Ervaringen met Promethazine Dragees / Stroop / Injecties

Promethazine Dragees / St...

promethazine

Allergie (3 meningen)
Jeuk (2 meningen)
Hoest (1 mening)

27-08-2021 | Man | 62
promethazine (15ml)
Gebruik dit middel in combinatie met dormicum om te kunnen slapen. Reden is depressie met angststoornis door opeenstapeling van verliesmomenten, kind, vrouw, werk. Voor depressie gebruik ik Nortrilen. Bijwerkingen kunnen ook van de andere middelen of de combinatie ervan veroorzaakt worden.

15-09-2020 | Man | 52
promethazine (25mg)
Promethazine zou ook voor minder onrust moeten zorgen in je hoofd. Dit is ook de reden dat ik dit middel, overigens op mijn eigen verzoek, voorgeschreven heb gekregen. Promethazine zorgt bij mij voor een forse gewichtstoename. Ik weeg inmiddels zo'n 20 kg te zwaar ! Dit wordt ook erkend door mijn apotheker, huisarts en psychiater.

08-02-2022 | Vrouw | 34
promethazine (25mg)
Heeft 's nachts een nadelig effect op mijn spieren. Benen worden onrustig en het jeukt van binnenuit. Iets waar je niets aan kunt doen behalve het uitzitten totdat het medicijn is uitgewerkt, waardoor ik wakker blijf. Mijn brein voelt verlamd/lui om voldoende in te ademen. Ik moet er moeite voor doen maar snachts kost dit extra energie omdat je lichaam in een rust toestand[lees meer...] terecht wil komen. Verder geeft het rond deze tijd geen prettig gevoel in mijn hoofd. Ik gebruik het door deze ervaring liever niet meer. Product is 1x overdag en 1x voor het slapen gaan gebruikt. Bij oxazepam heb ik soortgelijke klachten ervaren.

08-08-2021 | Vrouw | 61
promethazine (10mg)
ik kreeg deze medicatie voorgeschreven door mijn psychiater. Worstel al geruime tijd met slechte ervaringen in mijn leven, begonnen als kind door mijn vader die verslaafd was aan drank. Hij gaf me een minderwaardigheidscomplexs. Dit is en zal nooit verdwijnen. Deze medicatie helpt me wel rustiger te zijn en door de stress was ik ook heel misselijk en geen honger gevoel. Ve[lees meer...]el depressieve momenten. Met deze medicatie had ik een beter gevoel, ben begonnen met 1 x 25 mg per dag, nu naargelang mijn ondraaglijk gevoel af en toe nog 1x 1 capsule van 10 mg. Werkt wel beter dan een antidepressiva bij mij. Geen roes gevoel meer, nog wel huilbuien.