Ervaringen met Alvesco

COPD (17 meningen)
Bronchitis (1 mening)

16-10-2012 | Vrouw | 53
Astma
Ik gebruik Alvesco al enkele jaren. Het is gemakkelijk in het gebruik en ik word veel minder hees dan van bijv. Ipratropium.(Dat gebruik ik alleen nog maar indien echt noodzakelijk.)

16-10-2012 | Vrouw | 53
Astma
Ik gebruik Alvesco al enkele jaren. Fijn medicijn, gemakkelijk in te nemen. Ik word hier veel minder hees van dan van bijv. Ventolin (wel nog altijd een beetje hees).

04-10-2012 | Man | 21
Astma
na ongeveer 1.5 jaar alvesco gebruikt te hebben, moest ik helaas over, de tijd dat ik het gebruikt heb, werkte het goed. helaas wel maagklachten aan de alvesco overgehouden. maar in vergelijking met het resultaat valt daar mee te leven

12-09-2012 | Vrouw | 70
ciclesonide
1/3 van de longen doen het nog, na plus minus 15 minuten, snel naar het toilet.

05-09-2012 | Vrouw | 42
Astma
Na 3 jaar gebruik en veel onverklaarbare klachten blijkt het gebruik van alvesco de oorzaak te zijn. - migraine - menstruatiestoornissen/pijnen - gewichtstoename - leververvetting - stoppels op kin - haaruitval In juli gestopt en klachten verdwenen. Hopelijk stopt nu ook d haaruitval en wordt mijn haar weer voller.

16-04-2012 | Man | 73
COPD
Ik heb alleen problemen met mijn aero chamber. Gaat er moeilijk in en uit door ronde vorm. Graag aanpassen. (Heb behoorlijke aandoeningen aa mijn handen) Andere puffers hebben aangepaste vorm.

25-12-2011 | Vrouw | 51
Astma
Ik gebruik Alvesco al vele jaren. Gelukkig verlost van de bijwerkingen van poederinhalaties, zoals heesheid en laryngitis. De lagere docering van 80 mg bevalt me uitstekend. Kan nog beter afstellen of ik 1x of 2x per dag nodig heb. Fijn medicijn

28-11-2011 | Vrouw | 65
Astma
geen heesheid, genoeg stem, weer zingen.

13-11-2011 | Man | 51
Longklachten
heb een jaar niet duidelijk te achterhalen klachten, zoals benauwd (zonder piepen) en druk op de borst. Uit oa. een hystaminetest bleek dat alvesco zou kunnen helpen. Nou, het helpt absoluut. Voel me veel beter, minder druk op de borst en bijna niet benauwd geweest in de afgelopen 14 dagen. Hoop dat het zo goed blijft werken.

01-06-2011 | Vrouw | 63
Astma
nadat ik begonnen ben met dit medicijn waren mijn hoestaanvallen (bijwerking van ander medicijn) binnen een week sterk verminderd.

23-01-2011 | Man | 48
Ontstekingsremmer
Het helpt mij beter dan poederinhalatie

23-01-2011 | Vrouw | 56
Astmatische bronchitis

21-12-2010 | Man | 72
Copd
Na ca 2 maanden was het hoesten tot normale omvang gedaald. Daarna geen pretnisolon en of antybiotica meer nodig gehad.

18-10-2010 | Vrouw
Asthma en COPD
De 1e paar maanden ging het nog . Ik kreeg wel erg slechte adem en mijn vingers en enkels zijn dikker geworden. (Hoorde van mijn tandarts dat mijn tandvlees een stuk erger is geworden. Heb al mijn bovenkiezen al laten trekken). Na 5 maanden begon ik weer wat benauwd te worden, niet altijd maar op sommige dagen. Dan had ik ook helemaal geen puf om te gaan wandelen/lopen en[lees meer...]z. Nu moet ik Alvesco 3 x per dag gaan nemen! Ben eens benieuwd!

25-04-2010 | Vrouw

24-04-2010 | Vrouw
COPD/Astma
Fantastisch middel - sinds ik dit middel gebruik heb ik geen luchtweginfecties meer gehad. Ik ben er heel erg blij mee; enige nadeel is de voorzetkamer omdat je daar wat langer mee bezig bent, maar daar is overheen te komen.