This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

13-05-2015
Man, 75 jaar

Kalknagel(s)

Man , 75 jaar , kreeg recept van Cardioloog en heeft dit een jaar gebruikt. Bij aanvang alle nagels besmet waarvan de grote heel erg en pijnlijk, de beide kleine tenen hadden helemaal geen nagels meer. Nu helemaal schoon en de beide kleine tenen zijn weer voor zien van nagels. Rob
06-05-2015
Man, 35 jaar

Kalknagel(s)

Geen bijwerkingen. Na 3 weken nog geen verschil waarneembaar bij schimmelnagel. Ik heb hem al 10 jaar dus zal wel tijd nodig hebben. Ik heb goede hoop. IK heb het middel voor 3 maanden gekregen en had na 2 weken uitstekende bloedwaarden voor de lever.
13-04-2015
Man, 64 jaar

Allergische reactie

Jeukende huiduitslag op voorhoofd. Er zat al een huiduitslag die niet jeukte. Deze lijkt verergert te worden door dit medicijn.
30-03-2015
Man, 60 jaar

Kalknagel(s)

Zeer tevreden, na een paar jaar getob mijn nagels nu weer volledig gezond uitgegroeid. Waarschijnlijk infectie in sauna opgelopen.
07-03-2015
Vrouw, 23 jaar

Kalknagel(s)

Negatieve ervaringen vinden vaker hun weg naar het internet dan de positieve. Daarom een positieve ervaring van mijn kant. Dat iemand hinder ondervindt van een bepaalde bijwerking betekent nog niet dat dit op iedereen toepasbaar is, laat je dus niet afschrikken door de mogelijke bijwerkingen en probeer het gewoon! Focus je ook zeker niet op de bijwerken want dan praat je z[lees meer...]e jezelf juist aan. Heb 3,5 maand dit medicijn gebruikt tegen 9 (!) kalknagels waarvan de grote teen het heftigst was. Na 1 maand kwam hier al een schone glanzende nagel tevoorschijn. Na 1,5 maand mijn leverwaarden laten testen en die waren uit-ste-kend. Ik heb echt NUL negatieve bijwerkingen ondervonden. Alleen maar positieve: minder moe, minder ziek, meer weerstand, minder vreetaanvallen EN compleet afgekickt van chocoladeverslaving (geen trek in zoet). Oh, en bleek dat die droge voeten toch wél huidschimmel was. Heb nu heerlijke zachte voetjes.
25-01-2015
Vrouw, 58 jaar

Kalknagel(s)

kalknagels schimmel enz .... neem het middel nu reeds +- 6 maanden in. Ik denk nog 1 maand nodig ... Had reeds lange tijd problemen met nagels maar ik herkende ze niet. Na voetbehandeling nr dokter gegaan en dit middel gekregen ... Neem het middel 's avonds met melk en/of een Rennie ... kwestie van voorzichtigheid .... Geen problemen. Voel me wel veel resistenter tegen a[lees meer...]llerlei. Hadden die schimmelinfecties misschien ook hun weerslag op ontstekingen Halux en vergroeiingen hamerteen e.a. ontstekingen .... Halux blijft natuurlijk halux enz dus zal het toch moeten laten opereren maar de acute pijn is er amper ...; Zou het een met het ander te maken hebben? Ik heb het gevoel van wel, hoop dat ze het natrekken. Ik voel me er veel veel beter door (algemene toestand) nu maar hopen als ik stop dat dit ook zo blijft .....
27-11-2014
Man, 33 jaar

Voetschimmel

Hallo lezers, zoals vele mensen op dit form hebben beschreven kreeg ik ook enorme bijwerkingen waaronder: Ernstige nachtmerries, hoofdpijn, jeuk aan de armen, geen ruikvermogen, geen smaak, diarree, enorme duizeligheid. Deze bijwerkingen kreeg ik begin 2e week. Daarna gestopt met toestemming van de huisarts. Voor mij nooit meer Terbinafine. Weet wat je slikt! [lees meer...]Ik weet niet wat de effecten zouden zijn als ik het langer zou slikken, maar als ik de bijwerkingen lees kan het rode vlekken veroorzaken, haaruitval, gewicht afname etc. Nu ben ik bezig met een lotion MYK-1 20 ml zonder bijwerkingen. Hoop dat dit middel een beter alternatief is.
25-11-2014
Vrouw, 33 jaar

Kalknagel(s)

ben 33 jaar en gebruik dit medicijn nu 2 maanden.zie veel verbetering,alle nagels aangetast. nu begint de uitgroei al van gezonde nagel. had ook erg veel jeuk voor al boven op mn voeten en tussen mn tenen ].dit was na 1maand weg, ook na gebruik van 2 weken hydrocortison/miconazolnitraat. had al veel andere middels gebruikt, maar niks helpt. Was bang om terbinafine te gaa[lees meer...]n gebruiken na wat ik allemaal gelezen had. maar toch geprobeerd en ik vind het echt een aanrader. wel je bloedwaarden voor je lever laten prikken na 1 maand.als dat goed is, kun je de kuur afmaken.ik heb een kuur van 3 maanden.helemaal geen bijwerkingen!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (330) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely