ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 1

10-02-2014

Acne/puistjes

Je slikt deze pil elke dag dat zorgt ervoor dat je hem niet vergeet in te nemen omdat het een automatisme wordt. Ik slik de pil graag door als dit mij beter uitkomt, bij deze pil veranderd dan wel je dag waardoor je soms ineens in het weekend ongesteld kan worden, dit vind ik vervelend daarom stop ik ook met deze pil. Ik heb de pil aangeschaft op aanraden van de dermatoloo[lees meer...]g ivm last van puistjes. (Hiervoor slikte in de pil microgynon 20) Ik zag na 3 maanden groot verschil, nauwelijk tot geen puistjes meer. Ik kreeg echter wel ineens veel last van migraine en last van hevige menstruatie. Bijwerking zoals buikpijn/rugpijn/stemmingswisselingen zeer verminderd.
31-10-2013

Acne/puistjes

Nu aan de 2e strip bezig. Eerste week erg misselijk ook paar kilo afgevallen. Acne werd gelijk minder. .. nu in de 2e strip weer iets erger. Misselijkheid is voorbij gewicht nu stabiel. Menstruatie maar 2 a 3 dagen last van...dus super.hoop dat de acne helemaal verdwijnt maar is nu nog erg vroeg
05-10-2013

Acne/puistjes

Ik gebruik deze pil nu voor de 3e maand omdat ik veel last van acne heb, ik heb wel het gevoel dat het effect heb op mijn acne, nu al! Maar rond de tijd dat ik mijn menstruatie moet krijgen word het wel weer veel erger maar ik denk dat dit met verloop van tijd ook wel over zal gaan. Ook krijg ik mijn regels pas op de dag dat ik het laatste witte pilletje neem dit is best[lees meer...] vervelend, en het stopt ook niet snel ik ben nu al 7 dagen ongesteld hoop dat het snel stopt en dat dit in de komende maanden ook bijtrekt. Verder heb ik helemaal geen bijwerkingen, ik zit gewoon lekker in mijn vel!
20-09-2013

Acne/puistjes

Deze pil zou mij moeten helpen met het verminderen van mijn acne, maar het is sindsdien alleen maar erger geworden! Ook heb ik last van bijwerkingen, ben sindsdien erg down, hele dag moe, veel last van uitdroging en zit niet lekker in mijn vel. Ben pas bezig met de eerste strip van deze pil maar voel me elke dag slecht daarom twijfel ik nu, stoppen of doorgaan? Weet iemand[lees meer...] of deze bijwerkingen zullen verdwijnen na langer gebruik?!
05-01-2012

Acne/puistjes

Ik neem deze pil nog maar juist...op aanraden van mijn gyneacoloog. Na een reeks klachten die ik had met Nuvaring. Nuvaring gaf mij juist acne , hoge talg productie, totaal GEEN libido, haar uitval, hevige maandstonden en doorbloedingen die tot wel 3 weken lang duurde...kortom ik voelde mij rot. Ik gebruik Yaz nog niet zolang...maar vanaf DAG 1 dat ik yaz gebruikte ST[lees meer...]OPTE mijn doorbloedingen DIRECT.. Tot zover ook geen acne...anders had'k wel constant meerdere kleine puistjes of gewoon van die BUILEN waar je twee weken last mee hebt voor ze beginnen te verdwijnen. En ik heb nu al dagen op een rij seksueele dromen...dus dat wijs denk'k op dat mijn libido misschien terug keert. (want dit begon na 2 jaar 0 libido wel door te wegen op mijn relatie) Kan niet wachten tot mijn borsten ook een cupmaat groeien :) De hoofdpijn en de misselijkheid die er mogelijk gepaart mee gaan neem ik er wel bij. Een D-cup (of hoger)is dat wel waard...
Pagina 1 van 1

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (797) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (409) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (343) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!