Ervaringen met Tabex

Tabex in Nederland (nog) geen geregistreerd geneesmiddel

mijnmedicijn, 19-08-2020

21-12-2021 | Vrouw | 61
Stoppen met roken
Wil zo graag stoppen met roken, voor het eerst gelukt met Champix, door emoties in familiekring toch weer gaan roken. Nu is het niet meer verkrijgbaar.. Toen las ik het een en ander over Tabex op internet. Heb recent Tabex uit Tabex shop Duitsland ontvangen, blijkt een zwart doosje met (Bulgaars of Russische) letters Sopharma. Geen bijsluiter. Enigszins verbaasd dat het ni[lees meer...]et het blauwe doosje is zoals op de foto. Ik heb gelezen dat Eric via facebook (Tabex stoppen met roken) in Bulgarije woont en bij hem zou je de blauwe doosjes (de echte) kunnen bestellen. Wist ik toen nog niet. Hoe weet ik nu dat ik geen oplichtersrommel slik? Opdat je er misschien ziek van kan worden? Er wordt voor gewaarschuwd. Heeft iemand ook bij Tabex shop.com besteld? Ben nu op dag 3 met zwarte doosje en sigaretten smaken anders/vies.. heb er nog maar 4 op in de avond! (van 35 sig./dag) . Werkt volgens mij wel. (RED mijnmedicijn.nl: ter info volgens LAREB: Tabex is in Nederland een illegaal medicijn dat te koop is via het internet. Zonder begeleiding van een arts kan het gebruik van Tabex gevaarlijk zijn.)

29-07-2020 | Man | 61
Anurie / oligurie
Ik heb tabex besteld via tabex nederland. Keurig een bevestigingsmail gekregen en betaald. Heb na de bestelling direct een mail gekregen dat de bestelling is verstuurd. Daarna niks meer gehoord. Dus pas op. Dit is de tweede keer dat ik bestel, eerste keer bij een ander persoon ging wel goed. Vandaar dat ik dit toch kwijt wil. (Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke[lees meer...] verwijzingen zijn verwijderd).

06-09-2018 | Vrouw | 63
Cytisine
stoppen met roken Na vele pogingingen zonder, en met hulpmiddelen (pleisters, kauwgom, Zyban, old turkey) te willen stoppen met roken is het mij nu...na 50 jaar roken gelukt! Tabex werkt erg goed, kan niet echt zeggen dat ik er bijwerkingen van heb.

01-11-2022 | Vrouw | 64
Cytisine (1.5mg)
Stoppen met roken
Ben met kuur Tabex gestart . Op de 5e dag moet je gestopt zijn, maar ik rookte nog enkele sigaretten. In je hoofd voelt wel stuk rustiger; geen rook-dwang. Gedurende de inname-dagen vanaf start al geen fijn gevoel van welbevinden. Depressieve gevoelens, moeheid, nergens zin in. Op de 7e dag totaal geen behoefte aan sigaret. Heb soort verdoving in hersenen, maar ben tot [lees meer...]niets in staat. Ik ga de pillen afbouwen; kuur is 25 dagen.

10-02-2024 | Vrouw | 68
Cytisine (1,4)
Al eerder gestopt met roken met behulp van Tabex. Heb toen 1,7 jaar niet gerookt. Nu 2e poging. Bij de 5e dag van het slikken stop ik met roken zonder problemen. Smaakt totaal niet meer. Wel denk ik er heel veel aan maar ik steek er dan geen op. Motivatie is ook belangrijk anders is het nutteloos. Als bijwerkingen soms droge mond en heel heftig en levensecht dromen maar da[lees meer...]t is alleen de eerste 1, 2 weken. Het op tijd slikken lukt aardig. Desnoods wekker op telefoon zetten.

23-10-2020 | Vrouw | 69
Cytisine (1,5mg)
Stoppen met roken
De enige die helpt met stoppen met roken, heb al veel geprobeerd en deze hielpen te weinig. Mocht ik weer trek (of geestelijk) weer zin hebben is 1 tabletje genoeg om niet in herhaling te vallen!! Snap nog steeds niet dat ze bij 'medinostop' de champix durven aanbieden, LEVENSGEVAARLIJK!!! Hier zijn ze bekend met de Tabex maar door pharmacy bedrijven wordt tegen gehouden..[lees meer...]. Het kost maar €26 en champix het dubbele. Ik vind Tabex een wereld medicijn!!!

03-04-2020 | Man | 69
Cytisine (1,5mg)
Stoppen met roken
Tabex was voor mij een heel goed middel. Ik ben gestopt met roken door deze pillen zonder al te veel moeite. Vooral in het begin gaat het heel goed. Als de kuur op is wordt het lastiger. Ik gebruik zo nu en dan nog een pilletje op moeilijke momenten. Ben nu 6 weken rookvrij na zo’n 50 jaar roken en vele stoppogingen. Dit keer gaat het echt lukken.

04-10-2019 | Man | 69
Rookverslaving
Heb 55jr gerookt ,laatste 30 jr 25 chagjes ( zware ) per dag Ben nu al 7 maanden gestopt met behulp van tabex, ben super tevreden.

04-10-2019 | Man | 69
Rookverslaving

07-12-2021 | Man | 72
Cytisine (1,5)
Stoppen met roken
Geweldig , was 50 jaar roker . pleisters, acunpuntuur, en laserpen geprobeerd .Met tabex nauwelijks ontwennings verschijnselen . ben ik nu 7 weken rookvrij en af en toe nog wel moeite hoor ,maar dan neem ik nog 1 of 2 tabletjes per dag. Ben er super blij mee !

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum