Ervaringen met Benzoylperoxide Hydrogel

Acne/puistjes (80 meningen)

21-04-2010 | Vrouw
Acne
Mijn houd werd er erg droog van. Na een maand had het nog geen effect en ben ik er mee gestopt.

23-03-2010 | Man
Acne Vulgaris
Deze zooi gaf mij donkere vlekken in mijn gezicht + een hele droge huid die helemaal kapot schilferde. De huisarts vertelde mij dat de eerste 2 weken dit voor kon komen maar bij mij bleven deze bijwerkingen zich voordoen tot zelfs in week 4. Ben er toen mee gestopt. Het hielp wel iets om mijn puisten te verminderen maar dit stond tegenover veel te erge bijwerking[lees meer...]en, ik denk dat dit middel absoluut slecht is voor mensen met van nature een gevoelige/droge huid.

14-10-2008 | Man
Acne
Veroorzaakt erg rode en droge (bijna korst-achtige) huid na regelmatig gebruik. Ben er daarom ook mee gestopt.

15-06-2023 | Vrouw | 41
Acne/puistjes
Echt een waarschuwing! Pas alsjeblieft op met deze crème. Ik heb het maar op een paar puntjes gesmeerd en een paar dagen later begon mijn huid te jeuken op die plekjes, daarna volgde er allemaal blaasjes die zich uitbreiden over mijn hele gezicht! Mijn gezicht was vuurrood en helemaal opgezwollen met allemaal harde plekken, het leken wel brandwonden. Wat een pijn heeft het[lees meer...] gedaan! Er zijn veel van deze verhalen bekend, ik begrijp niet dat dit spul nog in de handel is! Echt gevaarlijk en zou het iedereen afraden om er aan te beginnen. Pak liever iets anders met minder risico’s want het was echt verschrikkelijk, dat gun je echt niemand!

07-10-2021 | Vrouw | 22
benzoylperoxide (50mg/g)
Acne/puistjes
Op aanraden van de huisarts deze gaan gebruiken. Na 2 keer aanbrengen werd ik de volgende ochtend wakker met een rood gezicht. Nu al 3 dagen een zeer branderige huid die niet minder lijkt te worden. Ik breng 3x per dsg bepanthen aan om de jeuk en branderigheid te onderdrukken…. Als je een gevoelige huid hebt vermijd dit middel aub!

03-02-2021 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
De acne ging weg, echter kreeg ik veel last van de bijwerkingen. Toen ik stopte, kwam alles weer terug..

07-12-2019 | Vrouw | 33
benzoylperoxide (50mg/ml)
Acne/puistjes
Benzoperoxide Kan je huid voorgoed verminken als je er mee in de zon loopt zonder factor 50 erboven op te smeren! Ik wist enkel dat het kon je kledij en kussensloop bleken... jong en ik deed ook geen research over producten zoals ik nu doe ., Ik heb witte vlekken die nooit meer verdwijen . Heel ontsierend doet je ouder lijken lelijker ., opgelet dus altijd smeren in de z[lees meer...]on je bruint heus niet minder met hoge factor dat wordt enkel maar gedacht! 🙂

30-04-2017 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Gebruikt tegen acné, hielp eigenlijk totaal niet. Puistjes kwamen gewoon terug, misschien zelfs iets meer.

18-10-2014 | Vrouw | 18
benzoylperoxide (50mg/g)
Acne/puistjes
Ik heb deze creme zelf ook gebruikt, maar weet nu uit eigen ervaring en studie dat het er nooit echt mee weg te krijgen is. Dus wie wil er definitief en GRATIS van zijn/haar acne af? Ik ben Amy en ik ben een afgestudeerd schoonheidsspecialiste en ben nu bezig met de opleiding all-round Ik zoek voor de specialisatie acne een model voor mijn stage examen. Je krijgt 5-7 behan[lees meer...]delingen van 60 min. per behandeling helemaal gratis. De behandelingen vinden plaats nabij het NS station van Rotterdam Centrum en je hebt keuze uit de dinsdag tussen 16.00 en 20.00 uur of op vrijdag tussen 10.00 en 14.00 uur. Graag alleen serieuze reacties! Ik hoor graag van jullie!

21-07-2014 | Vrouw | 49
Acne/puistjes
Dit medicijn voorgeschreven gekregen via mijn huisarts, s'avonds na het douche alleen op de behandelde probleemhuid gesmeerd. De volgende ochtend had ik een opgezwollen huid en vuurrood, en gloeiende wangen. Ik ben direct met dit product gestopt!

23-02-2014 | Vrouw | 32
Acne/puistjes
Na 2 dagen de creme te hebben gesmeerd, ben ik ook meteen weer gestopt. Mijn huid is vuurrood, brandt na 2 dagen nog steeds en waar de huid eerst schilferig was, beginnen nu korsten te komen. Dus ik ben zeer ontevreden en nu heb ik niet alleen acne, maar ook nog vuurrode wangen en korsten..heel 'charmant'.

12-05-2013 | Vrouw | 33
Acne/puistjes
Omdat ik na het stoppen met de pil enorm veel acné heb,dit produkt gekregen van de apotheek. Gisterenavond voor het slapengaan opgebracht. Omdat ik helaas overal acné heb in het aangezicht,moest ik een groot deel insmeren. Toen ik vanmorgen opstond leek ik wel een monster!Knalrood aangezicht,gezwollen en heeeeel warm.Echt heel erg! Heb het tubetje meteen in de vuilnisb[lees meer...]ak gegooid. Blijkbaar reageer ik heel heftig op het spul.

14-11-2010 | Vrouw
Acne
ik heb een getinte huid en na het gebruiken van deze creme had ik allerlei witte vlekken in mijn gezicht. Het bleekt dus niet alleen je pyama en kussensloop maar ook je huid!!

31-07-2010 | Vrouw
Puistjes
Ik heb deze creme 1 keer aangebracht zoals voorgeschreven. Mijn hele gezicht is verrot geworden. Jeuk, zwelling, rood en warm. Ik ben zo bang dat het niet meer normaal word. Het jeukt zo erg en het is zo erg dik en rood. Ik weet niet wat ik wel of niet erop moet smeren. Omdat ik bang ben dat het erger word nog. Ik vind dit echt verschrikkelijk.

13-05-2010 | Vrouw
Acne
Gebruik dit middel met voorzichtigheid! Tip: gebruik dit middel eerst drie dagen op een klein stukje huid om te kijken hoe je er op reageert. Daarna alleen gebruiken op de acneplekjes. Dit advies is mij niet gegeven en na drie keer smeren (over drie dagen) was mijn hele huid 'verbrand', met enorme zwelling, roodheid, jeuk, kloofjes en schilfering tot gevolg. Voor mij heeft[lees meer...] dit middel dus niet geholpen.

27-05-2009 | Vrouw
Acne/puistjes
Dit middel verandert niets aan acne, ik zou eerder zeggen dat de zaken nog eens verergeren. Schandalige rommel die uit de handel moet.