This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

25-01-2015
Vrouw, 58 jaar

Kalknagel(s)

kalknagels schimmel enz .... neem het middel nu reeds +- 6 maanden in. Ik denk nog 1 maand nodig ... Had reeds lange tijd problemen met nagels maar ik herkende ze niet. Na voetbehandeling nr dokter gegaan en dit middel gekregen ... Neem het middel 's avonds met melk en/of een Rennie ... kwestie van voorzichtigheid .... Geen problemen. Voel me wel veel resistenter tegen a[lees meer...]llerlei. Hadden die schimmelinfecties misschien ook hun weerslag op ontstekingen Halux en vergroeiingen hamerteen e.a. ontstekingen .... Halux blijft natuurlijk halux enz dus zal het toch moeten laten opereren maar de acute pijn is er amper ...; Zou het een met het ander te maken hebben? Ik heb het gevoel van wel, hoop dat ze het natrekken. Ik voel me er veel veel beter door (algemene toestand) nu maar hopen als ik stop dat dit ook zo blijft .....
27-11-2014
Man, 33 jaar

Voetschimmel

Hallo lezers, zoals vele mensen op dit form hebben beschreven kreeg ik ook enorme bijwerkingen waaronder: Ernstige nachtmerries, hoofdpijn, jeuk aan de armen, geen ruikvermogen, geen smaak, diarree, enorme duizeligheid. Deze bijwerkingen kreeg ik begin 2e week. Daarna gestopt met toestemming van de huisarts. Voor mij nooit meer Terbinafine. Weet wat je slikt! [lees meer...]Ik weet niet wat de effecten zouden zijn als ik het langer zou slikken, maar als ik de bijwerkingen lees kan het rode vlekken veroorzaken, haaruitval, gewicht afname etc. Nu ben ik bezig met een lotion MYK-1 20 ml zonder bijwerkingen. Hoop dat dit middel een beter alternatief is.
25-11-2014
Vrouw, 33 jaar

Kalknagel(s)

ben 33 jaar en gebruik dit medicijn nu 2 maanden.zie veel verbetering,alle nagels aangetast. nu begint de uitgroei al van gezonde nagel. had ook erg veel jeuk voor al boven op mn voeten en tussen mn tenen ].dit was na 1maand weg, ook na gebruik van 2 weken hydrocortison/miconazolnitraat. had al veel andere middels gebruikt, maar niks helpt. Was bang om terbinafine te gaa[lees meer...]n gebruiken na wat ik allemaal gelezen had. maar toch geprobeerd en ik vind het echt een aanrader. wel je bloedwaarden voor je lever laten prikken na 1 maand.als dat goed is, kun je de kuur afmaken.ik heb een kuur van 3 maanden.helemaal geen bijwerkingen!
01-10-2014
Man, 54 jaar

Schimmelinfectie van de huid

Vanwege chronische schimmelinfectie, door huisarts voorgeschreven. 1e week begon diarree, 2e week diarree en benauwdheid plus jeuk. Niet zeuren, doorslikken, want je wilt van de schimmel af. Enfin jeuk, benauwdheid, diarree bleven aanhouden en de laatste week begon de jeuk toe te nemen, welke de laatste 4 dagen van het slikken resulteerde in rode blaren, over mijn hele lic[lees meer...]haam met daarbij koorts. zodra ik mijn handen[ rest lichaam] blootstelde aan water was de jeuk niet te houden. 's nachts [laatste 4 nachten] niet kunnen slapen van de jeuk. Huisarts bezocht en direct gestopt met slikken van dit middel. Dit kun je geen medicijn noemen! TROEP... geen idee wat ik hieraan overhoud.
22-09-2014
Vrouw, 53 jaar

Kalknagel(s)

Na 1 week inname ernstige diarree tot nu toe nog steeds.en ik ben al ruim 1 week geleden gestopt met innemen. Niet leuk als je 20 x per dag of meer het toilet moet bezoeken. het middel is voor mij erger dan de kwaal. Voor mij dus GEEN terbinafine meer.
22-09-2014
Vrouw, 53 jaar

Kalknagel(s)

Ernstige diarree na inname van minimaal 1 week.(13 augustus 2014 begonnen) Een aantal weken later gestopt met innemen(op 13 september 2014) Nu nog steeds diarree(zeker minimaal 20x per dag ) Verder kan ik wel funktioneren als er maar een toilet voorhanden is.
21-09-2014
Man, 47 jaar

Kalknagel(s)

Geen enkele bijwerking ervaring en prima resultaat. Duurde wel lang voordat al het aangetaste nagelweefsel weg was.
12-09-2014
Man, 56 jaar

Kalknagel(s)

Op aanraden van een kennis naar de huisarts gegaan voor de behandeling van kalknagels. De huisarts wees mij op de mogelijke bijwerkingen en wilde bij de start en na einde van iedere kuur (4 wkn) de leverwaarden controleren. Na de eerste kuur waren de leverwaarden verhoogd (niet alarmerend). Tijdens de kuur waren er enkele bijwerkingen. Halverwege de tweede kuur kreeg ik[lees meer...] meer last van hoofdpijn, diarree en depressiviteit. Bij controle waren de leverwaarden weer verhoogd en adviseerde de huisarts mij om met het middel te stoppen en de nagels lokaal te behandelen.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (604) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica