 | Man | 61
Prostaatklachten (overig)
Na 4 weken in overleg met huisarts gestopt. Pijnlijke erectie en geen of nauwelijkse zaadlozing. Hartklachten en sterk verminderde conditie. Gebruik momenteel niets en dat bevalt prima.

18-12-2012 | Man | 68