lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

24-08-2013
Vrouw (65) - Astma

Tevredenheid over:
Ik heb Alvesco 2 jaar gebruikt. Kreeg de astma er niet mee onder controle. Tijdens mijn vakantie kreeg ik meer last van astma en heb toen de dubbele dosis genomen. Thuis gekomen ben ik naar de huisarts gegaan. Daar bleek mijn bloeddruk, die altijd normaal was, nu torenhoog te zijn. 226/105. Direct gestopt met de Alvesco. Dagen erna daalde de bloeddruk weer tot normaal. Wa[lees meer...]arschuwing dus voor anderen. Laat af en toe je bloeddruk controleren. Heb nu voor de astma een ander medicijn.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

16-05-2013
Man (58) - Maagzuur

dit MEDICIJN werk prima maar is peperduur € 63,=

05-05-2013
Vrouw (36) - Astma

Tevredenheid over:
Heb jarenlang gehoest alsof ik een goede rokershoest had (waarbij de hele treincoupé je zo vies aankijkt). Na drie weken alvesco was dit over!! Weet niet precies meer wanneer ik dit ben gaan gebruiken (2007/2008), ik moest er volgens mij nog voor tekenen omdat het nog niet was toegelaten. Geen last van heesheid, bijna geen antibiotica/prednison meer nodig gehad en geen kra[lees meer...]mp in benen (seretide). Ben dus fan van dit product!

14-11-2012
Vrouw (48) - Astma

Tevredenheid over:
Brandde in de longen en werd erg licht in mijn hoofd. In eerste instantie leken longen er goed op te reageren. Maar na een half uur kreeg ik erge verkramping in mijn nek, keel leek dicht te gaan. Ook wang voelde raar. Ademhalen werd heel moeilijk. Stem werd raar. Voelde me hondsberoerd. Van lichte benauwdheidsklachten die ik had na medicijn zo vreselijk benauwd dat ik niks[lees meer...] meer kon. Nauwelijks geslapen. Volgende dag nog een keer geprobeerd, om zeker te weten dat het van het medicijn kwam. Deze keer waren de klachten nog erger. Heb overwogen naar de huisartsenpost te gaan. Vandaag moe van alle gedoe. Dit experiment is voorbij, laat dat duidelijk zijn. Gebruikte in het verleden wel eens Ventolin, maar daar kreeg ik vreselijke hartkloppingen van en ging ik trillen. Dit zou minder bijwerkingen geven. In mijn geval dus duidelijk niet. Ik heb overigens heel snel overgevoeligheidsreacties op medicatie.

14-11-2012
Vrouw (48) - Astma
Algehele tevredenheid: 1

16-10-2012
Vrouw (53) - Astma

Tevredenheid over:
Ik gebruik Alvesco al enkele jaren. Het is gemakkelijk in het gebruik en ik word veel minder hees dan van bijv. Ipratropium.(Dat gebruik ik alleen nog maar indien echt noodzakelijk.)

16-10-2012
Vrouw (53) - Astma

Tevredenheid over:
Ik gebruik Alvesco al enkele jaren. Fijn medicijn, gemakkelijk in te nemen. Ik word hier veel minder hees van dan van bijv. Ventolin (wel nog altijd een beetje hees).

04-10-2012
Man (21) - Astma
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
na ongeveer 1.5 jaar alvesco gebruikt te hebben, moest ik helaas over, de tijd dat ik het gebruikt heb, werkte het goed. helaas wel maagklachten aan de alvesco overgehouden. maar in vergelijking met het resultaat valt daar mee te leven

12-09-2012
Vrouw (70)

Tevredenheid over:
1/3 van de longen doen het nog, na plus minus 15 minuten, snel naar het toilet.

05-09-2012
Vrouw (42) - Astma

Tevredenheid over:
Na 3 jaar gebruik en veel onverklaarbare klachten blijkt het gebruik van alvesco de oorzaak te zijn. - migraine - menstruatiestoornissen/pijnen - gewichtstoename - leververvetting - stoppels op kin - haaruitval In juli gestopt en klachten verdwenen. Hopelijk stopt nu ook d haaruitval en wordt mijn haar weer voller.

16-04-2012
Man (73) - COPD
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
Ik heb alleen problemen met mijn aero chamber. Gaat er moeilijk in en uit door ronde vorm. Graag aanpassen. (Heb behoorlijke aandoeningen aa mijn handen) Andere puffers hebben aangepaste vorm.

25-12-2011
Vrouw (51) - Astma

Tevredenheid over:
Ik gebruik Alvesco al vele jaren. Gelukkig verlost van de bijwerkingen van poederinhalaties, zoals heesheid en laryngitis. De lagere docering van 80 mg bevalt me uitstekend. Kan nog beter afstellen of ik 1x of 2x per dag nodig heb. Fijn medicijn

28-11-2011
Vrouw (65) - Astma

Tevredenheid over:
geen heesheid, genoeg stem, weer zingen.

13-11-2011
Man (51) - Longklachten

Tevredenheid over:
heb een jaar niet duidelijk te achterhalen klachten, zoals benauwd (zonder piepen) en druk op de borst. Uit oa. een hystaminetest bleek dat alvesco zou kunnen helpen. Nou, het helpt absoluut. Voel me veel beter, minder druk op de borst en bijna niet benauwd geweest in de afgelopen 14 dagen. Hoop dat het zo goed blijft werken.

01-06-2011
Vrouw (63) - Astma
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
nadat ik begonnen ben met dit medicijn waren mijn hoestaanvallen (bijwerking van ander medicijn) binnen een week sterk verminderd.

23-01-2011
Man (48) - Ontstekingsre...

Tevredenheid over:
Het helpt mij beter dan poederinhalatie

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum