Ervaringen met Suboxone

Bij  ZenuwpijnX

congestief hartfalen Oedeem

Drugsverslaving (22 meningen)

Champix (1159 meningen)
Wellbutrin XR (589 meningen)
Methadon (119 meningen)
Zyban (78 meningen)
NiQuitin (69 meningen)

01-04-2024 | Vrouw | 37

congestief hartfalen Oedeem

NEEM DEZE LEGALE DRUGS NOOIT!!!! Na 3 jaar 90mg oxycodon gebruikt te hebben was ik het zat en ben ik in de detox overgestapt op suboxone 14mg per dag. Als ik wist wat dit middel met mij zou doen was ik er nooit aan begonnen! Ik heb het uiteindelijk 5 jaar gebruikt en mijn leven is een hel geworden door deze troep. Ik had geen gevoel meer, en leefde als een zombie… ik weeg[lees meer...] normaalgesproken 60-70 kilo, en door deze troep ging ik vocht vasthouden, en woog op een gegeven moment 119!!! Ik kwam nooit meer buiten omdat ik me schaamde en heb uiteindelijk oktober 2022 een klein hartinfarct gehad op mijn 35ste. Maar deze waarschuwing was niet eens genoeg ik besefte het amper. 3 maanden geleden dacht ik: als ik nu niet stop, stop ik nooit meer, en dat word m’n dood. Ik begon met afbouwen maar dat vond ik te lang duren dus ik ben bijna 4 weken geleden cold turkey gestopt. Ik wist dat ik ziek zou worden, maar ZO ziek had ik niet gedacht. Ik loop nog steeds met tranende ogen, loopneus, niezen, buikpijn, diarree, kotsmisselijk, hartkloppingen, zweten, rillingen, psychische klachten. En in het begin had ik vreselijk last van spierspasmes en stuiptrekkingen. Maar ik heb geen moment gedacht aan opgeven. Ik was en ben er zo klaar mee! Het positieve is dat ik weer kan genieten van bijv muziek en ik heb weer gevoel. De eerste week kwam alles wat ik door de suboxone niet verwerkt had eruit. Alleen maar gehuild. Maar dat geeft niet want ik kan nu ook weer echt lachen ipv een masker op te zetten en te doen alsof. Ik ben al 10 kilo kwijt, ik zie vooral dat het vocht wat ik vasthield aan het weg gaan is. Dus ondanks dat ik me nog beroerd voel heb ik geen spijt. Ik wil mijn leven terug, en met dit ‘medicijn’ leef je niet, je ademt alleen nog…

14-08-2022 | Vrouw | 31
buprenorfine / naloxon (8/2mg)
Grote rotzooi dit middel ! Het geeft zo enorm veel ongewenste bijwerkingen Je raakt jezelf volledig kwijt door dit middel te gebruiken in alle opzichten Inmiddels een detox gehad om hier vanaf te komen Dit was een ware lange hel De ontwenning verschijnselen waren heftig ,zo enorm ziek geweest En het heeft een lange adem en vooral 100 % motivatie nodig om hier[lees meer...] echt vanaf te willen komen en een lange ,langzame hersteltijd Maar het is alles waard geweest ! Voor mij nooit meer deze rotzooi Dt is mijn ervaring ,dus persoonlijk

08-02-2024 | Man | 45
buprenorfine / naloxon (8/2mg)
na 6 jaar tramadol te hebben gebruikt, achteraf bleek ik reuma te hebben. dokter mij nooit geinformeerd het verslavend was. toen stapte ik over naar de suboxone 16mg pdag. na 1 jaar wilde ik stoppen, ggz wilde mij niet helpen. Want ze verdienen hier immers aan. ik heb toen 70 procent zelf afgebouwd en ze waren stom verbaast. Ik heb hier een half jaar lang last van gehad. V[lees meer...]ermoeid, lusteloos, warme en koud gevoel. toen ben ik nog 3 jaar door gegaan met de 30 procent. tot ze mij weer niet wilde helpen en heb ik 5 weken geleden besloten om coldturkey te stoppen. eerste 2 weken was een ramp. Niet kunnen slapen, warm en koud. Niezen etc. Ik heb nog steeds wel last. elke dag wordt het iets makkelijker. Wees niet afhankelijk van deze troep. Het beinvloed je humeur en libido. Ben blij ik helemaal ben gestopt en het is de afkick verschijnselen waar. Als ik af kan kikken van 16mg kunnen jullie dat ook. het is allemaal wilskracht en meer niet.

24-04-2023 | Man | 33
buprenorfine / naloxon (2/0,5mg)
Na een operatie flinke napijnen gekregen. Hiervoor vanuit het ziekenhuis gelijk tramadol gekregen en omdat dat niet hielp gelijk de stap gemaakt naar oxycodon. Na een dik jaar oxy slikken waarbij er elke maand wel een verhoging bij kwam. Kreeg ik het gevoel dat de oxy mijn leven aan het overnemen was een begon ik samen met de huisarts aan een afbouwschema. Het maakte niet[lees meer...] uit wat we probeerden zo gauw er een beetje van de dosering afging klapten de ontwenningsverschijnselen binnen. Dit is zo nog twee jaar door gegaan. Uiteindelijk de stap gemaakt naar detox kliniek. 24 uur krijg je niks en dan word langzaam de suboxone opgebouwd naar jouw benodigdheid. Als je het punt hebt bereikt dat je genoeg krijgt begint langzaam het afbouwen .Wat een makkie in vergelijking met het afbouwen van oxy. Ik kan niet begrijpen dat mijn huisarts dit middel nooit heeft voor geschreven. Alleen de stap van de laatste tablet per dag naar helemaal niks was even pittig. Een ieder die met een verslaving aan oxycodon loopt en er vanaf wil vraag je huisarts om suboxone!

07-11-2021 | Man | 32
buprenorfine / naloxon (100ug)

27-10-2021 | Man | 59
buprenorfine / naloxon (2/0,5mg)
Na heel veel jaren zware pijnstillers te hebben gebruikt, die op den duur géén effect meer hadden aan de methadon gegaan, laatst 40mg Ook dat werkte niet mee. Afbouwen was een hel. Toen over op Beprenorfine/Naloxon en afgebouwd naar 2mg. Nu ik verder wil afbouwen met behulp van verslavingsarts is de hel begonnen. Zieker dan ziek, onrust, piekeren, algeheel slecht gevoel. [lees meer...]Nog een lange zware weg te gaan met deze rommel. Begin er nooit aan !

30-07-2017 | Man | 48