Ervaringen met Valium

Slapeloosheid (1 mening)

01-07-2018 | Vrouw | 22
diazepam (5mg)
Onrust
Hierdoor raak ik onrust kwijt. Het is NIET verslavend, zolang je maar pauzes gebruikt van enkele weken/maanden. Maak er geen misbruik van, dan is het drugs.

02-12-2014 | Man | 23
Alcoholverslaving
Diazepam, Absoluut zeer verslavend, als je dat niet weet voor je met dit middel start, dan heb je iets verkeerd gedaan. Diazepam is een van de beste verslavingen om te onderhouden en onder controle te houden. Zoals bekend is een heftige verslaving (chronische) alleen in te wisselen voor een andere verslaving, genezing is dus onmogelijk. Diazepam is bij uitstek een van de[lees meer...] beste hulpmiddelen om je verslaving onder controle te houden. In tegenstelling tot andere benzo's wordt het gebruik van diazepam minder afgestraft (bijwerkingen). Wat ook erg bijzonder is aan diazepam is het feit dat het middel niet snel misbruikt wordt... AL met al, Is Valium een bijzonder doelmatig therapeutisch middel dat het aantal QALY's verhoogd in bovenstaande aandoeningen

19-05-2014 | Vrouw | 32
Alcoholverslaving
beste, ik neem nu al lang die medicatie en ik ben aan het afbouwen. ik had eerder een vraag: ik ben aan het afbouwen met kwartjes, dit was nu op zes weken tijd mijn eerste kwartje, en ik had ernstige lichamelijke klachten, ik neem normaal 10 mg; nu ga ik beginnen met afbouw van mijn tweede kwartje in afbouw; ik vroeg me af op mijn tweede kwartje ook zo afzien zal worden. a[lees meer...]lvast dank

23-01-2011 | Vrouw | 20
Spierverslapper ivm zenuwbeklemming
Ik word er stoned van. Heb geen controle over de spieren. Syndroom van a.c.n.e.s.s.

24-12-2010 | Man | 44
Onrust
het beste middel voor vele kwalen dat uitgevonden is vind ik, je gelooft het niet maar het werkt ook goed tegen depressie en schizofrenie. ja het is een verslavend middel, maar daar kun je iets tegen doen. Neem niet teveel en maak pauzes ertussen. (Red; wij adviseren de duur en tijdstippen van inname te bepalen in overleg met de behandelend arts of apotheker).

01-10-2010 | Vrouw
Angst, paniek, frustratie
In een vroegere periode kreeg ik van de huisarts valium voor angst- en paniekstoornis. Het werkte vrij vlot en had geen invloed op mijn anti-epileptica in die tijd. Dat ik zo lang met 30 stuks deed (per 5 tot 7 dagen 1 tablet) geeft voor mij wel aan dat dit een prima middel is. En aangezien ik dit enkel gebruikte indien nodig, heeft het mij geen gewenningsverschijnselen g[lees meer...]egeven. En aangezien ik dit weer zo zou gebruiken zeg ik ja! tegen valium.

10-04-2019 | Vrouw | 44
Spierpijn
Ik heb hevige spierpijn omdat ik in een vochtig huis woon . En daardoor ook nog vele andere kwalen gekregen omdat ik er ook allergische reacties op na houd . Ben een allergie patient. Zit momenteel met een gebroken heup ; waardoor ik niet zo mobiel meer ben en nog hardere spierpijn kreeg ! En sinds ik die Valium neem is het al veel verbeterd . (Hout vasthouden ) Ik zou nu [lees meer...]graag met drukpunt massage willen beginnen ; maar heb er nog geen ervaringen mee ; dus als iemand me kan verder helpen dat zou fijn zijn . Alvast bedankt dat ik mijn ervaring hier mocht delen . Wens iedereen nog veel succes. Have a nice day ... Met Vriendelijke groeten.

25-01-2019 | Man | 42
diazepam (10mg)
Heb sinds kort zwaar verlies geleden van een dierbare, andere medicijnen geprobeerd en niks leek te helpen. Valium 10 mg doet echter wat er van verlangt wordt en zorgt ervoor dat ik terug normaal kan functioneren/slapen.

18-10-2009 | Vrouw
Onrust, extreme angst
Op het begin werkte dit middel zeer goed. Ik had enorme last van extreme angst waardoor ik mijn bed niet meer uit durfde. Door dit middel werd ik rustig en kon ik weer normale dingen in het leven doen. Maar nu gebruik ik het te lang en is het uitgewerkt. Ik ga binnenkort stoppen met dit middel en misschien over op iets anders. Het is jammer dat deze middelen niet voor al[lees meer...]tijd blijven werken maar jammer genoeg maar een maandje of 1/2 ... Maar al met al, voor kortdurend gebruik zeer tevreden over dit middel! Weinig tot geen bijwerkingen gehad.

28-05-2019 | Man | 30
diazepam (10mg)
Ik krijg verschilende benzo's waaronder ook Valium 10MGs. Door tolerantie werkt deze niet meer zoals het zou moeten, dit heb ik ook met mijn Rivotril 2mg. De Tranxene 50mg & Halcion 0.250 & Flunitrazepam 1mg & Xanax 2mg werken het beste. Ik wissel natuurlijk eens af tussen de benzo's maar ik laat het me wel nog allemaal voorschrijven. Dit is niet via een gewone huisarts ma[lees meer...]ar via een specialist, daarom ook dus dit uitgebreid assortiment dat ik voor een goede geldige reden krijg.

02-06-2017 | Vrouw | 57
diazepam (10mg)
Slecht slapen. Traumatisch verleden. Dingen van de dag niet kunnen verwerken.

10-11-2012 | Vrouw | 45
Stress
Het hielp mijn onvoldoende. De fysio merkte er he-le-maal niets van en ik ook niet.

02-04-2019 | Vrouw | 23
diazepam (10mg)
Onder jeugd gaat het illegaal rond. Met geen idee van de verslavende werking. Vaak in combi met blowen en drank. Onze dochter een wrak na maanden steeds meer gebruik. Nu in behandeling, voor eeuwig een verslaafde nu.....

15-07-2017 | Man | 65
Agorafobie
Hielp aanvankelijk tegen fobieën. Later, veel later bleek mijn straatvrees vnl door Valium zelf veroorzaakt. Met heel veel moeite gestopt en nooit meer bang geweest. Het middel zelf produceert bij mij dus angst.

28-03-2012 | Man | 40
diazepam
Ik neem sinds 5 jaar seroplex en mijn depressie is over maar mijn angststoornis is er nog steeds zodanig dat ik er maar mee moet leven. Mijn psychiater heeft me valium voorgeschreven na eerst veel anxiolytica geslikt te hebben. Ik geef toe dat ik bang ben verslaafd te raken maar wanneer je last hebt, ben je bereid maakt niet uit wat in te nemen ter verlichting. Mijn enig[lees meer...]e vraag is of valium me ook op lange termijn zal kunnen helpen.