lees de ervaringen

07-04-2014
Man (47) - Kalknagel(s)
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
Heb de pillen 8 weken geslikt voor een kalknagel. in het begin geen klachten. Later last van smaakverlies, eerst geen zoet en zout meer proeven,daarna een continue vieze smaak in mijn mond. 8 kilo afgevallen. Kreeg geen hap meer door mijn keel. Na een bezoekje aan de zonnebank ben ik erg verbrand. Ik had de gebruiksaanwijzing niet gelezen. Mijn dochter reageerde erg goed o[lees meer...]p de kuur dus ik dacht dat dat met mij ook wel zo zou zijn. Verder iets last van haaruitval,verstopte neus, dichtzittende oren en hoofdpijn. Dronk ontzettend veel water. Na 6 weken gestopt te zijn op advies van de huisarts heb ik de kuur afgemaakt. Mijn smaak was nog niet terug na 4 weken gestopt te zijn. Inmiddels ben ik weer ruim 2 weken gestopt en de smaak is nog weg. Alles smaakt bitter. Ik verbrand erg snel in de zon dus die mijd ik nog maar even. De nagel ziet er goed uit.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

03-04-2014
Vrouw (22) - Voetschimmel
Algehele tevredenheid: 2

Tevredenheid over:
Gebruik nu twee maanden de tabletten van Terbinafine en ik vind het echt een nachtmerrie. Ik ben moe, voel me misselijk, zit niet lekker in mijn vel en raak zeer snel geïrriteerd of geëmotioneerd. Mijn teennagel is nog steeds even monsterlijk als voordat ik de kuur begon. Daarbij slik ik normaal de pil, en hierover heeft de dokter, noch de apotheker me niet voldoende ge[lees meer...]ïnformeerd.'Als je problemen ondervindt met de pil moet je maar op andere maatregelen overstappen'. Na 3 keer in anderhalve maand tijd gemenstrueerd te hebben kon ik wel vast stellen dat de pil niet werkt in combinatie met Terbinafine. Ik tref nu natuurlijk wel andere maatregelen, maar in het begin was er een keertje dat mijn vriend en ik seks hadden en ik nét ietsje te laat herinnerde dat ik iets vergeten was. DUS gisteren had ik echt zeer pijnlijke tepels en toen ik s'avonds voor de grap in mijn borst kneep, kwam er ook daadwerkelijk een wit waterig goedje eruit. Je kunt de schrik wel voorstellen denk ik. Nu snap ik niet of ik het gewoon nooit eerder gemerkt heb dat dit kan, of dat het door de medicijnen komt...? Een derde optie zoals zwanger zijn ( Dit was namelijk mijn eerste schrik in verband met de bijwerkingen die ik zojuist opsomde) is niet mogelijk aangezien het daarvoor te kort dag is.

08-01-2014
Man (22)

Tevredenheid over:
Sinds Juli ben ik begonnen met deze pillen te slikken. De eerste maand merkte ik niet echt een verschil, maar na de 1e maand zag ik dat me nagels veel mooier werden. Ik heb ook de eerste keer 2 weken geslikt toen bloedtest laten doen voor me lever, toen bleek dat alles goed was en verder gegaan met de medicatie. nu 5 maand later (nog 1 maand te gaan) heb ik totaal geen las[lees meer...]t meer van me voeten. Me nagels zien er al grootsdeels super uit!. Voordat ik de pillen slikte had ik ook vaak last van jeuk tussen me tenen ( met resultaat jeuken tot er bloed komt). Dit heb ik al niet meer vanaf de eerst dag dat ik pillen slik :D ik ben superrr blij dat het heeft gelopen bij mij!

27-11-2013
Vrouw (56) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Ben begonnen met dit medicijn omdat ik ernstige klachten heb , mijn nagels moesten verwijderd worden en de schimmel zat ook in de huid. Eerste weken vrijwel geen bijwerkingen, alleen moe en pijn aan al mijn gewrichten en veel dorst. Sinds 2 weken een branderige tong en sinds 6 dagen geen smaak meer alleen een bittere smaak in de mond! Proef geen zoet meer, geen zout, he[lees meer...]lemaal niets, mijn eten smaakt nergens naar en heb totaal geen zin meer om te eten, 2 happen en weg, want het is vies. Ben gestopt nu met inname sinds een dag en hoop dat mijn smaak terug komt! Mijn nagels zien er nog niet uit, omdat het stompjes zijn , dus wacht af of die weken effect hebben gehad . Mijn huisarts zei 2 weken stoppen en daarna weer proberen, maar weet niet of ik nog aan deze rotzooi begin, hoop dat mijn smaak terug komt en ik mijn energie weer terug krijg, want ben echt hondsmoe .

25-11-2013
Vrouw (36) - Eczeem
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
Naar de huisarts geweest voor een eczeem plek op mijn onderbeen (met schimmelinfectie) . Hier zalf en Terbinafine voor gekregen. Eerste instantie kleine bijwerkingen oa. Brandend maagzuur .... Dit weekend maagklachten dus maar een maagbeschermer gebruikt dit ging goed. Tot ik vanmorgen wakker werd met een opgezette tong en keel echt heel eng! Direct de huisarts gebeld en [lees meer...]moest direct komen. Mag het medicijn niet meer gebruiken en nu hopen dat de zwelling binnen 3 dagen afneemt....... Anders weer komen. (Erg jammer want het medicijn heeft de plek op mijn been wel heel goed gedaan)

26-09-2013
Man (28) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Zoals velen had ik ook werkelijk alles geprobeerd om een aantal kalknagels te bestrijden. Badjes met azijn, nagellak, nailner etcetera, maar niets werkte. Op internet had ik gelezen dat een pillenkuur wél zou werken, maar dat dit mogelijk ernstige bijwerkingen zou kunnen hebben. Uiteindelijk ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik de pillen gekregen. In eerste instantie[lees meer...] was ik - met name door de verhalen op deze website - bang om het medicijn te gebruiken. Nu drie maanden verder valt het me alles behalve tegen. Heb wel vaker dan normaal last van een lichte hoofdpijn en ben soms snel geïrriteerd, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik van mijn kalknagels af ben.

14-08-2013
Man (55) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Mijn man heeft dit vorige week voorgeschreven gekregen voor een schimmelnagel op zijn grote teen, hij is daar vorige week dinsdag mee begonnen. Vrijdags dronk hij zich een ongeluk en bleef lopen om te plassen. Hij kreeg rare witte vloed uit zijn penis. Hierop is hij naar de huisarts gegaan en vandaag te horen gekregen dat hij suiker heeft. Ik geloof niet zo in toeval maar [lees meer...]dit vind ik zeer vreemd. Nooit klachten daarmee gehad en ineens suikerpatient?? na het starten van dit medicyn? Iemand die mij misschien hier toch meer over kan vertellen? Bij de apotheek was dit niet bekend en volgens de huisarts kon dit ook niet.
1 Reactie

Reactie:

Beste lezer, Dit verhaal klinkt mij wel heel bekend in de oren. ik ben zelf momenteel 30 jaar 5 jaar geleden begon de ellende, we gingen op vakantie en ik had een kalknagel. Cosmetisch dus echt een probleem in de zomer. Ik aan de pillen en op vakantie kreeg ik af en toe witte afscheiding uit de penis, leek steeds een druppeltje sperma dit kwam na mee na het urineren. 4 weken gebruikt omdat ik er toen achter kwam dat ik suiker had heel veel drinken en plassen. Ze zeiden dat het onmogelijk door deze pillen kon komen. Maar nu ik dit lees begin ik toch wel te twijfelen. Ik werd gediagnosticeerd met type 1 en spuit nu al 5 jaar insuline. Had u man precies hetzelfde en heeft hij ook type 1?

Datum 18-10-2013 23:16

12-08-2013
Vrouw (52)

Tevredenheid over:
Tegen schimmelnagels dit middel gebruikt. Voor de huidaandoening heeft dit middel niet geholpen, maar de nagels zijn weer mooi schoon. Nauwelijks bijwerkingen gehad, in het begin wat darmkrampen en wat kouwelijker en een droge mond.

11-07-2013
Vrouw (60) - Allergie

Tevredenheid over:
Voor de behandeling van mijn kalknagels kreeg ik van mijn huisarts een kuur voorgeschreven van Terbinafine tabletten. Het was een kuur van drie maanden, maar na een paar weken zat ik plotseling van top tot teen onder een jeukende uitslag. Werkelijk mijn hele lichaam zat vol met rode vlekken. Na diverse bezoeken aan de huisarts, ben ik terecht gekomen bij de dermatoloog. Er[lees meer...] was al een vermoeden dat een allergische reactie van de Terbinafine tabletten de oorzaak was van de uitslag. Ik ben meteen gestopt met het innemen van de tabletten en voor de behandeling van de uitslag kreeg ik verschillende soorten zalf voorgeschreven. (o.a. Cetomacrogol crème, Dermovate zalf, Diprosone zalf en Triamcinolon-Acetonide Fagron zalf) De uitslag was echter zo hardnekkig dat ik na een paar weken werd doorverwezen naar het ziekenhuis voor een biopsie. Na onderzoek van een stukje huid bleek toch dat een allergische reactie van medicijnen de oorzaak van mijn uitslag was. Na wekenlang smeren waren de rode vlekken nog niet verdwenen. Wel was mijn huid flink uitgedroogd en kreeg het de vorm van een vissenhuid. De dermatoloog gaf me het advies om met het smeren van de eerder genoemde zalfjes te stoppen en om mijn huid te laten herstellen, moest ik me nu alleen nog maar insmeren met een vaselinezalf. Inmiddels zijn we 10 weken verder en langzamerhand begint mijn huid te herstellen en verdwijnen ook de rode vlekken. Na ruim 10 weken dagelijks mijn huid van top tot teen ingesmeerd te hebben, hoop ik dat ik over een paar weken met een mooie schone huid van de zomer kan gaan genieten. Voor mij geen Terbinafine tabletten meer, al weet ik ook dat niet iedereen allergisch is voor dit medicijn.

04-07-2013
Man (31)

Tevredenheid over:
Ik heb al diverse jaren kalknagels, van allerlei smeersels geprobeerd! Niets hielp, per toeval zag mijn huisarts bij een controle mijn kalknagels en gaf me terbinafinectabletten! Helemaal top!!! Nu ca 2 maanden in gebruik, mijn nagels zien er al een stuk beter uit, verwacht nog 1 a 2 maanden gebruiken en dan behoren mijn kalknagels tot verleden tijd!1 top product ! Nul bi[lees meer...]jwerkingen bij mij!

13-06-2013
Vrouw (46) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Ik gebruik t voor kalknagels. Geen bijwerking tot nu toe. Gebruik t nu bijna drie maanden. Nagels zien er veel beter uit.

03-05-2013
Vrouw (30) - Voetschimmel

Tevredenheid over:
Ik slik de pillen nu 5 maanden. Ik kreeg eerst een kuur voor 3 maanden maar voor de zekerheid heb ik er nog 3 maanden bij gekregen. Toen ik startte met deze medicijnen heb ik na 2 weken bloed geprikt. Alles zag er goed uit. Ik heb nergens last van en mijn nagels zien er nu al heel mooi uit. Ik wil de kuur graag helemaal afronden dus ik slik nog 1 maand door. Ik had schimme[lees meer...]lnagels op al mijn tenen en heb 2 jaar lang allerlei smeerseltjes geprobeerd, niets hielp.

23-04-2013
Vrouw (53)

Tevredenheid over:
Mijn huisarts raadde het me aan omdat ik steeds meer schimmelnagels kreeg die begonnen in te groeien. Ik heb jaren smeerseltjes gebruikt die niets hielpen. Gebruik het nu zo'n 5 maanden, mijn bloed is twee keer getest op leverfunctie en ik heb nergens last van. In de eerste week wat misselijk geweest, maar ik weet niet of dat van het medicijn kwam, misschien niet eens. I[lees meer...]k zie nu dat mijn nagels langzamerhand weer een normale uitgroei krijgen, en dat is na zoveel jaren lelijke en vieze nagels echt een feestje. Straks hoef ik ze niet meer dicht te plamuren met nagellak!

21-04-2013
Vrouw (26) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Ik had aan mijn 2 tenen enorme schimmelnagels, die waren dik en gelig.. heb maanden vanalles geprobeerd om eraan te smeren maar niets hielp. Ik ben toen naar de huisarts gestapt en heb men voet getoond. hij zei dat ik nog jong ben om er niets aan te doen (ben 26) en ik heb 2 maanden terbinafine tabletten geslikt. Mijn voetjes zijn helemaal terug de oude en had ik het gewe[lees meer...]ten was ik er veel eerder mee begonnen, eindelijk terug mooie voetjes en de zomer komt eraan dus ideaal. Mensen twijfel niet en doe iets aan die vieze nagels. Ik heb geen bijwerkingen gehad van de medicatie dus is het zeker het proberen waard vind ik!

21-04-2013
Vrouw (69)

Tevredenheid over:
Mijn hele binnen kant van mij mond,staat in brand,tot in mijn keel. En op de achter kant van mij tong heb ik blaren. Ik ben nu 3 weken gestopt,het word niets minder. Ik heb tijdens het slikken ook nailner gebruik, maar het is allemaal voor niks geweest. Het heeft niet gedaan, wat ik had hoopte. Ik ga de zomer weer in met schimmelnagels.

05-04-2013
Vrouw (41) - Kalknagel(s)

Tevredenheid over:
Meer dan 2 jaar mijn hoop gevestigd op middelen van o.a. Nailner en Scholl. Door deze middellen verergerde de kwaal alleen maar, tot uiteindelijk de nagel van mijn grote teen helemaal loskwam. Na lang wikken en wegen en afraden van mijn huisarts ("het is maar een nagel") toch begonnen met een terbenafine kuur. Tussendoor 2x bloed laten prikken voor de leverfunctie. Alles [lees meer...]bleef prima in orde. Tijdens de eerste week gebruik voelde ik me niet helemaal in orde. Waarschijnlijk ook omdat ik hier de reviews had gelezen en dan vooral de slechte ervaringen blijven hangen. Ik voelde na inname elke pil in mijn maag branden. Toch doorgezet en na een week verdwenen de vage klachten (grieperig gevoel, borrelende darmen), ook die tussen mijn oren. Even doorbijten, het is nu of nooit. Na ongeveer een maand kuren zag ik nog niets, maar voelde dat de nagel (onder de huis) al minder pijnlijk was. Heel fijn, ik kon mijn wandelschoenen weer aan! Een week geleden was ik door de 90 dagen kuur heen. Mijn nagel groeit mooi roze uit, het gaat echt gebeuren, ik kom eindelijk van die ellendig pijnlijke en lelijke schimmelnagel af!

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum