mening

Medikinet (115 meningen)

10-11-2015

Modiodal (modafinil)
ADD

Geweldig middel! Ik neem 200mg in de ochtend, de Modiodal het generieke tabletje geeft mij bij erge (huid)uitslag dat rechtvaardigt het om het merkmedicijn te slikken. Welke tevens wat sterker is. Maar 200mg in de ochtend dus, dat zijn 2 tabletjes, en 1 in de middag (9uur en 1200uur). Perfect! Werkt niet hetzelfde als Ritalin, wel wat beter en minder chemisch spulletje in [lees meer...]mijn ogen, en ik heb heel veel medicijnen geslikt voor al de psychische problemen waar ik tegen aan ben gelopen. Anti-epileptica, antidepressiva, antipsychotica, benzo's je kan het zo gek niet bedenken. Dit is een vrij redelijk middel naar de respons kun je altijd nog wat van de dosering veranderen 100 of 200 is startdosis meen ik. 300 Niet in ieder geval. Maar de max is 400. Werkt een uurtje of 8. Ben minder chaotisch, minder vergeetachtig(!). Dat doet alleen Modiodal bij mij, Ritalin niet en met amfetamine heb ik soms wat minder chaos, maar uiteindelijk wordt je hele leven in mijn ogen een chaos van amfetamine. Dat is ookwel speed oftewel drugs. Alle medicijnen kun je drugs noemen. Maar met speed heb je wel een scherp puntje te pakken ;). Heel anders dan dit middel. Dit is gewoon een lichte stimulant die je amper oppept, meer de vermoeidheid weghaalt. En structuur geeft voor mij als ADDer.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum