Ervaringen met Tabex

mijnmedicijn, 19-08-2020

04-11-2020 | Vrouw | 52
Cytisine (1,5)
Stoppen met roken
Ik ben in het verleden als eens gestopt met behulp van Tabex. Mijn ervaringen zijn dus wel positief. Het enige waar ik wel moeite me heb zijn de nachtmerries.... Levensecht de hele nacht door! Ik maak de meest verschrikkelijke dingen mee!

30-10-2019 | Man | 52
Angst
Tabex is super. Na 30 jaar roken en vele pogingen, ben ik zonder enige moeite gestopt met roken. Na 9 tot 10 dagen Tabex pillen slikken, vond ik roken heel smerig en ben ik gestopt. Na het stoppen geen drang of verslaving meer naar sigaretten. Wel de gewoonte even afwimpelen om op bepaalde momenten en gebeurtenissen te roken. Geen moeite om die gewoonte af te wimpelen en n[lees meer...]u na 3 weken vrijwel genezen van die smerige sigaretten. Geen bijwerkingen. Behalve toen ik bijna ging stoppen, leek ik wat licht depressief. Kan ook komen doordat ik stopte of de sigaretten zo smerig vond. Maar na 3 tot 5 dagen geen lichte depressie meer. Heb het aanbevolen aan mijn zoon en vriendin. Ook zij zijn inmiddels gestopt. Dus mijn aanbeveling luidt om Tabex te gaan slikken want dan stop je zonder enige moeite.

14-04-2019 | Vrouw | 52
Cytisine (25)
Stoppen met roken
Ik slik tabex om minder te roken, stoppen lukt me niet. Nu ik tabex slik rook ik nog 6 sigaretten per dag en vanaf 18 uur tot de volgende ochtend helemaal niet. Als ik dit mijn hele leven zo kan volhouden vind ik het prima.

21-04-2024 | Vrouw | 51
Stoppen met roken
Na 3 dagen viel het uit, geen cigaret meer, top!!! Nu 10 weken verder, precies terug zin.... maar doe het niet, is te wijten aan gewoontes, gezelligheid en situaties, ik hou vol ...

28-01-2024 | Vrouw | 51
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Na 1 week gebruik, zonder enig probleem en vooral ZONDER paniek gevoel ( veel rokers snappen wat ik bedoel) gestopt met roken Nadeel kan zijn dat je consequent om de 2 uur een klein pilletje moet slikken (dat is echt het belangrijkste) Ik ben sinds 26 juni 2019 gestopt met behulp van tabex evenals mijn man. Zonder bijwerkingen waar internet je bang mee wil maken zijn [lees meer...]er in mijn omgeving inmiddels 7 succesvol gestopt met tabex Nog steeds echt totaal geen behoefte om te roken, ook niet als ik erbij sta, dat snakken is totaal weg. Ik vind het echt een fantastische hulpmiddel

07-07-2023 | Man | 51
Cytisine (1)
Ademhalingsproblemen
Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar nu wel. Misschien kan ik je net dat duwtje geven, zoals ik dat zelf ook nodig had. Ruim 30 jaar gerookt en nu drie weken rookvrij, wat een genot! ‘s Morgens niet meer rochelend wakker worden, frisse geuren, trots gevoel en een dikke besparing per maand. Los van alle risico’s die we kennen. Je rookt bij start van de kuur [lees meer...]nog door; zelf dacht ik na een dag of vier / vijf dat mijn sigaret niet aangestoken was. Vreemde gewaarwording. Tabex zorgt ervoor dat de plek waar nicotine normaal ‘landt’ bezet blijft en dat werkt heel prima. Dag zes heb ik gewoon geen sigaret aangestoken en zonder moeite en ‘shaggerijn’ alle weken doorgekomen. Dat had ik graag jaren eerder gedaan… Enige bijwerking was dat ik wat minder goed slaap, dat lees je hier overal denk ik. Bij twijfel… doen! Succes!

02-06-2023 | Man | 51
Cytisine (1,5mg)
Rookverslaving
Na enkele dagen gebruik van champix verdwijnt de behoefte aan nicotine. Na 1 week langzaam de dosering afbouwen en na 1 maand gestopt met Tabex en de rookverslaving was weg. Na 30 jaar roken en diverse malen geprobeerd te stoppen is het eindelijk gelukt. Ik rook inmiddels 7 jaar niet meer.

28-07-2019 | Vrouw | 51
Cytisine (25)
Stoppen met roken
In september 2018 mee begonnen en nog steeds rookvrij. Voor weinig geld ( kost je een pakje sigaretten) aangeschaft op het internet en zo blij dat ik dat gedaan heb. Had zelfs nog pillen over die ik aan mijn broer heb gegeven en die is nu ook al 3 maanden gestopt! Succes ! Ik hoop echt dat deze pillen ooit in Nederland verkocht gaan worden

02-05-2019 | Man | 51
Cytisine (1.5mg)
Tabex werkt ook goed. Eigenlijk geen bijwerkingen. Verkrijgbaar in Duitsland

