Ervaringen met Tabex

mijnmedicijn, 19-08-2020

23-04-2019 | Vrouw | 40
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Goed. Geen bijwerkingen. Binnen 20 dagen gestopt met roken. Kuur niet eens afgemaakt. Ik da nr dat het me nooit zou lukken. Pleisters en kauwgom rook ik doorheen, champix ook en die bijwerkingen waren het ergste.. hier geen last van behalve wat meer emoties af en toe maar dat hoort bij het stoppen met roken. Ik ben maar 3 kg aangekomen dus qua vreetbuien valt het mee.

04-03-2020 | Vrouw | 41
Stoppen met roken
Werkt perfect! Na 27 jaar gestopt met roken! Geen bijwerkingen zoals bij champix!

20-01-2021 | Vrouw | 42
Cytisine (1,5mg)
Stoppen met roken
Tabex besteld na de vele positieve ervaringen te hebben gelezen overal. Ook de discussies gelezen over de blauwe/groene en zwarte varianten. De blauwe is de enige echte, de zwarte is namaak.....enz.enz. De groene is voor Polen, de blauwe voor Bulgarije en de zwarte Rusland als ik mij niet vergis. Zelfde bestanddelen allemaal. Ik heb dus de groene........ook al eensnee[lees meer...]rder besteld. Ik kon niet zeggen dat het zeer effectief de zin in een sigaret weghaalt. De pleisters doen dit beter. De peukjes smaakten echter niet meer en gaven niet de kik die je er normaal van.krijgt dus in die zin zakt je behoefte zeker. Waarom ik hierin gefaald heb en gestopt ben ?? Het structureel om de 2 uren slikken lukte maar niet....wekker zetten en weet ik niet wat meer geprobeerd, toch vergat ik het geregeld en dan is het dus dweilen met de kraan open. Nu zit ik dus aan de pleisters en daarvan is mijn ervaring ook wel te vinden hier. De overige tabex kan ik misschien gebruiken om straks de allerlaatste peukjes te kunnen laten staan.

28-02-2019 | Man | 43
Cytisine (1.5mg)
Stoppen met roken
Vanaf mijn 15e heb ik gerookt. Een keer eerder een stoppoging gedaan, ook met Tabex maar er zijn twee varianten. De groene verpakking komt uit Polen, de blauwe uit Bulgarije. Eerste keer was met de Poolse variant die weinig voor mij deed. Nu ben ik bezig met de blauwe variant en ben inmiddels 9 dagen gestopt zonder veel bijwerkingen. In het begin vreemd gedroomd maar dat d[lees meer...]oe ik meestal, denk niet dat dat door Tabex komt. Ik heb ook geen behoefte meer om te roken. Heb eergisteren een zwak moment gehad en paar trekjes genomen maar het smaakte helemaal niet, direct spijt van en ik ga nooit meer roken! Mijn moeder heeft Champix op doktersadvies, wordt er duizelig van en ik probeer haar over te halen. Ze vindt dat eng want de dokter raadt haar Champix aan. Of ze wil niet stoppen. Ik heb de bijwerkingen van Champix gezien, er staat in dat als u negatieve gevoelens krijgt of suïcidale neigingen dient u direct te stoppen en contact op te nemen met de huisarts! Ik snap niet waarom Tabex niet in Nederland verkrijgbaar is, ik had zoveel positieve verhalen gehoord van mensen die gestopt zijn. Nu ervaar ik zelf hoe goed het werkt! Ik wilde eigenlijk helemaal niet stoppen met roken maar blij dat het nu lukt. Ik voel mij zoveel beter nu!

18-09-2018 | Vrouw | 43
Cytisine (1.5g)
Rookverslaving
Ben er nu 2 weken mee bezig en ik ervaar geen bijwerkingen! De sigaretten zijn echt vies geworden en neem ik nu niet meer. Ik snap niet waarom dit middel niet gewoon te verkrijgen is in Nederland! Het enige wat een beetje lastig is, is dat je totdat je sigaret echt vies wordt, je de pillen elke 2 uur moet innemen. Voor de rest kan ik dit iedereen aanbevelen.

03-09-2019 | Vrouw | 45
Stoppen met roken
Briljant medicijn, zelfde werkzame stof als champix maar dan kuur van 28 dagen ipv 3 maanden en geen bijwerkingen en heel goedkoop (champix is duur en klagen mensen over bijwerkingen hoorde ik). Vind het schandalig dat dit niet verkrijgbaar is in NL en dat ik het uit Roemenie via Internet moest bestellen. Het kost niets, supergoedkoop wil men soms niet dat je stopt met ro[lees meer...]ken? Ik heb bijna 30 jaar gerookt en stoppen lukte nooit, met niets. Werd onhebbelijk, opgefokt en zweetaanvallen, hoofdpijn etc. Nu supersimpel gestopt. Ik begin nooit meer. Zo blij hiermee!

25-04-2019 | Vrouw | 45
Cytisine (50mg)
Stoppen met roken
een jaar geleden gestopt met roken dankzij tabex. trek in sigaret verminderd en de sigaret smaakt niet meer. Geen beijwerkingen, ik slik nu nog wek 1 tot 2 tabletten per dag

26-04-2023 | Man | 46
Stoppen met roken
Onlangs Tabex besteld en vrijdag begonnen met inname. 6 per dag om de 2 uur 1 pilletje voor de eerste 3 dagen en dag 5 stoppen met roken. De eerste dag nog normaal gerookt erbij en dag 2 was het roken al niet meer interessant, vieze smaak, droge mond en het stonk. Besluit genomen om ook geen sigaretten meer te kopen. Dag 3 niks meer gerookt en de dagen erna ook niet[lees meer...] meer. Denk er wel constant aan, maar de ernstige drang als voorheen is er niet meer. Dus gewoon volgehouden en heb er geen behoefte meer aan. Hopelijk ook nooit meer roken. Tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in. Voor mij een top product. Had het veel eerder moeten weten. Maar het is gelukt en dat is uiteindelijk het belangrijkste, en zeker na 30 jaar roken.

20-04-2023 | Vrouw | 46
Stoppen met roken
Ik ben nu bij dag 13 van mijn kuur van 1 maand. En het werkt. Mag je de kuur 1 maand langer slikken? Nog 2 pillen vóór 2 weken en dan afsluiten met 1 pil vóór 2 weken?

05-05-2022 | Vrouw | 46
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Nu ruim een jaar geleden gestopt met behulp van Tabex. Mijn man ook. Tabex werkt gewoon heel goed, maar je moet wel echt willen stoppen en consequent slikken. Geen bijwerkingen muv heel levendig dromen (was eigenlijk wel leuk). Mijn man had daar weer geen last van. Ik raad het iedereen aan.

16-04-2023 | Vrouw | 47
Stoppen met roken
Mijn man en ik zijn al ruim 2.5 jaar rookvrij door tabex. We hebben weinig moeite gehad om an de sigaret af te blijven. Consequent innemen en dan na dag 5 ook echt stoppen. Nooit meer een sigaret aangeraakt. Ik ging heel levendig dromen mijn man had dat in mindere mate. Ik raad het iedereen aan!

07-11-2018 | Vrouw | 47
Cytisine (6)
Stoppen met roken
Ik ben hiermee gestopt zonder moeite. Het werkt beetje als champix maar met minder bijwerkingen.De bijwerkingen kunnen natuurlijk ook ontwenningsverschijnselen zijn. Ik raad dit middel echt aan als je verder geen medische problemen hebt.

06-07-2020 | Vrouw | 48
Stoppen met roken
Toen ik jaren geleden het blauw met witte pakje bestelde, ben ik zonder problemen heel snel gestopt met roken. Zonder veel bijwerkingen, misschien een beetje neerslachtig en wat meer dromen, maar niets ernstigs. Nu rook ik af en toe met wat alcohol op, maar het roken begint toe te nemen dus ik had weer Tabex besteld. Dit keer kreeg ik het groen met witte doosje. Destijds z[lees meer...]eiden de verkopers dat er verschil tussen zat en dat de blauwe 'milder ' is. Ik begon met slikken en ipv van 6 per dag (omdat ik niet veel rook) naam ik er 4. Ik kon die nacht niet slapen. Uiteindelijk 2 uur geslapen tegen de ochtend met hele nare dromen. De volgende dag nam ik twee pilletjes. Ook die nacht hetzelfde verhaal. De volgende dag nam ik 1 tabletje en wederom hetzelfde verhaal. Ik was uitgeput en kon mijn werk niet meer doen. De verkoper zegt dat er geen verschil tussen blauw en groen zit. Ik ben het levende bewijs dat het dus wel zo is. Groen nooit meer! Wat een bagger.

16-07-2023 | Vrouw | 50
Cytisine (1,5mg)
Stoppen met roken
Jaren geleden heb ik Champix gebruikt om succesvol te stoppen. Dat heb ik zes jaar volgehouden. Toen ik vorig jaar weer begonnen was met roken, was Champix tot mijn grote teleurstelling uit de handel genomen. Zyban had ik al een keer geprobeerd (maar kreeg ik galbulten van) en in nicotinepleisters/-kauwgom/-tabletten geloof ik niet omdat je daarmee je nicotineverslavin[lees meer...]g in stand houdt. Via een stopcursus met roken vernam ik dat Tabex vrijwel vergelijkbaar is met Champix maar dan op natuurlijke basis. En veel goedkoper omdat er geen groot farmaceutisch bedrijf achter zit. Ik heb 2 pakjes Tabex besteld via Amazon en ben weer gestopt met roken. Het roken smaakt al na 2 dagen vies en de fysieke behoefte verdwijnt echt! Nadeel is dat je slaaproutine verandert. De eerste nachten sliep ik slecht, daarna juist intensiever maar wel in kortere periodes. Mijn mond werd enorm droog en ik kreeg daardoor ook vervelende wondjes in mijn mond. En het lijkt alsof er een soort 'filter' in je hoofd zit en dat alles wat 'doffer' aanvoelt. Maar hé, ik was gestopt met roken! Dit duurde 3 maanden. Omdat het stoppen eigenlijk redelijk makkelijk ging, ben ik twee maanden geleden weer gezwicht voor de verleiding en weer begonnen met roken. Dom idee met de gedachte 'ik stop daarna wel weer met Tabex'. Dus nu ben ik vorige week voor de tweede keer gestart met een Tabex kuur. En weer is het stoppen makkelijk. Ik zit nu op dag 8 van de kuur en heb vanaf dag 5 niet meer gerookt. De bijwerkingen zijn hetzelfde. Vervelend en ik denk ook echt niet dat de pillen erg gezond zijn. Maar uiteindelijk is blijven roken vele malen ongezonder! De fysieke behoefte heb ik echt niet meer. De sigaretten uit je hoofd krijgen (dat alles toch gezelliger is met een sigaretje erbij), is een ander verhaal. Ik heb nu de tip gekregen -en dat ben ik ook van plan- om na het afbouwen van de tabletten volgens het schema nog enkele weken langer 1 tabletje per dag te blijven nemen. Om ook het roken vanuit een gewoonte helemaal uit mijn systeem te krijgen. Iedereen die (al dan niet met Tabex) wil stoppen: heel veel succes!

08-09-2020 | Vrouw | 50
Cytisine (1.5)
Stoppen met roken
Ik rook al meer dan 35 jaar. Ik ben nu 10 dagen geleden begonnen met tabex. Rookten voor ik met de tabex begon 20 sigaretten per dag, nu is dat de ene dag nog maar een sigaret, maar een volgende dag heb ik het er weer moeilijker mee en rook ik er s,morgens weer twee. De rest van de dag weer geen tot s avonds dan weer twee. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? En mag je [lees meer...]met de tabletten ook wat langer door gaan. Ik wil zo graag van het roken afkomen,maar die moeilijke momenten dat is tog wat.

06-02-2020 | Man | 50
Stoppen met roken
Na 30 jaar roken eindelijk gestopt met behulp van Tabex. Zag er wel tegen op -- in begin moet je om de twee uur een pil innemen. was bang om het te vergeten. Ben het ook dus regelmatig vergeten. Na 5 dagen onregelmatig een pil genomen te hebben was de drang om te roken eigenlijk geheel verdwenen. Ben na 5 dagen ook gestopt met slikken van Tabex. Totaal geen moeite, ge[lees meer...]en bijwerkingen (alleen wel gewichtstoename). Tot nu toe 6 maanden zonder problemen gestopt. Voor mij een wondermiddel .....