lorazepam

Slapeloosheid (4 meningen)
Epilepsie (0 meningen)

02-03-2022 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Na alleen te vallen met mijn dochter zonder vangnet kreeg ik eerst in de dag angsaanvallen. Daarna tijdens het inslaap vallen en daarna werd ik midden in een aanval wakker. Waardoor ik niet meer sliep en niet meer in staat was te functioneren. Toen heb ik temesta gekregen. Een wondermiddel. Buiten mijn geheugen weinig nevenwerkingen. Ondetussen nam ik het 6 jaar. Maar wa[lees meer...]s zo afhankelijk. Nooit een nachtje ergens blijven zonder pillen. Pillen kwijt zijn en geen voorschrift hebben zorgde voor paniek. In enkele landen is dit ook gelijk aan drugs dus moet je altijd onderzoek doen en zien dat je genoeg bijhad. Het werkte fantastisch om te functioneren maar van die afhankelijkheid hou ik niet van. Mijn dochter was een week bij oma dus ik dacht dit is de week. Cold turkey gestopt en hoopte met 4 dagen afzien er te komen. Dan pas voel je je een echte drugsverslaafde. Heel de tijd angst, overgeven, zweten, doem gedachten en na 4 dagen moeten opgeven omdat het volgens de dr echt gevaarlijk was op die mannier. Nu wel overgeschakeld op een langdurige en een veel lagere dosis waar ik nu druppel per druppel vanaf probeer vanaf te graken. Ik hoop dat mijn hevige angstaanvallen wegblijven in de toekomst. En hoop dat de waas over mijn brein ook wat weggaat. Voor noodgevallen zal ik het nog in huis houden. Maar of het nu temesta is, alcohol of heroïne. De afkick is hetzelfde zeggen ze. En geen ervaring met de andere naar zo voelde ik me echt. Dus voor noodgevallen top. Maar probeer het niet dagelijks nodig te hebben en zeker niet lang als je niet afhankelijk wil worden. Oh ja tegen slaapproblemen neem ik r kalm wagenziekte pilletjes. Die zijn het mint schadelijk en minst verslavend maar doeltreffend.

22-01-2022 | Man | 42
lorazepam (2,5mg)
Ik heb heel mijn leven al angsten gehad en lorazepam 2.5mg helpen om de dag door te komen zonder een paniek of angst aanval.prachtige uitvinding. (RED mijn medicijn.nl: privé gegevens zijn verwijderd)

29-12-2021 | Vrouw | 75
lorazepam (1mg)
Heb het een tijdje genomen 0,5mg s avonds en kon toen goed slapen. Succesvol afgebouwd en overgestapt naar een natuurlijk slaapmiddel. Helpt minder goed maar soms lukte het om toch een zestal uren te slapen. Nu neem ik terug halve temesta om te slapen wegens angst en onrust tijdens deze Corona crisis. Ben wel van plan het over een tijdje weer af te bouwen. Wil er niet t[lees meer...]e afhankelijk van worden.

19-10-2021 | Vrouw | 75
lorazepam (0,50mg)
Gebruikte temesta ongeveer 3 weken. Maar na het lezen op internet over de verslaving van dit medicijn gestopt en even overgestapt op stilnoct om tenminste toch te kunnen slapen. Doch dit was volgens internet van de regen in de drup. Dus hier gisteren ook mee gestopt. Heb deze nacht geen oog dichtgedaan. En had gedurende deze dagen natuurlijk weer veel angsten met betrekkin[lees meer...]g tot een behandeling voor chronische bronchitis die plotseling is ontstaan. Hoop dat ik er toch nog op tijd bij was om niet teveel afkickingsverschijnselen te hebben. Voelde me de vorige dagen belabberd.

12-03-2021 | Vrouw | 31
Onrust
Ik neem temesta als noodmedicatie bij vlagen van onrust, overstuur zijn of crisis. Het is effectief in die situatie. Ik neem het middel gemiddeld eens om de 3 weken. Tijdens de werking van temesta sla ik minder herinneringen op, waardoor ik achteraf moeilijkheden heb me sommige dingen te herinneren die gebeurd zijn tijdens de werkzaamheid van het middel.

20-02-2021 | Man | 23

25-12-2020 | Man | 52

03-11-2020 | Man | 57
lorazepam (1mg)
Ik kreeg 2 jaar geleden veel last van faalangst op het werk, waardoor ik slecht kon slapen (begon te piekeren) en hierdoor kreeg ik ook een drukkend gevoel rond het hart. Ik heb hier maanden mee rond gelopen tot dat een arts (die mijn rugblessure behandelde) en ik dit vertelde mij 1 tabletje temesta meegaf. Het leek wel een wonder pilletje. Angst en druk rond mijn hart ve[lees meer...]rdwenen als sneeuw voor de zon en ik had er geweldig van geslapen. Ik voelde mij de dag erna herboren. Ik ben toen maar gelijk naar mijn huisarts gegaan voor een volledig doosje, maar dit deed er moeilijk over. Het zou heel slecht zijn. Toch heb ik uiteindelijk voorgeschreven gekregen om af en toe te gebruiken. Soms heb ik het maanden niet meer nodig en als ik dan weer eens een slechte periode heb neem ik er enkele met tussenpozen van 2 dagen.

29-09-2020 | Man | 54

27-09-2020 | Vrouw | 54
lorazepam (1mg)
Hyperventilatie. Plots gekregen na borstkanker. Paniekaanvallen en angstaanvallen. Na het gebruik van Sipralexa en Temesta rustiger geworden. Maar nu in 2020 terug veel hyperventilatie en paniekaanvallen. Vader overleden ten gevolge van kanker en dementie. Corona tijden. Mijn echtgenoot zwaar gevallen onlangs, ziekenhuisbed moeten plaatsen. Temesta helpt mij hierdoor.

06-02-2020 | Vrouw | 44
lorazepam (4mg/ml)
Wat een troep is dit middel, ik kreeg het ingespoten in hoge dosering onder dwang in armoedige omgeving, het is duidelijk geworden in het verleden dat ik er alleen incontinent van wordt verder heeft het nul effect op iets in mij of om mij heen behalve deze bijwerking wat ik hen daar al had medegedeeld maar vanwege nul medicatie in de hut kreeg ik dit ingespoten door 1 arts[lees meer...] terwijl ik veel pijnklachten had met dwang en grote lach van de arts in mededeling met nog dagen opgesloten in een isoleercel in ieder geval beter dan bij rest gestoorde club daar, zij hadden denk ik weer feestje vanwege weekend en personeel in dienst die dagen bij rest gestoorde vrouwen afdeling.

09-01-2020 | Man | 19
Hyperventilatie
Ik heb namelijk heel veel last van hyperventilatie en angst stoornissen... Maar deze medicatie helpt me ontzettend goed om me rustig en kalm te kunnen voelen, het is wel erg verslavend, dus belangrijk dat je je limieten wat kan houden. Ondanks het niet bepaald schadelijk is is het nog steeds niet verstandig meer en meer te nemen, bv ik nam er nu van 2,5mg ook voor het sla[lees meer...]pen gaan, maar later in de tijd had ik meer nodig om te kunnen slapen... Dus heb ik besloten geen temesta te nemen voor het slapen gaan maar staurodorm, volgens iemand anders reactie is die combinatie gebruiksvriendelijk en lukt het slapen ook veel beter, en overdag dan een temesta te nemen en 's avonds staurodorm.

26-09-2019 | Vrouw | 18
Zenuwachtigheid
Medicijn is voorgeschreven om mijn zenuwachtigheid en spanning te laten afnemen. Geen van beide nemen in bepaalde mate af of verdwijnen na het innemen van het medicijn. Het enige wat ik merk is dat ik na enige tijd enorm moe word.

07-09-2019 | Man | 39
Stress
Vanwege hyperventilatie aanvallen , angststoornissen en stress was me Temesta voorgeschreven na tal van andere pannetjes geprobeerd te hebben. De smelt tablet aangezien ik ook een slikprobleem heb. Voor mij werkt het super. Geen bijwerkingen geen sufheid niks. Enkel stressloos voor een paar uren als ik het genomen heb. Enige nadeel.... zou er niet meer zonder kunnen. [lees meer...]Word je eraan verslaaf? ja heel zeker. Maar mijn angsten , hyperventilatie en stress zijn wel weg dus dat heb ik er dan wel voor over

07-05-2019 | Vrouw | 54
Stress
Help mijn denken en innerlijke gewoel beperken

25-04-2019 | Man | 72
lorazepam (2,5mg)
Uit het niets ontstond tijdens het naar bed gaan een angststoornis. Vader was 2 jaar daarvoor overleden. Dacht dat hij verscheen in mijn slaapkamer. Daarvoor kon ik staande slapen en wanneer ik maar wilde. Kort en lang slapen. Inmiddels 45 jaar verder. Twee tantes hebben het ook langdurig gebruikt en en zijn gezond inslapen op 92/93. Leeftijd. Aleen de moderne vazallen van[lees meer...] de farmamaffia. Ook wel huisartsen genoemd, verkopen het niet graag. Wordt niets aan verdiend. Moet op 72. Jarige leeftijd afkicken. Hoe bedenk je het. Laat mij lekker over mijn eigen gemoedstoestand gaan en niet een pas afgestudeerd mevrouwtje met een te duur mantelpakje die mijn lakens uitdeelt. Nadeel gebruik. Als het pilletje begint uit te werken komt de angst terug. En alle agressie komt voort uit angst. Blz 1 uit Het Boek...

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (586) - Anticonceptie - eenfase