Ervaringen met Loratadine Stroop/Tabletten

Jeuk (1 mening)
Huisstofallergie (0 meningen)

12-09-2014 | Man | 44
loratadine
Loratadine Teva (tablet) is voor mijzelf zoveel keer beter dan Zirtec. Daar werd ik ongelooflijk slaperig van. Van Loratadine niet + het werkt ook nog eens ;-) Ik gebruik het wel in combinatie met Nasonex spray.. Een prima combinatie tegen dat niezen etc.

18-05-2013 | Man | 45
Hooikoorts
Helpt wel maar wordt er wel erg suf van. En in de nacht bijna niet in slaap kunnen komen. En als ik dan slaap lig ik behoorlijk te dromen. Slaap in korte stukjes. Oog klachten zijn iets verbeterd maar mijn benen zijn als van lood en voel me zeer vermoeid. Buik voelt pijnlijk en rommelig aan. Dus de ene klacht verminderd en de andere komen er voor terug. Is een afwe[lees meer...]ging om het zo nu en dan in te nemen waneer de klachten het ergst zijn.

22-04-2013 | Vrouw | 34
loratadine
Medicijn gekregen i.v.m. galbultenn en jeuk door netelroos (overgevoeligheids reactie van de huid) BIjwerkingen: Vermoeidheid, Buikpijn, hoofdpijn, opgewollen gevoel in buik. M.a.w. medicatie erger dan kwaal (jeuk door netelroos) Morgen de ha weer bellen en vandaag per direct stoppen met dit medicijn.

03-06-2012 | Vrouw | 42
Hooikoorts
Afgelopen 15 jaar nooit het juiste medicijn kunnen vinden tegen mijn hooikoorts die eind mei meestal de kop op steekt en voor ca. 4 weken duurt. Sprays hielpen noch allerlei commercieel op de markt gezette pillen. Nu het tweede jaar ingegaan met loratadine hetgeen heel goed werkt. Heerlijk om niet meer de hele dag bezig te zijn met mij lopende neus, tranende ogen en een al[lees meer...]geheel verstopt hoofd. Bijwerkingen: volgens mij wordt ik er een iets blijer en gezelliger, makkelijker mens van!!

20-03-2012 | Vrouw | 31
Hooikoorts
Word vooral erg slaperig en futloos van de medicijnen. Helpt naar mijn idee ook nit echt voor de klachten van mijn hooikoorts. Vandaag niet genomen en meteen al wel zin om iets te gaan doen. Nu werkt het medicijn 24 uur. Maar nu zit ik om 11:20 ook weer op de bank en niet zin om iets te doen. Wil eigenlijk gewoon even naar bed

12-10-2011 | Vrouw | 26
Allergie Astma
Kreeg haartuival van deze mediciatie. Na een vitaminekeur geen beterschap. Bij de huisarts gezeten. Vermoeden van bijwerking Lorotadine. Staat ook vermeld in de bijsluiter onder 'zeer zelden'. Jammer dat ik daar pas zo laat achter kwam! Ondertussen overgeschakeld naar Aerus. Geen problemen meer (1 jaar later alles bijgegroeid, oef!)

03-06-2011 | Man | 30
loratadine
geen effect op mijn allergie

11-03-2011 | Vrouw | 21
Astma/allergie
zeer duf ervan geworden en gestopt

12-04-2010 | Vrouw
Netelroos
Werkt snel en afhankelijk van mijn klachten hoef ik het maar 1 keer per 5 a 7 dagen in te nemen.

30-03-2010 | Vrouw
Hooikoorts (berk of els)
Tabletten wertken snel. Wel last van vermoeiheid en zeer veel zin om te eten. Vermoeidheid verdwijnt na enige dagen, hongergevoel helaas niet !

25-03-2010 | Vrouw
Hooikoorts
Ik word 's morgens nog wel met tranende en prikkende ogen wakker, maar overdag heb ik maar weinig last van allergische verschijnselen. Vermoeidheid valt mee, daar had ik wel erg veel last van toen ik andere merken anti-histamine gebruikte.

23-10-2009 | Vrouw
loratadine
Voor mij voelt het wat te zwaar aan en maakt moe. Ik neem liever cetirizinehoudende tabletten omdat die bij mij ook in ernstigere allergiegevallen wel voldoende helpen.

28-09-2009 | Vrouw
loratadine
Wordt er vreselijk hongerig / dik van ! Zyrtec hielp onvoldoende, de werking van Loratadine is buitengewoon goed.