lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-07-2016

Voetschimmel

Ik heb een goede ervaring met het product. geen bijwerkingen gehad.
01-07-2016

Kalknagel(s)

Ik heb 18 ar last gehad van schimmelnagels maar durfde nooit de stap te zetten om te beginnen met het slikken van de medicijnen. Ik ben blij dat ik deze stap toch heb genomen. Ik had in totaal 9 besmette nagels en deze zijn eigenlijk aan het uitgroeien, na drie maanden slikken. Tip: let niet op de verhalen van de bijwerkingen op het internet, waardoor u afgeschrikt raakt. [lees meer...]Juist de mensen met slechte ervaringen plaatsen dit online. In de bijsluiter valt te lezen dat de bijwerkingen waarover de mensen hier klagen slecht bij 1 op de zovelen voorkomt. Probeer het dus gewoon. (RED: helaas komen zeer ernstige bijwerkingen zo vaak voor als ze voorkomen. We hebben op mijnmedicijn.nl geen probleem met meer negatieve dan positieve verhalen. Wat er dus negatief binnenkomt, is dus gewoon serieus te nemen als signaal. Dat iedereen anders reageert, dat is wel een gegeven. Wat een ander overkomt, hoeft jou niet te overkomen. Maar van alert zijn is niemand nog slechter geworden).
15-06-2016

Kalknagel(s)

Geen bijwerkingen. Gemakkelijk in te nemen. Verdwijnen infectie kan lang op zich laten wachten (meer dan 3 maanden).
28-05-2016

Kalknagel(s)

Veel bijwerkingen gebruik van 2 weken. Voelde me steeds wakker worden. Vaak diarree gehad. En krijg nog last van behoorlijke duizeligheid, alsof er iets los gaat in de hersens. De gene die dit medicijn heeft ontwikkelt, moet het eens zelf gaan gebruiken. Het is een en al troep. Het geeft ook veel depressie en stress, waardoor duizeligheid moeilijk ook afneemt, lijkt alsof[lees meer...] je gewoon op de grond komt. Ik zou dus het gebruik zeer afraden, en als iedereen mee werkt, dan kan ie ook failliet gaan. Als je het leven zat bent, dan is dit medicijn zeker een aanrader. De naam zegt het al he, pharmachemie, een en al chemische stoffen.
21-04-2016

Schimmelinfectie van de huid

Al jaren steeds terugkerende vaginale candida-infecties, terugkerende overmatige hoeveelheid gisten op de huid (zomergist), hoofdroos en een kalknagel. In feite zijn dat symptomen van een candidaovergroei in het hele lichaam. De winderigheid en diarree is naar mijn mening niet een bijwerking, maar gewoon een effect van een candida die-off in het lichaam. Dit middel werkt n[lees meer...]iet plaatselijk, maar systemisch, dus het pakt alle schimmels aan in het lichaam. Reken er maar op dat als je last hebt van terugkerende infecties, dat er sprake is van candida overgroei. Al helemaal met het dieet wat we tegenwoordig volgen. Dus in dit geval is diarree goed! De candida gaat dood, ook in de darm (waar altijd schimmels aanwezig zijn, alleen nu blijkbaar teveel) en wordt uitgescheiden. De gifstoffen die hierbij vrij komen, belasten idd de lever e.d. en daar kun je je best beroerd van voelen. Dat is ook het geval als je een anticandida dieet zou volgen (herzheimer reactie). De kalknagel... Ik lees dat iedereen er hier mee stoeit, maar het is voor mij niet de reden voor het gebruik van dit medicijn. Een kalknagel kun je heel effectief bestrijden door de nagel en huid in te sprayen met appelazijn, dan fijngesneden biologische knoflook op de nagel te leggen en deze 24 uur te omwikkelen met doorzichtige huishoudfolie. Als je het folie verwijderd, weet je niet wat je ziet. Dit zo nodig herhalen tot het weg is, het is alsof de schimmel uit de nagel trekt en wat aangetast is, is zo zacht dat je het heel eenvoudig verwijderd. Dit is echt een heel probaat middel en ik heb nog nooit zoiets effectiefs meegemaakt. Die van mij is na 2x dit doen gewoon weg. Dus mensen, als jullie dit middel nemen vanwege een kalknagel, probeer dit eens. Je zult verbluft zijn van het resultaat. Ik heb van dit middel nog geen verdere bijwerkingen, maar ik hoop natuurlijk niet op één van de hevige die ik van sommigen lees. Ik ben ook niet van plan het een maand te gebruiken, de huidschimmel krijg ik na het ergste straks ook verder wel weg met een zalfje en shampoos. Ondertussen is wel mooi allerlei overgroei uit mijn systeem verwijderd.
21-04-2016

Kalknagel(s)

Na vele negatieve reacties vooraf te hebben gelezen over dit medicijn ben ik het toch maar gaan proberen. Ik slik het nu een maandje. Tot op heden is het altijd goed gegaan. Geen klachten van bijwerkingen. Ik ben mezelf juist wat fitter gaan voelen is me opgevallen sinds ik dit medicijn gebruik (ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft?). Voor het resultaat moet h[lees meer...]et allemaal nog gaan uitwijzen. Ik merk tot nu toe nog geen verbetering, maar ik heb sowieso nog 2 maanden te gaan en misschien dat een verlenging nodig is. Maar we gaan het zien. Ik hoop dat m'n kalknagels zullen gaan verbeteren op den duur.
12-04-2016

Kalknagel(s)

Hoi, Erg veel slechte verhalen gehoord van huisarts en mede-gebruikers op deze website. Was voorafgaand erg huiverig voor de bijwerkingen, maar nu na 4 maanden slikken nog steeds nergens last van. Ben een gezonde jonge van begin 20 en sport 2x per week en eet genoeg groente en fruit. Tenen zijn ondertussen vrijwel geheel van schimmel verwijderd. Heb nog 14 pillen te[lees meer...] gaan en dan ben ik klaar met mijn kuur.
25-03-2016

Schimmelinfectie van de huid

Ik had een kuur voor 15 dagen, wat heel zwaar was omdat ik regelmatig een onverdraaglijke last kreeg van jeuk over mijn hele lichaam. Dan ging ik onder de douche waardoor de jeuk wat verlichtte. Omdat er stond dat ik de kuur moest afmaken ben ik doorgegaan met innemen. Tot de 11e dag van de kuur. Het was mooi weer en ik ging in de zon zitten. Kort daarna voelde ik me beroe[lees meer...]rd worden en liet dit weten aan mijn vriend. Kort daarna verloor ik het bewustzijn. Hij probeerde me bij kennis te brengen maar dat lukte hem niet. In paniek ging hij in de buurt vragen wat hij moest doen en belde vervolgens 112. Een tijdje daarna kwam ik bij, mijn hele lichaam was knalrood en mijn gezicht lijkbleek. Ik ben naar het ziekenhuis gebracht waarbij verschillende onderzoekingen zijn verricht. Ze konden niets vinden, 1 dag later kreeg ik een zalfje van de huidarts voorgeschreven. Hier had ik niets aan, evenals aan de terbinafine, maar het gevolg was wel dat ik geen zon meer op mijn huid kon verdragen. In het MCU in Utrecht ben ik met lichttherapie van deze bijwerking af gekomen gelukkig. Ik heb deze bijwerkingen bij het lab gemeld. Gelet op mijn ervaringen en de overige reacties van anderen vind ik dat dit gevaarlijke medicijn verboden moet worden en uit de handel gehaald. De medici erkennen niet dat de terbinafine de oorzaak is van deze bijwerkingen. Maar ik ben overtuigd van wel. Ik ben altijd gezond geweest en gebruik nooit medicatie, ook op dat moment niet. Het kan om deze reden alleen van de terbinafine komen.
Pagina 1 van 7

Mirena (1905) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (739) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (379) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (371) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (265) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort