This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 5

14-04-2015
Man, 66 jaar

COPD

Ik heb een exercebatie gehad op 28-03 en was toen flauw gevallen en enkele minuten van de wereld af. de volgende dag s'avonds naar ziekenhuis via de huisartsenpost en opgenomen op de long afdeling aldaar. ik hoesten erg veel en heb daar nu heel veel minder last van. mijn conditie is helemaal weg en kan die nu weer opnieuw gaan opbouwen. Maar het hoesten is veel minder of[lees meer...] bijna over zal ik maar zeggen. Ik kan wel de hele dag slapen . ik weet niet of dat van de alvesco komt maar dat ga ik opzoeken
25-03-2015
Vrouw, 58 jaar

COPD

weer pijn in mijn benen
09-03-2015
Vrouw, 46 jaar

Astma

alle andere middelen gaven als bijwerking stemproblemen. vanaf dag 1 zeer tevreden over Alvesco
16-02-2015
Vrouw, 53 jaar

Astma

Overgegaan op Avesco vanwege de bijwerkingen (onderhuidse bloedinkjes van de Seretide. Alvesco werkt niet afdoende. Hoesten is weer teruggekomen alsmede gevoel van benauwdheid. Ben nu 2 weken verder en ga de longarts bellen om aan te geven dat ik met Seretide betere resultaten heb.
24-08-2013
Vrouw, 65 jaar

Astma

Ik heb Alvesco 2 jaar gebruikt. Kreeg de astma er niet mee onder controle. Tijdens mijn vakantie kreeg ik meer last van astma en heb toen de dubbele dosis genomen. Thuis gekomen ben ik naar de huisarts gegaan. Daar bleek mijn bloeddruk, die altijd normaal was, nu torenhoog te zijn. 226/105. Direct gestopt met de Alvesco. Dagen erna daalde de bloeddruk weer tot normaal. Wa[lees meer...]arschuwing dus voor anderen. Laat af en toe je bloeddruk controleren. Heb nu voor de astma een ander medicijn.
16-05-2013
Man, 58 jaar

Maagzuur

dit MEDICIJN werk prima maar is peperduur € 63,=
05-05-2013
Vrouw, 36 jaar

Astma

Heb jarenlang gehoest alsof ik een goede rokershoest had (waarbij de hele treincoupé je zo vies aankijkt). Na drie weken alvesco was dit over!! Weet niet precies meer wanneer ik dit ben gaan gebruiken (2007/2008), ik moest er volgens mij nog voor tekenen omdat het nog niet was toegelaten. Geen last van heesheid, bijna geen antibiotica/prednison meer nodig gehad en geen kra[lees meer...]mp in benen (seretide). Ben dus fan van dit product!
14-11-2012
Vrouw, 48 jaar

Astma

Brandde in de longen en werd erg licht in mijn hoofd. In eerste instantie leken longen er goed op te reageren. Maar na een half uur kreeg ik erge verkramping in mijn nek, keel leek dicht te gaan. Ook wang voelde raar. Ademhalen werd heel moeilijk. Stem werd raar. Voelde me hondsberoerd. Van lichte benauwdheidsklachten die ik had na medicijn zo vreselijk benauwd dat ik niks[lees meer...] meer kon. Nauwelijks geslapen. Volgende dag nog een keer geprobeerd, om zeker te weten dat het van het medicijn kwam. Deze keer waren de klachten nog erger. Heb overwogen naar de huisartsenpost te gaan. Vandaag moe van alle gedoe. Dit experiment is voorbij, laat dat duidelijk zijn. Gebruikte in het verleden wel eens Ventolin, maar daar kreeg ik vreselijke hartkloppingen van en ging ik trillen. Dit zou minder bijwerkingen geven. In mijn geval dus duidelijk niet. Ik heb overigens heel snel overgevoeligheidsreacties op medicatie.
volgende > >>
Pagina 1 van 5

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely