Differin

adapaleen

Acne/puistjes (36 meningen)

17-05-2012

Differin (adapaleen)

Na de gel voor ongeveer 4 dagen gebruikt te hebben, ging mijn huid erg schilferen, het werd rood en ging jeuken. Na het 2 keer niet opgedaan te hebben zijn de plekken waar ik de gel heb aangebracht nog steeds rood en heb ik jeuk op en rond die plekken. Ik merkte wel dat de mee-eters minder werden. Ik heb een erg gevoelige huid en heb ook nog last van seborroisch eczeem, wa[lees meer...]ardoor ik denk ik sterk reageerde op de gel.
18-12-2011

Acne/puistjes

dit product werkt bij mij zeer goed, ik krijg allerlij velletjes op m'n hoofd, maar m'n hele huid word strak en de acne verdwijnt echt. ik zie ook voor het eerst een egale huid, eerst had ik overal rode vlekjes namelijk. ik ben heel erg tevreden.
27-09-2011

Acne/puistjes

Door het medicijn last van droge huid, schilvers en rode plekken. Ben er dan ook snel mee gestopt, omdat mijn huid er nog slechter uitzag dan voordat ik was begonnen met het medicijn. Snapte de werking ervan ook niet helemaal, aangezien het alleen aangebracht mocht worden op de acne zelf. Dit zou erop zou wijzen dat het niet preventief werkt, maar alleen de bestaande a[lees meer...]cne behandelt.
21-04-2010

Acné

10-12-2009

Acné

Ik gebruikte de differin gel in combinatie met een antibiotica en een speciale anticonceptie pil. Na een maand zag ik er veel beter uit, mede door de antibiotica. Maar ook de differin gel heeft goed geholpen. Het voelt fijn als je het erop doet (zacht en verkoelend) en het droogt de huid uit. Dit kan soms gaan trekken en een beetje vervelend zijn, als je teveel gebruikt ka[lees meer...]n de huid gaan schilferen (ik geef toe dat ik het soms wel 2x per dag gebruikte). Ik heb er verder geen bijwerkingen van gehad en ik vind het een erg prettig (en ook redelijk onschuldig) middel.
09-12-2009

Acne vulgaris

31-12-2008
Man

Acne Vulgaris

Zoals de meeste creme's en zalven tegen Acne zijn erg sterk en drogen enorm uit. Hetzelfde geld voor Differin Gel. Het is een zeer sterk middel en geeft bij een gevoelige huid erg veel irritatie. Tip: Als je dit middel gebruikt, gebruik dan daarnaast ook een verzorgende hypoallergene zachte dagcreme en nachtcreme. Ook raad ik aan om een heel zacht reinigingsmiddel te gebru[lees meer...]iken zoals babyzeep. Anders dan zal je erg veel last krijgen van een ruwe, droge, rode en schilferige huid die erg pijnlijk is.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum