Allerfre

Hooikoorts (7 meningen)
Netelroos (1 mening)

Aerius (169 meningen)
Levocetirizine (133 meningen)
Cetirizine Tabletten (126 meningen)
Xyzal (75 meningen)
Tavegil (66 meningen)

20-02-2019

Allergische reactie

gebruik bij hooikoorts, vroeger liep ik hijgend en puiffend met tranende ogen op de golfcourse, met allerfre helemaal last meer en geen bijwerkingen.
26-10-2017

Allergie

Tijdens een lichte aanval van mijn allergie op een moment dat het beslist niet uitkwam nam ik een Allerfree. Dat heb ik geweten! Binnen een kwartier was mijn lichte aanval een (voor mij) zware. Jeukende ogen en neus, niesen, etc. Na een uur zakte het gelukkig weer weg. De volgende dag weer een Allerfree genomen, maar nu als test. En weer met hetzelfde resultaat als de dag [lees meer...]ervoor. Voor mij is Allerfree dus absoluut niet geschikt. Maar weer naar de huisarts voor een recept Aerius.
13-10-2017

Allergische reactie

Mijn dochter reageert overgevoelig op muggebeten, ze heeft daar altijd dikke, harde en blauwe bulten van. Ze wordt er hangerig van, het doet pijn en het jeukt, al met al niet prettig. Sinds we allerfree gebruiken is de jeuk en pijn dragelijker, een verlichting dus.
01-06-2017

Hooikoorts

Allerfre, het werkt wel, maar je wordt er behoorlijk slaperig van. Allerfre is gauw uitgewerkt en door die 2e pil te nemen, wordt het effect versterkt van de 1e en ben je er wat langer vanaf. Daarom gebruik ik nu Prevalin Direct Plus, werkt goed en lang en maakt niet slaperig.
27-03-2017

Netelroos

Ik heb jaarlijks bij het begin van de Lente/zomer last van een allergische reactie van de zon waar ik erge huiduitslag (netelroos) bij kreeg. Sindsdien slik ik telkens bij het begin van de lente/bij de eerste sterke zonnestralen allerfre en heb ik geen huiduitslag meer, dus het helpt erg goed tegen de netelroos.
16-04-2016

Hooikoorts

Ik heb dit middel een paar keer gebruikt maar het maakt mij erg slaperig. zelfs 's avonds ingenomen ben ik de volgende dag duf.
03-04-2015

Allergie

Vanwege allergie voor pollen Allerfre geprobeerd omdat ik mijn gebruikelijke medicijn niet kon vinden. Na drie dagen gestopt omdat ik geen enkel effect merkte. De allergische reactie werd niet minder. Weggegooid geld.
04-04-2013

Maagzuur

hallo allemaal,ik wist eigenlijk niet precies wat voor ziekte ik allemaal heb in mijn lichaam vanaf het moment dat ik het voelde.dat was 23 nov2012 en toen ging de dag daarna naar de dokter vanwegen ''steekjes'' rond linker borst.ik was heel bang dacht toch een hartstoornis of aanval of zo. onrust gevoel en kloppingen gingen samen echt vervelend.de dokter zei dat het niks[lees meer...] met mijn hart te maken maar gewoon ''zenuwen/spieren''die misschien verstoord worden door allerlei mogelijkheden;te veel koffie,roken,te vet en te pittig eten,stress,depresief etc.maar dat was wel waar ik heb/had ze allemaal maar ik wist precies wat de eerste oorzak was:STRESS&DEPRESIEF.ik heb ook verteld aan de dokter hoe het was gebeurt''soms heb ik wel spanning en onprettig gevoel als ik met mijn familie dingen moeten praten en discusieren''en''ik bleef nuchter en kalm blijven terwijl ik bespot werd''.dus misselijkheid,lusteloos,snel moe,bang en echt bang overdrijven omdat get gevoel alsof dat ik hart problemen had.ik kreeg toen neuropyron-v500 rustgever en nog 2 andere middeltjes voor de zenuewen en dat werkte goed.alleen niet te vaak en te veel van dat middel gebruikt want dan is het niet goed voor de beenmerg en witte bloedcel.kortom ik dacht dat ik toch daarna gemerkt dat ik een maag klachten heb;eerst gebruikte ik declofenac minder goed werkzaam met 1 pil met 2 werkte niet veel beter,daarna met ranitidine met 1 pil wrkte wel maar niet voldoende,met 2 pillen ook niet zo en toen maar met 3 pilletjes het werkte prima,godzijdank dus in de ochtend 3 en in de avond ook 3 pilletjes=6 pilletjes al ruim 2 weken.met omeprazol ik wist niet zo goed 4 capsules perdag 2 in de avond en 2 in de ochtend maar mijn vertrouwen toch bij ranitidine 75mg en 3 eet lepel gaviscon en daarnaast ook wat mineralen(magnesium,kalium,zink en selenium) en vitaminen slikken.en 2 capsules ibuprofen per dag om de trillingen in benen tegen te gaan.
23-07-2012

Hooikoorts

Het werkt vrij goed maar wordt er heel erg moe en koppijnig van... Wellicht beter savonds in te nemen
24-05-2012

Hooikoorts

Ontzettend tevreden, zodra ik merk dat de hooikoorts lichtelijk op begint te komen neem ik een pilletje. De rest van de dag geen last meer. Ik moet er wel op tijd bij zijn, als ik veel last heb van de hooikoorts dan blijven mijn ogen jeuken als ik niet op tijd een pilletje heb genomen.
13-05-2012

Hooikoorts

Ik merk geen verschil in mijn hooikoorts bij gebruik van Allerfre.
20-04-2011

Allergische reactie op muggenbeten

heb allerfre geslikt omdat ik af en toe zeer heftig reageer op muggenbeten. krijg grote harde bulten die soms tot wel 2 weken blijven zitten, ooit zelfs een bult ter grootte van een flink ei in mijn gezicht die mij zo misvormde dat ik kinderen aan het huilen bracht van schrik :)... niet fijn dus. heb tijdens 'de festivalmaand' allerfre geslikt, meestal direct zodra ik een [lees meer...]muggenbult ontdekte, en dit ondedrukte de reactie duidelijk. erg tevreden.
13-10-2010
Vrouw

Diverse allergieen

Naast mijn huidige voorgeschreven medicatiegebruikt. Geen verbetering!
09-09-2010
Man