Astma (50 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Benauwdheid (1 mening)

15-08-2021 | Man | 47
Astma
Tijdens eerste 10 dagen nu alleen maar meer benauwdheid en extreem veel slijm productie in neus en diep in de keel.

10-06-2020 | Man | 74
fluticason (250ug/do)
Astma
de stemverandering was erg storend. Alvesco zou tevens geen nadelig effect op mijn osteopenie hebben. Ik denk dat mijn sport daar een belangrijker positief effect heeft.

07-02-2018 | Man | 53
fluticason (250ug/do)
Ademhalingsproblemen

01-05-2013 | Vrouw | 15
Astma
Na vreselijke problemen met Ventolin overgestapt. Letterlijk een verademing! Ik kan rennen, ik kan actief meedoen met gym, heerlijk! Het enige nadeel is dat ik er hees van word. Ik zing graag, dus ik ben nu weer op zoek naar iets wat minder op mijn stem slaat, maar als ik gewoon praat heb ik nergens last van.

16-06-2010 | Man
Longproblemen, lichte astma
Ik heb met flixotide dezelfde problemen als ik ook heb gehad met flixonase (behandeling neuspoliepen), nl, na zeer korte tijd een gevoel van een forse keelontsteking, slijmvliesproblemen in keel, neus en luchtweg, hoesten en steeds moeilijker kunnen ademen (piepen)

16-08-2021 | Vrouw | 50
fluticason (500ug/do)

13-04-2019 | Vrouw | 14
Astma
Mij astma uit zich vooral in de vorm van hoesten, het idee was dat de flixotide hier tegen zou helpen. Het hielp een beetje, de hoestbuien duurde iets minder lang dan normaal. I.p.v. 4 weken goed hoesten en dan een paar weken matig hoesten werd het 2 weken goed hoesten en 4 weken matig.

27-05-2018 | Vrouw | 47
fluticason (125ug/do)
Astma
Januari 2018 begonnen met Fluticason 125 Aerosol van het merk Vincion. Veel klachten van druk op de borstkast. Voor deze klachten gebruik ik het maar 1 keer per dag, maar het zou 2 keer moeten van longarts. In april onverklaarbare kriebelhoest vaak tot stikken toe. Longarts heeft er geen verklaring voor en zegt dat het het luchtweg infectie is.

15-03-2015 | Man | 33
Allergische reactie
Gebruik al ruim 2 jaar de flixotide diskus, op advies huisarts 2 x per dag. Werd me voorgeschreven als gevolg van toenemend ventolin-gebruik; periodes van 2 hoestbuien per nacht en soms luchtweginfecties als gevolg. Volgens huisarts mogelijk een gevolg van een allergische reactie op huismijt en/of pollen. Na gebruik van flixotide werden de klachten merkbaar minder. Nog wel[lees meer...] vaak verstopte neus en verkouden, maar geen hoestaanvallen met piepende adem weer. Wel sinds een jaar vervelende bijwerkingen; smaakverlies (alleen zoet, zout, zuur en heet) en vrijwel continu geurverlies. Regelmatig hese stem en soms zelfs stem helemaal kwijt. Af en toe pijnlijke blaasjes op tong.

24-12-2013 | Man | 63
Astma
Kreeg pijn in mijn gewrichten van handen en voeten (mijn tenen deden zeer) Ook mijn ribben waren zeer pijnlijk, ik ben vandaag gestopt , ik hoop nu dat het beter gaat, ga na de feestdagen contact zoeken met mijn longarts.

07-09-2013 | Vrouw | 48
Astma
Ik merkte weinig verbetering na inname

29-08-2011 | Vrouw | 36
Allergisch astma
Bleef benauwd met flixotide en had last van terugkerende hoestbuien 's ochtends en 's avonds. Met name bij het stofzuigen en vochtig weer namen de verschijnselen toe. Heb tien van de huisarts seretide gekregen, wat wel helpt

26-04-2011 | Vrouw | 58
Astmatische bronchitis
Sinds ik dit medicijn gebruik, ik had alleen ventolin, heb ik veel meer bronchtis gehad dan normaal. Ook vaak onaangenaam prikkelend en drukkend gevoel op de borst.Zijn er meer mensen met dit probleem?

31-01-2011 | Vrouw | 51
Astmatische bronchitis
voel ook net zoals de vorige gebruiker een vage druk op de borst( vrij hoog)( Net op er iemand je tegen wil houden) ook een soort opgejaagd gevoel. Onprettig dus. Kreeg de vorige periode dat ik het gebruikte zeer ernstige huiduitslag met enorme ondraaglijke jeuk.Had weer klachten, tot op heden ( 4 weken gebruik) nog geen last van.

06-01-2011 | Vrouw | 66
Copd
krijg een vreemd soort kramp op de rug-borst en kaken.In het begin dacht ik iets aan het hart te hebben.Maar na een paar dagen flixotide te hebben laten staan waren de klachten ook verdwenen.

22-09-2010 | Vrouw
Astma
Ik persoonlijk vind dit geen fijn middel ik ben ook over gestapt