16-07-2023 | Vrouw | 50
Cytisine (1,5mg)
Stoppen met roken
Jaren geleden heb ik Champix gebruikt om succesvol te stoppen. Dat heb ik zes jaar volgehouden. Toen ik vorig jaar weer begonnen was met roken, was Champix tot mijn grote teleurstelling uit de handel genomen. Zyban had ik al een keer geprobeerd (maar kreeg ik galbulten van) en in nicotinepleisters/-kauwgom/-tabletten geloof ik niet omdat je daarmee je nicotineverslavin[lees meer...]g in stand houdt. Via een stopcursus met roken vernam ik dat Tabex vrijwel vergelijkbaar is met Champix maar dan op natuurlijke basis. En veel goedkoper omdat er geen groot farmaceutisch bedrijf achter zit. Ik heb 2 pakjes Tabex besteld via Amazon en ben weer gestopt met roken. Het roken smaakt al na 2 dagen vies en de fysieke behoefte verdwijnt echt! Nadeel is dat je slaaproutine verandert. De eerste nachten sliep ik slecht, daarna juist intensiever maar wel in kortere periodes. Mijn mond werd enorm droog en ik kreeg daardoor ook vervelende wondjes in mijn mond. En het lijkt alsof er een soort 'filter' in je hoofd zit en dat alles wat 'doffer' aanvoelt. Maar hé, ik was gestopt met roken! Dit duurde 3 maanden. Omdat het stoppen eigenlijk redelijk makkelijk ging, ben ik twee maanden geleden weer gezwicht voor de verleiding en weer begonnen met roken. Dom idee met de gedachte 'ik stop daarna wel weer met Tabex'. Dus nu ben ik vorige week voor de tweede keer gestart met een Tabex kuur. En weer is het stoppen makkelijk. Ik zit nu op dag 8 van de kuur en heb vanaf dag 5 niet meer gerookt. De bijwerkingen zijn hetzelfde. Vervelend en ik denk ook echt niet dat de pillen erg gezond zijn. Maar uiteindelijk is blijven roken vele malen ongezonder! De fysieke behoefte heb ik echt niet meer. De sigaretten uit je hoofd krijgen (dat alles toch gezelliger is met een sigaretje erbij), is een ander verhaal. Ik heb nu de tip gekregen -en dat ben ik ook van plan- om na het afbouwen van de tabletten volgens het schema nog enkele weken langer 1 tabletje per dag te blijven nemen. Om ook het roken vanuit een gewoonte helemaal uit mijn systeem te krijgen. Iedereen die (al dan niet met Tabex) wil stoppen: heel veel succes!

08-09-2020 | Vrouw | 50
Cytisine (1.5)
Stoppen met roken
Ik rook al meer dan 35 jaar. Ik ben nu 10 dagen geleden begonnen met tabex. Rookten voor ik met de tabex begon 20 sigaretten per dag, nu is dat de ene dag nog maar een sigaret, maar een volgende dag heb ik het er weer moeilijker mee en rook ik er s,morgens weer twee. De rest van de dag weer geen tot s avonds dan weer twee. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? En mag je [lees meer...]met de tabletten ook wat langer door gaan. Ik wil zo graag van het roken afkomen,maar die moeilijke momenten dat is tog wat.

06-02-2020 | Man | 50
Stoppen met roken
Na 30 jaar roken eindelijk gestopt met behulp van Tabex. Zag er wel tegen op -- in begin moet je om de twee uur een pil innemen. was bang om het te vergeten. Ben het ook dus regelmatig vergeten. Na 5 dagen onregelmatig een pil genomen te hebben was de drang om te roken eigenlijk geheel verdwenen. Ben na 5 dagen ook gestopt met slikken van Tabex. Totaal geen moeite, ge[lees meer...]en bijwerkingen (alleen wel gewichtstoename). Tot nu toe 6 maanden zonder problemen gestopt. Voor mij een wondermiddel .....

07-09-2018 | Vrouw | 50
Stoppen met roken
Wilde al zo lang stoppen met roken. (Rook al vanaf mijn 15 de ) 3 jaar geleden geprobeerd te stoppen met champix maar vanwege de bijwerkingen lees; kotsmisselijk gestopt. Hoorde via een collega dat ze gestopt was met Tabex en ben toen op zoek gegaan op het internet. Veel over gelezen en maar besteld. Ben nu 5 dagen rookvrij en gaat nog steeds goed! Geen bijwerkingen tot nu[lees meer...] toe.

06-07-2020 | Vrouw | 48
Stoppen met roken
Toen ik jaren geleden het blauw met witte pakje bestelde, ben ik zonder problemen heel snel gestopt met roken. Zonder veel bijwerkingen, misschien een beetje neerslachtig en wat meer dromen, maar niets ernstigs. Nu rook ik af en toe met wat alcohol op, maar het roken begint toe te nemen dus ik had weer Tabex besteld. Dit keer kreeg ik het groen met witte doosje. Destijds z[lees meer...]eiden de verkopers dat er verschil tussen zat en dat de blauwe 'milder ' is. Ik begon met slikken en ipv van 6 per dag (omdat ik niet veel rook) naam ik er 4. Ik kon die nacht niet slapen. Uiteindelijk 2 uur geslapen tegen de ochtend met hele nare dromen. De volgende dag nam ik twee pilletjes. Ook die nacht hetzelfde verhaal. De volgende dag nam ik 1 tabletje en wederom hetzelfde verhaal. Ik was uitgeput en kon mijn werk niet meer doen. De verkoper zegt dat er geen verschil tussen blauw en groen zit. Ik ben het levende bewijs dat het dus wel zo is. Groen nooit meer! Wat een bagger.

16-04-2023 | Vrouw | 47
Stoppen met roken
Mijn man en ik zijn al ruim 2.5 jaar rookvrij door tabex. We hebben weinig moeite gehad om an de sigaret af te blijven. Consequent innemen en dan na dag 5 ook echt stoppen. Nooit meer een sigaret aangeraakt. Ik ging heel levendig dromen mijn man had dat in mindere mate. Ik raad het iedereen aan!

07-11-2018 | Vrouw | 47
Cytisine (6)
Stoppen met roken
Ik ben hiermee gestopt zonder moeite. Het werkt beetje als champix maar met minder bijwerkingen.De bijwerkingen kunnen natuurlijk ook ontwenningsverschijnselen zijn. Ik raad dit middel echt aan als je verder geen medische problemen hebt.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum