nitrofurantoine

Urineweginfectie (54 meningen)

23-04-2022 | Vrouw | 59
Blaasontsteking
Goede ervaring, geen last meer na 3 dagen. En totaal geen bijwerkingen!! Voor mij een goed medicijn, kuur van 5 dagen was genoeg.

27-12-2021 | Vrouw | 62
Blaasontsteking
Ik durfde Furabid bijna niet te gebruiken na het lezen van de revieuws. 2 x daags ( om 08.00 en 20.00 ) na wat eten ingenomen. Geen enkele bijwerking gehad. Het duurde wel een week na de kuur voordat alle klachten van de blaasontsteking voorbij waren. Ik slik nu weer D-Mannose preventief.

24-02-2022 | Vrouw | 63
Blaasontsteking
Na de negatieve reacties , geschrokken. Maar hielp mij fantastisch ,na de 1ste tablet ,klachten over. Elk kwartier moest ik plassen de hele dag , vaak te laat bij de wc.

28-02-2022 | Vrouw | 64
Blaasontsteking
Furabid 2x per dag gedurende 5 dagen voorgeschreven gekregen. Na dag 1 ( na 2e pil) heel erg ziek geworden, koorts, rillingen, overal pijn , heel erg beroerd voelde ik me, meteen gestopt met dit medicijn!!! Niet geschikt voor mij, nooit meer!

08-01-2022 | Vrouw | 65
Blaasontsteking
Na de 1e pil verdwenen de klachten sn. Na de 2e pil goed ziek geworden. Koorts liep op tot 39,5, spierpijnen, koude aanvallen met rillen, hoofdpijn. Erg moe.

08-01-2022 | Vrouw | 65

26-03-2022 | Vrouw | 70
Blaasontsteking
In de nacht van donderdag op vrijdag wakker geworden van de blaasontsteking. Ik heb het zo vaak dat ik het meteen herken. Vrijdagochtend met urine naar huisarts. Ik kreeg een kuur Furabid 100 voor 5 dagen. Het is nu de tweede dag dat ik de capsules slik en de blaasontsteking is over maar ik ben nu zo stijf als een plank. Alles doet me zeer, benen, armen, lichaam. Ik zit vo[lees meer...]or een dilemma want weet niet of het van de Furabid komt of van de 2e booster prik die ik gistermiddag heb gekregen. Dit is niet fijn.

10-01-2022 | Vrouw | 70
nitrofurantoine (50mg)
Blaasontsteking
in 2020 had ik om de paar maanden een blaasontsteking. Iedere keer antibiotica gekregen. als die niet hielp op een andere antibiotica overgegaan. twee keer een kweek laten maken, waarop een desbetreffende antibiotica werd gevonden. Daarna Furabid 50 mg iedere dag een pil genomen. Dat ging half jaar goed. Toen weer blaasontsteking, op kweek gezet en antibiotica gehad. Na k[lees meer...]uur antibiotica weer opnieuw naar onderhoud van Furabid gegaan.