Trimbow

beclometason/​formoterol/​glycopyrronium

25-05-2019

COPD

Pas begonnen,voorheen spiriva respimat en striverda respimat, alvesco en sandoz salbutamol
09-05-2019

Ademhalingsproblemen

Nu 4 weken aan dit medicijn en het word er alleen maar slechter op , meer kortademen en hyperventileren komt erbij
27-03-2019

COPD

Na 1 week gebruik enorme toename van benauwdheid en hartkloppingen. Hele dag gejaagd gevoel na gebruik van dit middel Na overleg met longarts weer terug naar Spirolto met goed effect
13-02-2019

COPD

Ik heb copd face gold 3. 2 jaar longkanker gehad. Bestralingen gehad .operatie niet mogelijk Gebruikte de volgende medicatie 2 x 2 Foster 2 x2 speriva. Max 4 /6 keer de berodual . Ik kwam steeds vaker met zelfde klachten bij de longarts elke maand wel prednison. Ben Vorig jaar begonnen met Trimbos Na maand terug op controle ik weet dat ik hele goede ervaring heb [lees meer...]met Trimbow. Was minder snel benauwd meer in beweging ging een nieuwe wereld voor mij open. Gebruik hem nog steeds en zou niet meer terug willen Voor mij een uitstekend geneesmiddel zonder bijwerking Ik heb wel sochtends en savonds de vernevelaar met de ipramol .
12-02-2019

COPD

Ben een 63 jarige vrouw met COPD gold 3. Gebruikte hiervoor Seretide, 2 x daags 2 pufjes en Spiriva, 1 x daags 2 pufjes. Hierbij gebruik ik dan Ventolin zo nodig, maar niet meer dan 6 x 2 pufjes per dag. Na een periode van benauwdheid door een hardnekkige ontsteking in mijn longen, heeft de longarts mijn puffers seretide an Spiriva verandert in 2 x daags Trimbow. Mijn erva[lees meer...]ring is dat ik van dit nieuwe medicijn benauwder wordt en sneller kortademig ben. Ik moet vaker Ventolin puffen en ben tot veel minder in staat. Na 4 dagen Trimbow gepuft te hebben besloot ik ermee te stoppen en weer terug te gaan naar mijn Seretide en Spiriva.
22-11-2018

COPD

Voorheen gebruikte ik jaren lang Spiriva 1xPD 2 inhalaties en Foster 3x PD 2 inhallaties. Ik had erg veel bijwerkingen. Nu gebruik ik sinds 1,5 week Trimbow 2x PD 2 inhallaties en ik ben voorzichtig zeer positief. Ik heb nauwelijks last van bijwerkingen alleen wat vermoeider dan normaal en wat druk op m'n ogen en ik hoest wat meer als normaal. Daarentegen heb ik veel meer[lees meer...] lucht ( COPD Gold4 ) en ben duidelijk minder kortademig. Alleen de duur van de werking klopt niet helemaal, het werkt naar mijn gevoel bij mij geen 12u.
11-10-2018

Ademhalingsproblemen

Ik heb Trimbow maar twee dagen gebruikt en ben gestopt omdat ik wel héél erg kortademig werd, ik kon geen stap meer verzetten. Dit was voor mij geen verbetering en ben terug gegaan naar Foster en Spiriva Respimat. Ik had Trimbow gekregen in de revalidatiekliniek om te proberen of dit beter hiep bij luchtwegklachten en kortademigheid, in mijn geval verergerden de klachten[lees meer...].
20-08-2018

Astma

klachten benauwdheid bij inspanning en prikkels als luchtjes, rook, hoge luchtvochtigheid waren toegenomen en is met de trimbow beter onder controle.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum