Ervaringen met Benzac W

Acne/puistjes (5 meningen)

14-05-2021 | Man | 22
benzoylperoxide (50mg/g)
Acne/puistjes
Kreeg opeens puistjes op mijn 22ste, niet heel veel maar toch wel irritant. Deze creme bij de apotheek gekocht en ik ben heel tevreden. Bij mij zag ik na een paar dagen al resultaat en na een week was mijn gezicht weer geheel puistvrij. Let op met de zon inderdaad, ik was de eerste keer ook verbrand en mijn neus was zelfs verveld. Nu smeer ik enkel 's avonds voor het slape[lees meer...]n en dan douche ik 's ochtends zodat ik zeker weet dat de creme weg is, en sindsdien heb ik geen probleem meer met de zon. Als ik te dik smeer merk ik dat mijn huid de dag erna uitgedroogd is, dus ik raad een heel dun laagje aan, dat is voldoende. En ja die vlekken, gewoon voorzichtig zijn en je handen wassen met zeep na het smeren. Ik heb nu na een jaar een vlekje op mijn slaapshirt door onvoorzichtigheid, en ondanks dat ik smeer voor het slapen zijn al mijn kussenslopen nog vlekvrij, omdat ik tien minuten wacht voordat ik mijn hoofd echt op mijn kussen leg.

11-05-2019 | Vrouw | 21
benzoylperoxide (100mg/g)
Acne/puistjes
Ik heb dit artikel een tijdje gebruikt en het werkte perfect. Ik heb het vannacht iets te gulzig opgesmeerd en nu is mijn hele gezicht rood en het brandt heel erg

03-06-2016 | Vrouw | 18
benzoylperoxide (50mg/ml)
Acne/puistjes
In het begin heb ik dit zonder problemen gebruikt. Na de 2e keer gebruiken was het verschrikkelijk, heel veel jeuk en ook kreeg ik er een hele droge huid van met schilfers en roodheid. Hele rode plekken in mijn gezicht, ik heb dan nog liever puistjes dan dat ik dit gebruik!

03-03-2015 | Man | 18
benzoylperoxide (50mg/ml)
Acne/puistjes
product een paar dagen gebruikt werkt aan het begin goed maar het brand ongelofelijk! en na een paar dagen lijkt het wel of je huid er gewend aan is en het niet meer werkt! Ik raad mensen eerder differin aan!

06-04-2019 | Vrouw | 16
benzoylperoxide (50mg/g)
Acne/puistjes
Eerste keer gebruik was het gewoon normaal, maar bij de 2de keer werd me hele hoofd rood en ging het jeuken en branden. De hele dag door heb ik pijn en last van gehad.