Ervaringen met Furabid

nitrofurantoine

brandend gevoel in arm of been diarree duizeligheid duizeligheid bij het opstaan hartkloppingen hoofdpijn misselijkheid opgezette buik Overgeven Rillingen

Urineweginfectie (77 meningen)

18-01-2024 | Vrouw | 55
Blaasontsteking
De bijwerkingen waren erger dan de kwaal zelf. Nu nog steeds een brandend gevoel in mijn benen. En erg misselijk. Twee dagen geleden gestopt. Nooit weer Furabid!

18-03-2024 | Vrouw | 57

hartkloppingen opgezette buik duizeligheid

Donderdagavond begonnen, las de verhalen hier en daar werd ik niet vrolijk van maar ik moest want flinke blaas/urinewegontsteking. Tot en met zondag weinig last, af en toe beetje duizelig, opgeblazen gevoel, is nog overkomelijk. Vanaf zaterdag af en toe raar gevoel in keel. Maar afgelopen nacht werd ik werd wakker met een hartslag van rond de 120, huisartsenpost gebeld, bi[lees meer...]jwerking furabid, hartslag zakte langzaam weer naar normaal, maar ik neem ze niet meer, ben me kapot geschrokken. Zo huisarts bellen dat ik gestopt ben na 3 en halve dag, ik voel wel dat nog niet helemaal lekker zit maar kijk het wel even aan.

23-01-2024 | Vrouw | 57

29-08-2023 | Vrouw | 65
Blaasontsteking
Wederom een blaasontsteking. Urine op kweek gezet. Geen resistentie voor antibiotica. Na 2 weken rondgelopen te hebben met af en aan klachten, eindelijk antibiotica kuur voorgeschreven gekregen. Furabid deze keer. Vol goede hoop gestart. De volgende dag koude rillingen in de avond (dat was na de 3e pil). Nog geen verschil in de blaasontsteking. Duurt lang voordat dit werk[lees meer...]t . Misselijk in de ochtend (ondanks inname met yoghurt) en lastig om naar toilet te gaan. Opgeblazen gevoel. Veel darmgassen en op de 3e dag echt ongelofelijk veel lage rugpijn. Griezelig gewoon. Nu bijna klaar met de kuur van 5 dagen. Rugpijn is op de achtergrond aanwezig. Heb ook nog steeds het gevoel dat er bij de blaas iets zit te rommelen. Ik zal na de kuur mijn urine laten controleren om te zien of dit heeft gewerkt. Maar dit is echt geen lekker goedje. En als ik zo andere bijwerkingen lees, dan in de toekomst toch voor een ander medicijn vragen.

02-08-2023 | Man | 73
Blaasontsteking
zowel familielid (ex-arts) als later de uroloog waren verbaasd, dat ik dit middel kreeg voorgeschreven als 73-jarige man. Twee weken later had ik weer een blaasontsteking en tevens prostatitis (niet geconstateerd oor de HA).

24-08-2023 | Vrouw | 76
Blaasontsteking
al tijdens de behandeling me FURABID kreeg ik aambeien , omdat de zalf daarvoor niet hielp moesten ze operatief verwijderd worden, 3 dagen na het einde van de kuur weer 2 aambeien, ook die moesten weer operatief verwijderd worden. Voor mij NOOIT GEEN FURABID MEER , volgende keer gewoon weer NITROFURANTINE 50 mg 4x daags, nooit geen bijwerkingen gehad .

12-09-2023 | Vrouw | 79
Blaasontsteking
De eerste pil deed de incontinentie van de blaasontsteking verdwijnen. Raar was dat de avond na de laatste van de 10 capsules ik me beroerd voelde en heel vroeg in bed kroop. De hele dag erna vrij hoge koorts en alleen maar kunnen slapen. Voelde me beroerd als nooit tevoren. De dag daarna voelde ik me beter maar ongelofelijk slap en had ik uitslag op mijn benen. Rode plek[lees meer...]ken en plekjes. Voor mij geen Furabid meer, ooit!

10-09-2023 | Man | 86
Blaasontsteking
Dit product heeft ernstige bijwerkingen van duizeligheid (geen autorijden) , misselijkheid & geen etens-lust om maar een paar bijwerkingen te noemen!