Terbinafine tabletten

terbinafine

Kalknagel(s) (139 meningen)
Voetschimmel (30 meningen)
Schimmelinfectie van de huid (14 meningen)
Allergie (4 meningen)
Eczeem (4 meningen)
Schimmelinfectie van de hand (1 mening)
Netelroos (0 meningen)

15-06-2019

Kalknagel(s)

Na 40 dgn ineens geheel mijn smaak kwijt met name zoet..
15-06-2019

Voetschimmel

Flinke uitslag in het gezicht gekregen na 3 weken, ontlasting werd ook steeds slechter. Werd ook erg emotioneel vlak. Helaas nog kalknagels, maar ik slik het niet weer. Ps. Alcohol niet aan te raden
25-05-2019

Kalknagel(s)

Na lang wikken en wegen en ervaringen lezen op internet toch een 3 maanden kuur gedaan. Gestart op 2 januari, de pillen bij het avondeten gebruikt en geen alcohol gedronken tijdens de kuur. Na een maand bloed laten controleren op leverfunctie: geen enkele afwijking. Nagels telkens bij laten werken door de pedicure, iedere dag schone sokken aan, Daktarin voetpoeder gestroo[lees meer...]id in sokken en schoenen. Ik heb geen bijwerkingen gehad en ben echt zeer tevreden met het resultaat. Ik kan met mooie roze en gladde nagels de zomer in!
18-04-2019

Voetschimmel

Veel negatieve reacties op internet. Elk lichaam reageert anders dus laat je niet afschrikken door al die reacties. Bij mij werkte het prima. Had schimmel op me voeten en dat is zo goed als verdwenen. Ook de kalknagels verdwijnen behalve die van me kleine teen links en rechts. Verder soms een opgeblazen gevoel en niet helemaal fit alleen het valt allemaal reuze mee!
14-04-2019

Schimmelinfectie van de huid

slik nu 2 dagen dit middel, na innemen direct beroerd gevoel, misselijk en veel diarree. Ik probeer nu regelmatig kleine beetje te eten vanwege de slechte smaak in de mond. kuur is voor 14 dagen. Nadeel ook: duitse bijsluiter! kan ik dus niet lezen
10-03-2019

Terbinafine tabletten (terbinafine)

Ik slik nu het medicijn voor twee maanden en ben over het algemeen tevreden, heb bijna helemaal geen last van bijwerkingen. Ik heb na een maand lichte uitslag op mn pols gekregen, maar die is nu weggetrokken (ik weet niet zeker of het door dit medicijn komt, of het een allergische reactie door iets anders was). De nagels groeien mooi en schimmelvrij uit, nog nooit zo bli[lees meer...]j geweest. Als je erover twijfelt om het medicijn te gebruiken, zou ik het absoluut gewoon aanraden om uit te proberen. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed. Mijn huisarts heeft het meer dan 90 keer uitgeschreven en niemand had last van bijwerkingen!
15-02-2019

Kalknagel(s)

Ik heb van alles geprobeerd tegen kalknagels maar niets hielp. De huisarts schreef terbinafine voor 1x per dag 1 tablet. Na 1 maand zag ik dat de schimmel uit de nagel groeide. Geen bijwerkingen.
12-02-2019

Kalknagel(s)

Ik krijg er een allergische reactie van de huid van! Met cetrizinetabletjes weet ik deze te onderdrukken maar het was zeker geen pretje.
13-01-2019

Kalknagel(s)

ben na 11 dagen gestopt met inname wegens ernstige klachten. Fabrikant is Laboratorios Liconsa S.A., Azuqueca de Henares, Spanje
01-01-2019

Kalknagel(s)

medicijn werkt goed, was erg bang voor de bijwerkingen maar heb tot nu toe alleen nog maar een erg vieze smaak in mijn mond. wel erg vervelend, maar heb ik er wel voor over om van mijn kalknagels af te komen
10-12-2018

Terbinafine tabletten (terbinafine)

ik heb een nare ervaring met terbinafine. ik heb weinig tot geen smaak meer in me mond. last van hoofdpijn. de smaken in me mond ervaar is ik als zeer vervelend. warneer stopt dit?
09-12-2018

Kalknagel(s)

Ik ben heel erg tevreden met dit medicijn. Bij mij zijn de kalknagels volledig verdwenen en een jaar later zijn ze ook nog steeds niet terug gekomen. Na een maand zag ik al veel verschil. Ik heb helemaal geen last gehad van bijwerkingen, behalve de gekke ijzerachtige en mindere smaak in mijn mond de eerste twee weken. Aangezien het bij mij zo goed heeft uitgepakt en ik nau[lees meer...]welijks bijwerkingen had, ben ik zeer tevreden over dit medicijn. Al die negatieve verhalen over dit medicijn hoeven dus helemaal niet altijd waar te zijn.
02-10-2018

Kalknagel(s)

Gebruikt ivm kalknagels en een vervelende andere gist/schimmel. Perfect!
30-09-2018

Voetschimmel

Mijn huisarts beweerde dat ik voetschimmel had, dus zei hij dat ik een kuur van 2 weken moest slikken. Na dag 8 kreeg ik ernstige hartkloppingen en ben ik ermee gestopt. 10 dagen later ineens opgezwollen neus en oren en zeer heftige huiduitslag op armen, hals, decolleté en gezicht. Het was horror. Ik verging van de jeuk, moest onmiddellijk naar de dermatoloog en ik heb [lees meer...]dagen gesmeerd met hormoon zalf, een prednison kuur van 10 dagen en anti allergie tabletten. Nog steeds ben ik gevoelig voor de zon, vraag mij af wanneer dit ooit over gaat. Dit middel moet verboden worden!!!! Bezoeken aan dermatologen die trouwens vertelden dat ik helemaal geen voetschimmel had maar eczeem!!!!
10-09-2018

Terbinafine tabletten (terbinafine)

Afgelopen voorjaar had ik vijf schimmelnagels. Ik heb allerlei middelen van de drogist zorgvuldig gebruikt; niets hielp. Ook na bezoek aan medisch pedicure was er geen genezing van de schimmelnagel. De huisarts gaf me Terbinafine; top resultaat. Mijn nagels zijn weer schoon en gezond. Geen enkele bijwerking gehad.
01-08-2018

Kalknagel(s)

Al tweede keer 3 maanden kuur. 2 jaar geleden geen enkele last gehad van bijwerkingen en kalknagel leek helemaal hersteld, maar spijtig genoeg toch terug gekomen. Nu halfweg tweede kuur, en ondanks waarschuwingen van dokter en apotheker gelukkig weer geen enkele last van bijwerkingen. Zorg er wel altijd voor dat ik de pil bij het eten pak. Schimmel is alweer half aan h[lees meer...]et wegtrekken uit nagel, hopelijk blijft ie deze keer ook definitief weg.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum