ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

27-07-2016

Psychose

Ik heb ernstig verlies van activiteit en initiatief. Het kan niet anders dan dat dit door het medicijn komt. Ik gebruik het nu ongeveer 2 maand. Ter vervanging van olanzapine waar ik suf van bleef. Mijn ervaringen met Invega zijn echter nog slechter, ik ben totaal vermoeid en heb nergens nog drive voor. Maar dan ook helemaal nergens voor. Gebruik het als anti-psychoticum e[lees meer...]n ga binnenkort met mn psychiater overleggen hoe verder... Dit is werkelijk ruk. Ben veeeels te inactief en ga ook steeds vroeger naar bed. Vandaag al voor zes uur!
23-07-2016

Psychose

Met dit middel heb ik zeer slechte ervaringen, ik heb er nachtmerries aan overgehouden. ik werd er kortademig van, ben er spontaan door van gaan roken, Pijn op de injectie plaatsen, ik ging veel zweten, ik werd ontzettend dik en kon niks meer. Nergens meer toe in staat. Ik ben er nu een aantal jaren vanaf, maar het zweten is nooit meer overgegaan. ik ben ook boos op de [lees meer...]GGZ dat ze me dit hebben aangedaan. Ik raad dit middel in injectievorm iedereen af, het is gevaarlijk.
07-03-2016

Bipolaire stoornis

Ik slik al enkele jaren seroquel maar wilde eens iets anders proberen. Invega leek een goede optie. Ik bouwde seroquel langzaam af en invega op maar toen invega op 6 mg zat kreeg ik 2 x per nacht een nachtmerrie waar ik danig van slag was. Na een week nog geen verbetering en met invega gestopt.
09-02-2016

Psychose

Fijn middel voor mij in vergelijking met Haldol waarvan ik veel bewegingsonrust had, Abilify waarvan stijve kaken, misselijk en hoofdpijn plus nog wat psychische klachten, en Zyprexa waar ik veel van ging eten. Invega is hemels in de zin dat het prikkels goed dempt. Maar ben wel minder actief en ondernemend.
05-12-2015

Invega (paliperidon)

Door chronische infecties Bartonella, Bortadella, Borrelia en dysbiose in de darmen die gedurende decennia niet werden behandeld, krijg ik regelmatig een klinische shocktoestand. Met Invega blijf ik gewoon doorgaan, alsof er niets aan de hand is. Op dat gebied is het wel effectief.
07-05-2015

Schizoaffectieve stoornis

Medicijn gekregen omdat ik erg huilerig, moe en prikkelbaar was. Helaas werd ik alleen maar meer vermoeid en kreeg ik als bijwerking iedere ochtend diarree en heel slecht slapen. De diarree is na overstap op haldol verdwenen en het slapen gaat al iets beter alhoewel het nog niet zo goed gaat als voor gebruik van de invega.
04-03-2015

Psychose

Eerst begonnen met risperdal was suicidaal door die medicijnen en kon ook niet meer slapen. Ook enorm veel last van bewegingsstoornissen. Kon zelf geen glas water meer opheffen. Nu met invega voel ik me veel beter, en ik neem dit medicijn nu al zo'n 4 jaar. Is door autisme en een pyschose dat ik dit moet nemen.
13-09-2014

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Ik gebruik dit medicijn nu 3 weken maar wil er mee stoppen. Ik heb fibromyalgie en cvs en krijg het medicijn voor stemmingswisselingen. Ik heb door dit middel veel meer last van spierpijnen en voel me verschrikkelijk moe. Ik heb geen zin meer in eender welke activiteit, te moe. Mijn hobby's schenken mij geen goed gevoel meer. Ik kan nergens meer van genieten :-( Dit midde[lees meer...]l is voor mij de hel, zie het niet meer zitten. Ik neem de laagste dosis (3mg) Ik wens te starten met het medicijn ldn maar zal eerst een arts moeten vinden die me dit wil voorschrijven.
Pagina 1 van 3

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (795) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (408) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (342) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!