This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

16-08-2015
Man, 48 jaar

Voetschimmel

Eerste maanden ok, daarna onverklaarbare keelpijn. Later ook oorsuizen en oorpijn. s 'nachts niet kunnen slapen van de pijn, dit medicijn vind ik werkelijk vergif! Afblijven!
23-07-2015
Man, 66 jaar

Voetschimmel

Tijdens de vakantie voetschimmel opgelopen. Om er snel vanaf te zijn: twee weken 1 tablet p.d. geslikt èn tenen dagelijks ingesmeerd met Lamisil 1%. Geen enkele bijwerking ondervonden en de klachten verdwenen nar enkele dagen.
18-07-2015
Man, 51 jaar

Kalknagel(s)

Ik ben super tevreden over dit middel. Geen bijwerkingen , en na enkele weken nu zichtbaar resultaat.
04-07-2015
Vrouw, 55 jaar

Terbinafine tabletten (terbinafine)

Ik heb 2 dagen deze tabletten geslikt en ik heb er een zware allergische reactie op gehad. Mijn ogen zitten bijna dicht, de linkerkant van mijn nek, mijn rechter onderarn, mijn buik en bovenbenen zitten onder de rode vlekken. Ook hou ik vocht vast bij mijn ogen en mijn bovenbenen. Lopen is erg pijnlijk.
03-07-2015
Vrouw, 55 jaar

Kalknagel(s)

Na een paar maanden terbinafine geslikt te hebben raakte ik mijn smaak kwijt en tot op de dag van vandaag is die nog niet helemaal terug.
26-06-2015
Man, 33 jaar

Kalknagel(s)

Drie maanden deze tabletten geslikt en gelukkig nergens last van gehad. Na de kuur was ongeveer de helft van mijn nagels schoon uitgegroeid. Geen vervolgkuur gekregen van mijn huisarts, omdat het werkzame middel nog een tijd na zou werken. En dat klopte! Na een half jaar nieuwe schone nagels. De slippers kunnen weer uit de kast.
25-06-2015
Man, 20 jaar

Kalknagel(s)

Al 6 jaar lang last van totdat ik dit medicijn heb gebruikt. Op advies van de huisarts 3 maanden lang geslikt. Verbetering was na 2 maanden te zien en na 6 maanden was ik er vanaf. Geen bijwerkingen van gehad, enige nadeel dat het elke dag geslikt moest worden voor 3 maanden lang.
09-06-2015
Man, 62 jaar

Schimmelinfectie van de huid

Na 33 jaar diabetes type 1 deed zich een schimmelinfectie voor in de liezen en aan de penis. Dit t.g.v. suiker in de urine, waar schimmels nu eenmaal gek op zijn. Ik heb een eerste doos met 30 tabletten begin mei ontvangen, maar de verschijnselen waren nog aanwezig, waarna ik een tweede doos met 30 tabletten heb ontvangen. Die gebruik ik nog op dit moment. Het herstel duur[lees meer...]t lang, maar stoppen is geen optie, temeer daar er geen alternatief voor handen is. Na 2 weken trad er hoofdpijn op die niet reageert op innemen van paracetamol. Na 4 weken gebruik trad er doofheid en oorsuizen op. Dit kan een van de bijwerkingen van dit middel zijn. Verder trad ook wat huiduitslag op; rode jeukende plekjes met schilferige randen. Verder ook wat klachten met de spijsvertering, maar daar had ik vanwege andere medicatie al last van, zij het niet in deze mate.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (355) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely