Temesta

Xanax (125 meningen)
Lorazepam (121 meningen)

10-05-2018

Temesta (lorazepam)

Ik gebruik sinds een half jaar geleden anti-depressiva's. Deze hielpen me een deel om uit mijn bed te kunnen geraken en terug tegen andere mensen te praten zonder te willen vluchten uit de situatie. Dit was een goede beslissing. Toen ik moest solliciteren, had ik nog steeds angstaanvallen en de dag ervoor niet kunnen slapen. Toen kreeg ik temesta. Dit hielp mij enorm. Nu n[lees meer...]eem ik het bijna elke dag. Ik denk eraan als ik het niet heb genomen, dus neem het dan toch. Ik probeer niet te stoppen vanwege ik nu werk heb gevonden en leef alsof het elke dag de laatste is. Ik dacht vroeger na bij elke stap die ik zette en over wat andere zouden denken dus zei ik maar niets meer. Nu sinds mijn medicatie heb ik het gevoel de wereld te kunnen overwinnen. Toch hoor ik van andere dat het op lange termijn mijn lichaam kan beschadigen. Hier heb ik alleen bang voor. Nog een nadeel en voordeel is dat ik super snel dronken ben. Hierdoor kost mijn avond veel minder. Maar ik herinner me wel bijna niks meer van die avond. Het is een nadeel voor mensen die graag elke herinnering koesteren. Voor mij is het een voordeel omdat ik nu leef per dag.
02-02-2018

Temesta (lorazepam)

Sinds de zomer had ik voor de 1 ste keer zware paniekaanval dat eigenlijk uit het niks kwamen. Sinds dat moment krijg ik iedere maand zo wat last van hyperventileren. Nooit van mijn leven last van gehad sinds november terug een zware paniekaanval gehad ben ik naar spoed gegaan omdat ik dacht dat het aan mijn hart lag . Daar hebben ze mij dan temesta voorgeschreven . Moet z[lees meer...]eggen helpt wel heel goed . Maar durf het niet constant nemen . Maar zonder de medicijnen heb ik de indruk dat het steeds terug opkomt durf mij niet verplaatsen zonder het middel bij mij te hebben .ik hoop dar deze aanvallen in de toekomst stoppen en dat ik weer volop kan genieten zonder steeds bang te zijn dat het op komt.
08-11-2017

Temesta (lorazepam)

Voor de eerste keer toegediend gekregen tijdens een ernstige paniekaanval. Zeer effectief medicijn, handig in noodsituaties. Wel last van spierzwakte (niet meer kunnen rechtstaan), zeer moe, en dag nadien geheugenverlies (niet meer in staat zijn gezichten te kunnen herkennen van verplegers die mij die nacht geholpen hebben wanneer ik onder invloed was van dit medicijn).
25-12-2014

Temesta (lorazepam)

Had geen andere keus, vanwege angst, maar het korte termijn geheugen krijgt een dreun. Ook veel dingen uit het verleden vergeten. Blijkt verschrikkelijk verslavend te zijn. Echter na Fluvoxamine voorgeschreven te zijn, kon ik zonder Temesta
26-02-2013

Temesta (lorazepam)

dit heeft er mijn echt door geholpen al s het erslavend maar alcohol ook hé!!
21-02-2012

Temesta (lorazepam)

door de arts werd me dit afgeraden voor verslavingsgevaar

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (509) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum