Ervaringen met Dexamfetamine

Narcolepsie (1 mening)

09-08-2021 | Vrouw | 23
dexamfetamine (2,5mg)
ADHD
Dexamfetamine van DMB hielp mij op alle fronten van mijn leven. Omdat er rust in mijn hoofd kwam, was er van piekeren en angst veel minder sprake en kon ik mij focussen op het positieve. Ik werd opgewekter, kon langere dagen beter hendelen doordat de prikkels minder hard binnen kwamen, en de muur in mijn hoofd verdween.

16-06-2021 | Man | 20
dexamfetamine (2,5mg)
ADHD
Dexamfetamine van DMB werkte erg goed! Helaas is deze uit de markt gehaald.

15-05-2021 | Man | 56

06-05-2021 | Vrouw | 24
dexamfetamine (2,5)
ADHD
Omdat ik bij Ritalin de bijwerkingen te hevig vond en Concerta mij sterk afvlakte, ben ik met Dexamfetamine begonnen. Altijd zeer goede ervaring mee gehad. Jammer dat dit veranderd is en alleen nog maar onder Amfexa/Tentin te krijgen is. Ik zou graag terug willen naar deze medicatie.

21-02-2021 | Man | 39
ADHD
Veel varianten geprobeerd. De variant van De Magistrale Bereider is simpelweg het beste. Tot dusverre de enige die ik langere periode kan gebruiken en daardoor een zeer positieve uitwerking op mijn leven heeft. Het is erg zorgelijk dat deze 'op de tocht' lijkt te staan, en niet toegankelijk is voor nieuwe patiënten.

22-01-2021 | Vrouw | 33
ADHD
Zeer wienig bijwerkingen, alleen een uurtje na inname naar het toilet doordat mijn darmen gestimuleerd worden. Vergelijkbaar met koffie, niet ernstig. En je voelt de honger minder. Ik dacht dat dit laatste wel mee zou vallen en wil iedereen daar graag alert op maken. Want ik heb gemerkt dat ik toch onbewust minder eet en dan kan ik 'hangry' worden, omdat ik te weinig brand[lees meer...]stof heb. Maar dat voel ik dan niet lichamelijk, ik word alleen een beetje chagrijnig. Dit komt dus niet door het medicijn, maar doordat ik/je te weinig eet. Als ik voldoende eet, heb ik daar geen last van.

08-11-2020 | Vrouw | 42
dexamfetamine (2.5mg)
ADHD
Ik kreeg de diagnose adhd pas op me 42e. Ik kreeg de Dex van de magistrale bereider. Toen moest ik noodgedwongen over op Amfexa nou daar kreeg ik alle bijwerkingen die je maar kunt bedenken. Dus toen heeft de specialist medische noodzaak voorgeschreven dus kreeg ik weer de Dex terug dit keer van de ACE merk,was hier minder blij mee maar het kon ermee door. Nu kreeg 10[lees meer...] dagen geleden te horen dat Dex. Niet meer gemaakt wordt. TENTIN heeft nu overal patent opgezet. En aangezien TENTIN exact hetzelfde is als Amfexa ga ik hier niet eens aan beginnen. En toen kreeg ik doodleuk te horen het is dat of niks mevrouw.............ik mocht ook de elvanse proberen hier starte ik mee op 70 mg nou dat ging redelijk alleen na 5.5 uur kwam de rebound . Dus nu heb ik sinds afgelopen vrijdag nog eens 30 mg erbij gekregen. Maar daar merk ik totaal geen verschil mee. Dus tja wat nu ??

16-10-2020 | Vrouw | 42
ADHD
Wat misselijk geweest in de eerste week. dosering niet aanpas baar was natuurlijk 2.5mg tabletten

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum