ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

27-10-2017

Kalknagel(s)

Onder 8 teennagels en 3 vingernagels helaas schimmelinfectie. Uiteindelijk toch voor tabletten gekozen. Ging een week of 3 goed, dan opeens een muffe smaak in mijn mond. Eerst vroeg ik of het eten bedorven was, maar mijn echtgenoot at smakelijk. De muffe smaak werd steeds erger, daar werd ik niet vrolijk van. Na overleg met de huisarts gestopt met de medicijnen. Nu weer l[lees meer...]akken, tegen beter in.....
23-10-2017

Kalknagel(s)

Ik had al 3,5 jaar een kalknagel op mijn grote teen. Deze periode nagellakmiddeltjes van de drogist gebruikt, maar geen enkel resultaat. In deze periode is mijn nagel 3x losgelaten, dus uiteindelijk samen met de huisarts besloten een kuur te starten van 3 maanden. Leverfunctie na 1 maand gecontroleerd door bloedafname. Deze was prima. Inmiddels ben ik klaar met mijn kuur e[lees meer...]n heb geen bijwerkingen gehad. De nagel is weer mooi en bijna helemaal uitgegroeid. Uit voorzorg heb ik alcohol volledig laten staan gedurende de kuur aangezien de kuur al belastend genoeg is voor de lever. Ik ben heel erg tevreden over dit medicijn!
01-10-2017

Kalknagel(s)

Na pogingen met Micosan -kwastje meer dan een jaar lang- en Nailner viltstift daar maar mee gestopt. Op mijn verzoek -goede ervaring vele járen geleden- heeft huisarts Terbinafine verstrekt. Alle griezelverhalen ten spijt merk ik niets tot misschien íéts: mijn ontlasting is vrij continu dikke brei-achtig. Komt dat van de Terbinafine? Mogelijk. Ik ben 70, gebruik geen ander[lees meer...]e medicijnen, drink nauwelijks alcohol, rook niet. Na ca. 6 maanden zie ik dat de kalknagel -linker grote teen is het slechtst- duidelijk terrein verliest. Bij knippen teennagels vijl ik de aangetaste nagel aan de bovenzijde behoorlijk diep weg. Mogelijk is dat ook een hulp. Ik ken dus geen vervelende bijwerkingen!
15-09-2017

Kalknagel(s)

Zag er tegen op na alle verhalen op internet, maar heb ze 128 dagen geslikt zonder enige bijwerking. Na paar weken levercontrole die goed was, het uitgroeien duurde lang maar ik had deze kalknagel al een jaar of 10. Laatste jaar liet nagel los en deed teen zeer in mijn schoen, dus toch maar kuur gehaald. Ben blij met mijn mooie platte nagel nu
28-06-2017

Voetschimmel

17-06-2017

Kalknagel(s)

Ik had al jaren last van kleine stukjes schimmel op mijn nagels vd kleine tenen. In de zomer lakte ik ze en het was weg😉 Vorig jaar kreeg ik opeens aan mijn grote teen verschijnselen en heb toen, helaas!, gelnagels laten plaatsen. Die bleven een tijd zitten en daarna was mijn nagel helemaal aangetast... Dus op aanraden van de dermatologe drie maanden tabletten genomen en[lees meer...] werkelijk geen last gehad en mijn nagels zijn helemaal mooi aan het groeien. Ik ben heel tevreden!
06-06-2017

Voetschimmel

31-05-2017

Kalknagel(s)

Ik had al zo'n 12 jaar lang last van schimmelnagels aan mijn voeten, het begon met één nagel, maar uiteindelijk alle nagels geinfecteerd, de nagel van mijn ene grote teen liet zelfs steeds los. Na lang twijfelen, en overleg met de huisarts, begonnen aan een kuur van 3 maanden. Elke avond moest ik 1 tablet nemen. Geen last gehad van bijwerkingen, het viel me alleen op dat m[lees meer...]ijn transpiratie en urine wat onders rook, vooral sochtends. Niks ergs. Na ongeveer 1,5 maand ging ik wat resultaat zien. De nagels die het laatst waren geinfecteerd (in mijn geval die van de grote tenen) waren het eerst weer helemaal mooi. De nagel waar het ooit mee was begonnen (kleine teen) duurde vreemd genoeg het langst. Na ongeveer 5 a 6 maanden waren alle nagels weer schoon, roze, glad. Ik was toen al lang met de kuur gestopt maar volgens de huisarts werkte die nog door na die 3 maanden. Het medicijn is niet goed voor je lichaam zegt men, ik geloof dat zeker, maar het gevoel wat ik deze zomer heb, wanneer ik naar mijn voeten kijk (/eindeloos staar! Zo blij!) is niet te omschrijven, en ik kan operecht zeggen dat ik hierdoor zo veel beter in mijn vel zit! Ik wou dat ik het veel eerder had gedaan!
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (425) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (354) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!