This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

26-06-2015
Man, 33 jaar

Kalknagel(s)

Drie maanden deze tabletten geslikt en gelukkig nergens last van gehad. Na de kuur was ongeveer de helft van mijn nagels schoon uitgegroeid. Geen vervolgkuur gekregen van mijn huisarts, omdat het werkzame middel nog een tijd na zou werken. En dat klopte! Na een half jaar nieuwe schone nagels. De slippers kunnen weer uit de kast.
25-06-2015
Man, 20 jaar

Kalknagel(s)

Al 6 jaar lang last van totdat ik dit medicijn heb gebruikt. Op advies van de huisarts 3 maanden lang geslikt. Verbetering was na 2 maanden te zien en na 6 maanden was ik er vanaf. Geen bijwerkingen van gehad, enige nadeel dat het elke dag geslikt moest worden voor 3 maanden lang.
09-06-2015
Man, 62 jaar

Schimmelinfectie van de huid

Na 33 jaar diabetes type 1 deed zich een schimmelinfectie voor in de liezen en aan de penis. Dit t.g.v. suiker in de urine, waar schimmels nu eenmaal gek op zijn. Ik heb een eerste doos met 30 tabletten begin mei ontvangen, maar de verschijnselen waren nog aanwezig, waarna ik een tweede doos met 30 tabletten heb ontvangen. Die gebruik ik nog op dit moment. Het herstel duur[lees meer...]t lang, maar stoppen is geen optie, temeer daar er geen alternatief voor handen is. Na 2 weken trad er hoofdpijn op die niet reageert op innemen van paracetamol. Na 4 weken gebruik trad er doofheid en oorsuizen op. Dit kan een van de bijwerkingen van dit middel zijn. Verder trad ook wat huiduitslag op; rode jeukende plekjes met schilferige randen. Verder ook wat klachten met de spijsvertering, maar daar had ik vanwege andere medicatie al last van, zij het niet in deze mate.
13-05-2015
Man, 75 jaar

Kalknagel(s)

Man , 75 jaar , kreeg recept van Cardioloog en heeft dit een jaar gebruikt. Bij aanvang alle nagels besmet waarvan de grote heel erg en pijnlijk, de beide kleine tenen hadden helemaal geen nagels meer. Nu helemaal schoon en de beide kleine tenen zijn weer voor zien van nagels. Rob
06-05-2015
Man, 35 jaar

Kalknagel(s)

Geen bijwerkingen. Na 3 weken nog geen verschil waarneembaar bij schimmelnagel. Ik heb hem al 10 jaar dus zal wel tijd nodig hebben. Ik heb goede hoop. IK heb het middel voor 3 maanden gekregen en had na 2 weken uitstekende bloedwaarden voor de lever.
13-04-2015
Man, 64 jaar

Allergische reactie

Jeukende huiduitslag op voorhoofd. Er zat al een huiduitslag die niet jeukte. Deze lijkt verergert te worden door dit medicijn.
30-03-2015
Man, 60 jaar

Kalknagel(s)

Zeer tevreden, na een paar jaar getob mijn nagels nu weer volledig gezond uitgegroeid. Waarschijnlijk infectie in sauna opgelopen.
07-03-2015
Vrouw, 23 jaar

Kalknagel(s)

Negatieve ervaringen vinden vaker hun weg naar het internet dan de positieve. Daarom een positieve ervaring van mijn kant. Dat iemand hinder ondervindt van een bepaalde bijwerking betekent nog niet dat dit op iedereen toepasbaar is, laat je dus niet afschrikken door de mogelijke bijwerkingen en probeer het gewoon! Focus je ook zeker niet op de bijwerken want dan praat je z[lees meer...]e jezelf juist aan. Heb 3,5 maand dit medicijn gebruikt tegen 9 (!) kalknagels waarvan de grote teen het heftigst was. Na 1 maand kwam hier al een schone glanzende nagel tevoorschijn. Na 1,5 maand mijn leverwaarden laten testen en die waren uit-ste-kend. Ik heb echt NUL negatieve bijwerkingen ondervonden. Alleen maar positieve: minder moe, minder ziek, meer weerstand, minder vreetaanvallen EN compleet afgekickt van chocoladeverslaving (geen trek in zoet). Oh, en bleek dat die droge voeten toch wél huidschimmel was. Heb nu heerlijke zachte voetjes.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely