lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-09-2016

Terbinafine tabletten (terbinafine)

Na enkele dagen zeer hoge koorts 40.7 en hartritme van 150. Opgenomen in ziekenhuis op de IC. Kregen in eerste instantie de koorts en hart niet onder controle. Ook uitval van de nieren. Na 3 dagen op de IC kregen ze alles een beetje onder controle.
04-09-2016

Kalknagel(s)

Nadat ik verschillende middeltjes had geprobeerd zoals Nailner ben ik naar de huisarts gestapt. Die vertelde dat deze middeltjes niet werken omdat je ze op de nagel smeert en de schimmel net onder de nagelriem zit; er zal dus gewoon weer een schimmelnagel terug komen. Na wat zoekwerk op internet wist ik dat ik deze tabletten wilde proberen. Ze zouden wellicht bijwerking[lees meer...]en geven, maar vaak wel werken. Van die bijwerkingen is uiteindelijk vrijwel niks terecht gekomen gelukkig. Misschien een dag of twee een ijzersmaak in mijn mond, maar dat is alles. 7 van de 10 teennagels hadden schimmel, inmiddels is dat nog maar bij 1 (waar het begon) en ook dat groeit langzaam uit. Effectiviteit is dus geweldig. Verwacht alleen niet in de eerste maand resultaat zoals sommigen hier aangeven, een schimmel in de teennagel duurt nou eenmaal wat langer voor het er uit groeit.
29-08-2016

Kalknagel(s)

In het verleden heb ik een pulsbehandeling gehad voor kalknagels aan een voet, 2x een week. Was effectief, kalknagels jaren weg. Na een antibiotica kuur voor iets anders, kwamen kalknagels terug. Dit keer kreeg ik 3 maanden terbinafine. Ik voelde wel direct vermoeidheid, maar dacht niet aan medicijn. Na 6 weken vond ik eten flauw smaken. Na 7 weken was mijn smaak volledig [lees meer...]aangetast. Alles smaakt naar zeezout. Kilo's afgevallen en erg beroerd geweest. Bloedonderzoek was goed. Nu, na 6 weken stoppen met Terbinafine, komt smaak gelukkig weer stapsgewijs terug. Veel stress gehad door internet reviews over mensen die hun smaak niet meer terug kregen, of nooit meer een reactie hebben geplaatst. Ik verwacht dat mijn smaak binnen 1 à 2 weken wel weer hersteld is.
20-08-2016

Kalknagel(s)

In eerste instantie leek mijn kalknagels (heb er slechts een) goed te reageren op het middel, hoewel de kalknagel nooit helemaal genas. Na te zijn gestopt, kwam de kalknagel weer snel terug. Uiteindelijk dus een nutteloze kuur gebleken. Bovendien is het middel ook nog eens slecht voor je lever en nieren en leidt soms mogelijk tot haaruitval.
11-08-2016

Kalknagel(s)

Ik had 2 jaar last van kalknagels, heb heel veel middeltjes gekocht bij drogist en apotheek, een half jaar 2 keer per dag een kwartier met m'n tenen in een bakje met verdunde azijn en geen enkele verbetering, maar met Terbinafina zijn m'n kalknagels verdwenen in 2 1/2 maand en helemaal geen last gehad van bijwerkingen, ik ben dolblij en nu maar hopen dat het niet meer ter[lees meer...]ug komt!
07-07-2016

Voetschimmel

Ik heb een goede ervaring met het product. geen bijwerkingen gehad.
01-07-2016

Kalknagel(s)

Ik heb 18 ar last gehad van schimmelnagels maar durfde nooit de stap te zetten om te beginnen met het slikken van de medicijnen. Ik ben blij dat ik deze stap toch heb genomen. Ik had in totaal 9 besmette nagels en deze zijn eigenlijk aan het uitgroeien, na drie maanden slikken. Tip: let niet op de verhalen van de bijwerkingen op het internet, waardoor u afgeschrikt raakt. [lees meer...]Juist de mensen met slechte ervaringen plaatsen dit online. In de bijsluiter valt te lezen dat de bijwerkingen waarover de mensen hier klagen slecht bij 1 op de zovelen voorkomt. Probeer het dus gewoon. (RED: helaas komen zeer ernstige bijwerkingen zo vaak voor als ze voorkomen. We hebben op mijnmedicijn.nl geen probleem met meer negatieve dan positieve verhalen. Wat er dus negatief binnenkomt, is dus gewoon serieus te nemen als signaal. Dat iedereen anders reageert, dat is wel een gegeven. Wat een ander overkomt, hoeft jou niet te overkomen. Maar van alert zijn is niemand nog slechter geworden).
15-06-2016

Kalknagel(s)

Geen bijwerkingen. Gemakkelijk in te nemen. Verdwijnen infectie kan lang op zich laten wachten (meer dan 3 maanden).
Pagina 1 van 7

Mirena (1920) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (758) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (386) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (377) - Anticonceptie - eenfase