nicotine

17-09-2019 | Vrouw | 34
Stoppen met roken
Na 19 jaar roken gestopt met deze pleister. In mei 2019 begonnen, een maand stap 2 gebruikt (rookte 10-15 sigaretten per dag) en nog steeds rookvrij. Na een maand met pleisters vergat ik ze af en toe op te plakken. Ik heb ook het boek van Alan Carr gelezen. Pleister bleven bij mij redelijk goed zitten, ik heb ik zelfs mee gesport en gezweet.

03-06-2019 | Vrouw | 61
nicotine (4mg)
Stoppen met roken
Ik neem tabletjes en ook ik heb last van pijnen (vrij hevig) in m'n armen. Weet niet of het van de nicotine tabletjes komt en evenzo, ik bijt wel door. Momenteel dag 127 gestopt / bijna 5 maand.

11-04-2019 | Vrouw | 27
Stoppen met roken
Na 10 jaar roken, zonder stopperiode, ben ik gestopt. Ik heb eerst zelf afgebouwd door rook momenten over te slaan, tot ik ongeveer 10 sigaretten per dag rookte. Daarna heb ik de pleisters van 14mg (stap 2) aangeschaft en deze gebruik ik nu 4 weken. Ik merk dat ik lichamelijk nauwelijks meer trek krijg in een sigaret (nauwelijks onrust). Alleen de gewoonte momentjes zijn s[lees meer...]oms lastig (bijvoorbeeld met alcohol), maar hier zou je eventueel tabletjes voor kunnen gebruiken (doe ik zelf niet).

09-04-2019 | Vrouw | 23
Stoppen met roken
Direct de pleisters gaan plakken toen ik wakker werd. In de avond mijn laatste sigaret gerookt. Na een uur werd ik ontzettend misselijk en duizelig. Pleister eraf gehaald en de volgende dag opnieuw geprobeerd. Weer heel misselijk en deze keer met braken. Werkt helaas dus niet voor mij

08-02-2019 | Vrouw | 36
nicotine (21mg/24)
Stoppen met roken
Vaker gestopt met roken en ook meerdere keren met en zonder pleisters. Langste was 9 maanden toen ik zwanger was, ben toen cold turkey gestopt omdat roken toen geen optie was. Eind 2018 waren mijn man en ik echt klaar met het roken, voor onze gezondheid en die van onze kleine. Beiden 3 januari gestart met de pleisters en tot op heden niet meer gerookt. De pleisters[lees meer...] werken goed, ja er zijn zeker nog moeilijke momenten maar er is makkelijker doorheen te komen. We zijn vastbesloten het deze keer vol te houden, we gebruiken nu nog de 21 mgr maar beginnen komende week met de 14 mgr. Ik merk dat de pleisters het beste werken en het beste blijven zitten op mijn bovenrug dus daar draag ik die ook continu.

22-08-2017 | Vrouw | 24
nicotine (21mg/24)
Stoppen met roken
Ik heb al eens eerder deze pleister gebruikt om te stoppen, toen was ik eigenlijk met gemak 1,5 jaar gestopt! Helaas door een mindere gebeurtenis in mijn leven weer begonnen maar nu pakken we de draad weer op. Alleen was ik even vergeten hoe erg die dromen worden wanneer je aan de pleisters begint. Normaal droom je iets en dan snel weer vergeten maar nu de hele nacht door [lees meer...]dromen. En de raarste dromen. Verder geen bijwerkingen.

13-09-2016 | Vrouw | 47
Stoppen met roken
De niquitin pleisters werken erg goed, alleen ze blijven echt niet zitten. Het is me gelukt nu 6 weken niet te roken, maar het blijft moeilijk. Verder merk ik nog weinig vd voordelen van niet roken. Kan niet zeggen dat mijn eten beter smaakt, dat ik beter kan ademen etc. Eerder het tegenovergestelde. Mijn bloeddruk is sinds ik gestopt ben heel erg hoog. Maar blijf het nog [lees meer...]even volhouden misschien heeft het wat meer tijd nodig.

21-04-2016 | Vrouw | 61
nicotine (1mg)
Stoppen met roken
Ik gebruik al ruim 2 jaar de Niquitin. Ik ben blij dat ik niet meer rook, maar lijk wel weer verslaafd aan de zuigtabletten. Ik heb een behoefte die ik niet met snoep of alcohol wil stillen, dus neem ik een zuigtablet. En die werkt prima. Buiten een droge mond geen bijwerkingen heeft. ik moet nog een manier zien te vinden de behoefte te compenseren.

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum