Acne/puistjes (79 meningen)

01-10-2016 | Man | 15

07-06-2016 | Vrouw | 25
Acne/puistjes
Hi iedereen Ik zie zoveel verschillende mensen met acne problemen. Ik geef een gratis acne behandeling plus vergoeding en advies voor thuis. Het gaat om mijn examen. Ben je geïnteresseerd, reageer dan op deze mening!

28-04-2016 | Vrouw | 13
Acne/puistjes
Ik gebruik dit medicijn nu een paar weken en ik merkte al vanaf dag 2 verschil! Ik gebruik het in combinatie met difference maar ik heb het idee dat dit meer doet. De enige nadelen zijn dat in het begin je huid heel droog wordt, maar dan gewoon de frequentie van het gebruik tijdelijk aanpassen. Ik merkte ook dat veel hydraterende crèmes erg konden branden. Gebruik daarom k[lees meer...]okosolie. Kokosolie is helemaal neutraal en is het enige tot nu toe wat niet brandde. Ook verbrand je sneller. Dus goed insmeren! Maar al met al ben ik zeer tevreden over dit product en raad ik het zeker aan aan andere mensen!

26-02-2016 | Vrouw | 23
Acne/puistjes
Al zo'n 10 jaar last van puistjes soms erg, soms wat minder, maar de laatste tijd kon ik er niet af blijven en ging het maar niet over. Via internet kwam ik terecht bij dit middel en ik heb er spijt van dat ik dit niet eerder heb gebruikt! Na 2 avonden gebruiken zag ik echt al verschil en na een paar weken echt mini plekjes, maar dit is voor mij niks en voel me er echt stu[lees meer...]kken beter door. Alleen de droge plekjes soms is iets minder, maar als je dan een avond over slaat valt dit ook wel mee. En gewoon een goede gezichtscrème gebruiken. Ik ben super positief en voor iedereen die twijfelt, zeg ik gewoon een keer proberen mijn tube komt van de apotheek zonder recept 5% 30ml en koste maar 2,95.

07-12-2014 | Vrouw | 21
Acne/puistjes
Heb zelf altijd al een vrij onrustige huid gehad, waarvoor ik in de puberteit al benzoylperoxide voorgeschreven heb gekregen. Destijds erg veel last van bijwerkingen (rode, schilferige en droge huid) waardoor ik toen niet doorgezet heb met het smeren. Nu jaren later na het stoppen met van de pil merkte ik weer een duidelijke toenname in het aantal jeugdpuistjes. Besloo[lees meer...]t om de benzoylperoxide weer op te halen bij de apotheek, maar dit keer goed ingelezen en begonnen met een keer smeren per dag in combinatie met vaseline cetomacrogol. Mijn huid moest eerst even wennen aan de benzoylperoxide, maar doordat ik het nu rustig op gebouwd heb had ik bijna geen last van een droge, rode huid. Na ongeveer 6 weken begon ik pas echt verschil te merken. Nu ongeveer 4 maanden verder ziet mijn huid er werkelijk beter uit dan ooit. Ik heb geen enkel puistje meer en de rode plekjes zijn ook aan het vervagen. Gebruik de benzoylperoxide al die tijd al eenmaal per dag (bij voorkeur 's avonds) en kan het iedereen aanraden om het gewoon rustig op te bouwen (soms een dag rust als je huid er echt erg droog en rood van wordt). De nederlandse huisartsen standaard (NHG) schrijft nu ook eenmaal per dag smeren voor. Op den duur zie je echt goed resultaat.

28-11-2014 | Vrouw | 23
Acne/puistjes
Gelijk toen ik begon merkte ik al verschil, met name doordat me huid gewoon rustiger lijkt. Ik kreeg wel soms puistjes, maar wel minder. Na 2-3 dagen werd het minder totdat ik pannenkoeken ging eten kreeg ik er weer 2-3 ofzo (melk producten verergeren acne). Nu begint me huid een beetje te schilveren. Ik heb vanaf mijn 15e de diana pil gebruikt (3 jaar), en stopte toen ik[lees meer...] in het buitenland ging wonen. Beetje complicaties gehad. Toen ik terug kwam kwam op het nieuws hoe slecht het voor je was en mensen dood waren gegaan? In ieder geval ga ik dus nooit meer aan de pil want het verpest je hele systeem. Ben nu 23, puisjes werden dit jaar opeens ontzettend erg. Komt mede door melkproducten (kwam ik pas na een tijdje achter) maar ik wil snel me huid weer goed zodat ik niet te veel littekens heb. Misschien na een paar weken de benzol niet zo vaak meer gebruiken...

11-10-2014 | Vrouw | 14
Acne/puistjes
Ik ben zelf nog maar 14 (bijna 15) en zit dus midden in me puberteit en heb veel last van puistjes. Ik gebruik dit middel al zon 4 jaar, en heb last van schilfers en droge huid. Maar dat is heel makkelijk te verhelpe, als je schilfers hebt moet je gewoon scrub zout bij kruidvat kopen en heel goed scrubben kan beetje pijn doen, maar daarna zijn al je schilfers weg. Je blijf[lees meer...]t bij de gel wel beetje droge huid houden maar is niet zo erg, want het helpt super tegen puistjes. En ik gebruik voor dat ik de hydrogel op smeer alcohol gewoon pure alcohol 96% op een watjes en maak daarmee eerst nog keer me huid school voordat ik deze gel op doe. En het werkt samen echt super en dan moet misschien 1 x in een maand scrubben soms geneens maar das zo gebeurt en dan heb je weer een super huid dus het is zeker aan te raden

22-07-2014 | Vrouw | 15
Acne/puistjes
Benzolyperioxide is een echte aanrader ik heb de grote tube van 10 inch deze helpt ontzettend goed tegen acne/jeudgpuistjes. Mijn puistjes zijn door dit product al een heel stuk minder geworden!! Het enige nadeel van dit product is dat het erg bleekt mijn kleren en beddengoed zaten in het begin helemaal onder de witte vlekken voor het slapen gaan gewoon even een handdoe[lees meer...]k op je kussen leggen dan is er niets aan de hand. Smeer ook niet gelijk een hele grote klodder over je hele gezicht, het spul droogt namelijk je hele gezicht uit waardoor je een schilferende huid krijgt en veel rimpels. Het product alleen op het puistje zelf smeren!!!

03-09-2013 | Man | 36
Acne/puistjes
Voor mij werkt dit echt heel erg goed. Gelukkig geen bijwerkingen en al redelijk goed resultaat in enkele dagen. Mijn rug zat echt behoorlijk onder en is nu weer bijna helemaal gaaf. Gebruik de 5% versie 1x per dag na het douchen. Wat overigens erg goed help je je met een net niet te harde borstel te wassen. Dit is naar mijn idee effectiever dan een scrub en veel makkelij[lees meer...]ker om zelf op je rug te komen ;)

01-06-2013 | Man | 27
Acne/puistjes
Ideaal ik hoopte dat iemand mij het eerder verteld had, zonder alle mogelijke middels te gebruiken. Ik heb de sterkste van 100 genomen en smeer dit s avonds op een pukkel en soms s ochtends na het douchen nog eens. Het is volgens mij niet de bedoeling dat je je hele gezicht er mee doet maar doelgericht werkt. En in de winter kan je huid idd op die plek iets droger worden, [lees meer...]maar dat is ook alles. Beetje zalf erover en niks aan de hand... nu nagenoeg puist vrij.

27-05-2013 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Om maar gelijk goed te beginnen; ik kan het iedereen aanraden!! Ik gebruik het nu een tijdje (lees 5 mnd) en ik ben ontzettend blij met het resultaat. Toen ik begon las ik op allerlei forums de meest gruwelijke verhalen over velletjes, ontstekingen etc. Ik ben in de afgelopen 5 maanden alleen maar tevreden geweest. Als je er zelf gewoon zorgvuldig mee omgaat is er niet aan[lees meer...] de hand. Begin gewoon met de lichtste variant en kijk hoe dat uitpakt. Bij mij helpt deze prima.. Laat je vooral niet bang maken door anderen en probeer het zelf uit!

20-05-2013 | Vrouw | 11
Acne/puistjes
Superspul, gebruik 5% op voorhoofd en neus. Na drie dagen was mijn neus puistje vrij, mijn voorhoofd ziet er na veertien dagen ook al super uit, al is het daar nog niet helemaal weg. Geen vlekken en geen droge huid terwijl ik voor veel dingen allergisch ben. Ik ben er heel blij mee en ga er zeker mee door!

30-12-2012 | Vrouw | 17
Acne/puistjes
Ik had sinds mijn 13e last van puistjes. Ik had er altijd wel een stuk of 5/6 rond mijn kin en mond. Toen besloot ik naar de dokter te gaan en die raadde mij inderm en benzoylperoxide aan. Ik was toen 16, en begon het te gebruiken. Elke dag inderm en om de dag benzoylperoxide (altijd alleen in de avond aanbrengen). En mijn puisten verdwenen, ik gebruikte het op mijn gezich[lees meer...]t maar ook op mijn rug. Nu ben ik bijna 18, en ik gebruik het spul dus al zo'n 2 jaar. Ik heb vandaag de dag geen puisten meer. Ik raad je aan om benzoylperoxide te gebruiken in de avond voor het slapen gaan, en als laatste op je gezicht te smeren (dus geen andere cremetjes daarna). Niet je hele gezicht mee volsmeren, alleen op de 'probleem' plaatsen hele kleine hoeveelheden aanstippen. Voor mij heeft dit relatief goedkope antipuisten middel geweldig gewerkt, sterker nog, het werkt nog steeds. Zeker een aanrader!

10-11-2011 | Vrouw | 12
Acne
Mijn dochter was pas 11 jaar en zat echt onder de acne, vooral op haar voorhoofd. Veel dure middeltjes gebruikt, maar niks hielp. Ze zat er echt mee, vooral omdat ze de enige in haar klas was ( groep 8) Ze is nu echt een ander meisje, ze leek altijd al ouder, maar ze was al mooi, maar is nu echt opgebloeid, wat een verschil met een half jaar geleden. Geen pukkeltje mee te [lees meer...]zien. Ze had net als veel andere gebruikers, in het begin een hele droge huid, maar gebruikt nu eerst vaseline, en daaroverheen de Benzoyl, dat werkt perfect, alleen uitkijken met de zon, dan eerst een goede hoge factor smeren.Ik hoop dat veel andere tieners er baat bij hebben

19-01-2011 | Vrouw | 19
Puistjes
Ik gebruik dit product al een aantal jaren en het helpt voor mij heel goed. Hiervoor zat mijn hele hoofd altijd onder de puistjes en sinds ik het ben gaan gebruiken heb ik een mooie gladde huid gekregen. De eerste weken is het inderdaad afzien met rode huid en schilfertjes, maar op een gegeven moment raakt je huid eraan gewend en werkt het prima. Ik raad het zeker aan voor[lees meer...] alle mensen bij wie de troep van clearasil en dergelijke niet bij werkt! Je kan het gewoon halen bij de apotheek, zonder recept en het is heel goedkoop.

21-09-2010 | Vrouw
Jeugdpuistjes
Dit werd mij aangeraden door de huisarts en ik gebruik het nu een paar maanden. Het is voor mij het eerste dat echt werkt tegen jeugdpuistjes, ik ben er heel blij mee.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum