Naltrexon

Alcoholverslaving (11 meningen)
Drugsverslaving (6 meningen)

03-04-2019

Drugsverslaving

Bij het onverwachts moeten stoppen met roken door longprobleem , ben ik mede voor de pijn meer ketamine gaan gebruiken , waardoor ik vrijwel dagelijksketamine gebruikte, als ok het niet had dan gebruikte ik voor onrust benzodiazepines m.n. Valium. Dit ging 3 wekem door, maar uiteindelijk begon ik te bingen waardoor ik psychotisch werd en ook nog andere middelen zoals opia[lees meer...]ten en benzo , xtc en 2cb gebruikte. Uiteindelijk belandde ik in het ziekenhuis waar verschillende diagnoses werden gesteld, maar wat betreft mijn ketamine gebruikben ik op advies van ziekenhuispsychiater ib contact gekomen verslavigszorg. Enerzijds. Wilde ik njet meer roken waatbij ketamine mij enorm heeft geholpen en ik tot op heden ( sinds okt 2019) geen sigaret meer heb aangeraakt . Ik heb ruim 40 jaar gerookt 1tot 1 1/2 pakje per dag. Mijn craving naar ketamine bleef en volgens psychiater heb ik in een maand een ernstige ketamine verslaving opgebouwd. Na weer een terugval met 4 dagen bingen werd ik weer psychotisch waarbij ik veel mensen lastigviel. Om het craven te vermindered ben ik gestart net naltrexon , hoewel ik onrustig ben en me slecht kan concentreren heb ik sinds begin februar geen ketamine ghaald of gebruikt. Ik ben van plan nog el een tijd te grebruiken.
30-03-2019

Drugsverslaving

Mijn goal is de aanpak van mijn amfetamine afhankelijkheid. Ook eventueel drankmisbruik is in de overweging meegenomen, hier heb ik in mindere mate last van maar ben er ook zeker niet vrij van. Aanvankelijk ging ik er goed voor, was echt zeer gemotiveerd dit een kans te geven (met name door wat specifieke ervaringen hier waar ook amfetamine genoemd werd). Die motivatie heb[lees meer...] je ook echt wel nodig, daar ligt de basis voor eventueel succes. Heb je de motivatie dan heeft Naltrexon- naar mijn ervaringen- een best wel goede ondersteunende werking. Het is by far het beste wat er op dit moment is aan medicatie dat specifiek gericht op speed verslaving zou kunnen bijdragen. Een nadeel zat voor mij vooral in het eten: daar had het een vergelijkbare blokkerende werking- wat ergens wel logisch is als je je bedenkt hoe dit middel neurologisch haar werk doet. Omdat een grote groep mensen met amfetamine verslaving ook worstelen met eet problematiek en niet zelden overgewicht kan deze bijwerking echter ook uitpakken als positief extra steuntje. Ook op de beleving van sex zit een zekere demping. Ik ben uiteindelijk wel een keer terug gevallen na een paar maanden- maar dit is achteraf gezien echt puur te verklaren op andere redenen. Naltrexon had daar denk ik weinig invloed op. Nogmaals, het is geen wondermiddel. Dus ook op allerlei andere punten die betrekking hebben op het leven en hoe je daar als middelen afhankelijk persoon in gevormd ben geraakt: nog een hoop te doen daar.. Ik wens (mede) strijders het allerbeste toe. Ik sta open voor mensen die opbouwend in gesprek willen gaan over dit onderwerp- misschien hebben we iets aan elkaar (...via de site)
29-03-2019

Naltrexon (naltrexon)

Sinds een aantal jaren gebruik in LDN (Low Dose Naltrexon) Ik merk dat dit helpt mijn ongemakken te verminderen. Gewrichtspijnen zijn minder geworden en mijn energielevel is omhoog gegaan. Ook al is er een griepgolf en zijn er veel mensen in mijn omgeving verkouden, merk ik dat ik niet meer verkouden wordt en geen griep meer krijg.
09-12-2018

Alcoholverslaving

Op advies van een verslavingsarts dit middel voorgeschreven gekregen. Na enkele dagen zeer ernstige vorm van radeloosheid die me bijna tot een zelfmoordpoging heeft gebracht.
10-11-2018

Alcoholverslaving

Ik gebruik dit middel nu langer dan 2 jaar, na afgekickt te zijn van een ernstige alcohol verslaving. Onder begeleiding van een verslavingsarts heb ik naltrexon gekregen. Het effect was bijzonder effectief, ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds abstinent. Geen druppel gedronken, het is een fijne steun tegen alcoholverslaving. Echter geen wondermiddel, je moet zelf k[lees meer...]eer op keer beslissen geen alcohol te drinken. Momenten van alcoholzucht blijven. Bijwerkingen zijn: koud, rillingen, angst, libido is ernstig verstoord (bijna geen behoefte aan seks), diaree, opvallend was dat ik extreem nerveus/zenuwachtig was geworden, heel vervelend. Echter belangrijkste is dat ik alcohol vrij leven heb en weer kwaliteit van leven! Geloof me! Ik kan Naltrexon van PCH iedereen aanraden die kampt met een alcohol afhankelijkheid.
26-09-2018

Drugsverslaving

Op eigen verzoek van de huisarts voorgeschreven gekregen. Dit middel zou de effecten van opiaten onderdrukken... helaas is dit in mijn situatie niet het geval... na drie weken innemen zonder daarbij drugs (cocaïne) te gebruiken ( simpelweg omdat er geen geld voor was) de eerste keer gebruikt en totaal geen verschil te merken...
30-08-2018

Alcoholverslaving

Helaas heeft Naltrexon bij mij niet het gewenste effect; geen/verminderde zucht naar alcohol. Ook geen bijwerkingen, er gebeurde gewoon helemaal niets. Ik kreeg ook verschillende verhalen over de werking ervan: 1. Het zou een seintje geven aan je hersenen alsof je al 2 drankjes zou hebben gehad en dat hiermee de zucht naar alcohol zou afenemen. 2. Dat alcohol vies zou ga[lees meer...]an smaken en dat je er doorboor minder zin in zou hebben. Nou, van beide heb ik niets ervaren. Hiermee dus dan ook gestopt. Nu ben ik net begonnen met Antabus (bruistablet, 7 dgn per week 200 Mg, 1 keer per dag) (effect: lichamelijk zeer ziek worden als je ook maar een druppel alcohol binnen krijgt). Je laat het wel uit je hoofd om te drinken als je weet wat de gevolgen zijn.... Dit is voor mij nu echt een positieve stok achter de deur (en geeft veel rust in het koppie). Wel even goed opletten met uiteten gaan (zit ergens alcohol in “verstopt” en deodorant, parfum, etc. met alcohol erin). Ook alcohol in contact met de huid kan al problemen geven.
20-09-2017

Alcoholverslaving

Pas 3 dagen mee bezig, heb nog steeds zin in alcohol, hopelijk gaat dat over. Vorige maand Campral geprobeerd, dat ging 3 weken goed en daarna was de drang weer erg sterk. Ik heb het juiste nog niet gevonden vrees ik.
12-06-2017

Allergie

Door hormoonzalfverslaving onder de huiduitslag, oedeem, haaruitval, gewichtsverlies, intense jeuk tot op het bot. Slapeloze nachten van de jeuk.
27-03-2017

Alcoholverslaving

hallo. ik wil naltrexonhydrochloride 50 pch gaan gebruiken, om van mijn alcoholverslaving af te komen. ik de bijsluiter, lees ik best wel wat bijwerkingen. sommige daarvan heb ik nu ook al een beetje, dus ik wil niet, dat die hierdoor versterkt worden. met als gevolg, dat je door t nemen van t ene middel, ook meer van een ander moet gaan gebruiken. mijn doel is, om beter m[lees meer...]et alcohol om te kunnen gaan. bv door de weeks niet of met mate. en bv in t weekend zo af en toe een borrel oid. ik lees hier, wel wat goede ervaringen, en een paar bijwerkingen. heeft iemand er ervaring mee? en zo ja, deel dat graag hier? vooral de bijwerkingen ben ik benieuwd naar
10-03-2017

Overactieve blaas

Even kort: nadat ik 2 * geopereerd ben aan mijn blaas wegens een infectie in de blaas heeft mijn vrouw LDN gevonden via internet. Waarom: om rust te krijgen die nodig is om nachts te kunnen slapen, voorbeeld voor het medicijn moest ik 10 tot 15 keer uit bed om te plassen, na gebruik van de medicijn hoef ik maar 1 of 2 nachts plassen. Door dit medicijn heb ik de rust die no[lees meer...]dig is om mijn blaas te herstellen of dat helemaal lukt weet ik niet, maar ik ben zeker blij dat mijn vrouw dit medicijn heeft gevonden, dank jullie wel.
09-02-2017

Fibromyalgie

Sinds een aantal maanden gebruik ik LDN, langzaam opgebouwd met 0.25 mg per week, ik zit nu op 3mg en heb al veel resultaat (ik kan nog verder verhogen tot 4.5 mg dit is even zoeken naar een persoonlijke optimale dosering). Sinds bijna 20 jaar heb ik M.E. en sinds 10 jaar kwam daar de diagnose fybromyalgie bij, zoals de meeste heb ik een lange weg bewandeld langs regulier[lees meer...]e en alternatieve behandelaars. Eigenlijk is dit het eerste middel dat echt goede resultaten geeft, de chronische pijnklachten zijn verminderd, de nachten ga ik eindelijk weer steeds beter slapen, veel te hoge ontstekingswaarde zijn genormaliseerd. Al met al eindelijk verbeteringen, ik raad mensen met dezelfde ziektebeelden absoluut aan om LDN uit te proberen (bouw het wel heel langzaam op). Ik vind het erg jammer dat reumatologen zeggen, hier is niks aan te doen en alleen maar pijnstillers voorschrijven waar ik nog zieker van werd. In veel gevallen is er wel degelijk iets aan te doen, ik hoop dat dit middel voor jou ook werkt.
10-12-2016

Alcoholverslaving

Ik slik dit medicijn nu ruim een jaar lang voor mijn verslaving. Heb sinds de 1e dag geen zucht meer gehad. Had wel het 1e half jaar professionele hulp erbij van Novadic Kentron. Ook geen bijwerkingen gehad. Ik raad het iedereen aan het te proberen.
20-07-2016

Drugsverslaving

Voorgeschreven gekregen vanuit Jellinek, verslavingsarts. Het hielp tevens ook erg goed bij mijn gevecht tegen eetbuien. Wat ook een verslaving is. Ik was verslaafd aan amfetamine, als ik geen amfetamine gebruikte kreeg ik eetbuien. Dit heb ik al sinds puberteit. Met cognitieve gedragstherapie en dit medicijn heeft het me weer een normaal leven gegeven. Het zorgt erv[lees meer...]oor dat ik niet continu honger en creaving heb naar eten. Ik zou het mensen aanraden die kampen met een alcohol of drugs/eetprobleem. Ook raadt ik cognitieve gedragstherapie in bij een instelling die gespecialiseerd is in jou verslaving. Ik ben erg dankbaar voor het bestaan van dit medicijn.
09-07-2016

Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)

In België heb ik een hele toer dokters moeten afgaan om iemand te vinden die het wilde voorschrijven! Maar ik ben een volhouder. Ik neem het in sinds eind april. Ik ben nog steeds in geleidelijke opbouw van de dosis. Ik merk een verbetering in de verzuring van de spieren. Ik kan weer in de zon komen en kleur krijgen! Ik werd steeds doodziek na het zonnen. Ik kan teru[lees meer...]g mijn elektrische fiets gebruiken! Ik kon dit niet door de pijn en verkrampen. Het is wel nog maar een rit van 3 km, maar een wereld van verschil😊 Ik kan terug naar de mindfullrelaxatie en de (aangepaste) yoga. Ik kan terug sommige houdingen zonder te verrekken van de pijn. Ik heb ook astma en allergieën, hooikoorts. Voor de eerste keer sinds jaren een stuk minder last van pollen! Ik heb terug het gevoel dat ik niet meer moet overleven, maar terug wat meer qualiteitsvol kan leven! Ik hoop van harte dat de farmacie en sommige dokters zich eens realiseren dat het gaat om helpen en genezen van mensen en NIET OM WINSTBEJAG!
20-06-2016

Fibromyalgie

In juli 2014 werd fibromyalgie vastgesteld na jaren van zoeken naar onverklaarbare pijn, vermoeidheid en concentratieproblemen. In eerste instantie werden er baxters met magnesium, carnitine en cernivit opgestart dit helpt tegen de verkrampingen en vermoeidheid. Na enkele maanden kwam ik ldn tegen op het internet, ik besloot mijn kans te wagen. De huisarts en specialist gi[lees meer...]ngen akkoord, ik begon met 1 Mg per dag, na 3 weken 3 Mg en weer 3 weken verder 4.5 Mg. De pijn is beter onder controle, concentratie is zeer goed, lees weer dikke boeken en kan weer een film uitkijken. Heb nog steeds slechte periodes hoor en kan nog steeds niet werken, maar mijn leven is iets draaglijker geworden. Dus de combinatie van de maandelijkse Baxter en dagelijkse ldn lukt het om weer mijn huishouden draaiende te houden. Pijnstillers neem ik bijna niet meer. Tip neem de Naltrexone best bij het avondeten, want bij mij had het een effect dat ik dronken was in de namiddag als ik het 's morgens innam. Ik laat de pillen van 50 Mg vermaken bij de apotheek. Ik zou zeggen probeer het uit, het is voor mij de moeite waard. Misschien ook voor u, veel succes.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum