Ervaringen met Grepid

clopidogrel

Beroerte (22 meningen)
Angina pectoris (4 meningen)
Hartinfarct (2 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

15-06-2018 | Vrouw | 67
Perifeer arterieel vaatlijden
vind geen gehoor bij huisarts en specialist naar aanleiding van mijn klachten. Nu 2 weken gestopt en merkbare verbeteringen, worden gewoon afgedaan als onzin

22-04-2018 | Vrouw | 57
Psoriasis
Ik heb psoriasis en daardoor gaat mijn huid nog wel eens stuk, de wondjes bleven maar bloeden. Nu sinds paar dagen gebruik ik het middel op doktersadvies om de dag, even kijken hoe het gaat.

11-04-2018 | Vrouw | 47
Herseninfarct
Heb na een herseninfarct Grepid voorgeschreven gekregen door de neuroloog en kreeg binnen enkele dagen een zeer hardnekkige, ontsierende uitslag in mijn hals die niet meer verdwijnt. Over drie jaar word ik 50. De tijd van jeugdpuistjes ligt al lang achter me. Ik ga aan de neuroloog een ander middel vragen.

04-03-2018 | Vrouw | 60
TIA
Totale verwardheid, pas begonnen na 4 weken Tia vandaar dat ik weet dat dit medicijn slechte bijwerkingen heeft. Nee stop liever dan door te gaan met innemen. Word totaal genegeerd door de neuroloog .....Jammer

20-02-2018 | Vrouw | 61
Hartklachten
Allergische reactie( die volgens de dokter niet voorkomt). Binnen half uur: totale zwakte in armen en benen, bloeddruk 200/100. verward in hoofd, niet op woorden kunnen komen. droge mond. zeer veel plassen en zeer emotioneel.

08-01-2018 | Vrouw | 39
Herseninfarct
Ik gebruik dit medicijn nu bijna vier maanden en heb geen bijwerkingen.

14-11-2017 | Vrouw | 47
CVA (cerebrovasculair accident)
Ben er nog maar twee dagen mee bezig, twee jaar acenocoumarol gehad en nu op advies van neuroloog overgestapt hierop, gelijk na 1 dag extreem veel lichamelijke klachten. Pijn in spieren, vooral in de benen, heftige darmkrampen, maagproblemen en misselijk. Ben nu in afwachting van een reactie van de neuroloog, want deze pijnen trek ik niet.

27-10-2017 | Vrouw | 49
Herseninfarct
ik slik sinds 2014 de grepid 75 mg en pantoprazol 20 mg erbij voorgeschreven door specialist. ik heb er geen bijwerkingen van en voel me verder goed.

11-10-2017 | Vrouw | 73
Bloedverdunning
Pas een paar dagen door waarschijnlijk lichte tia in afwachting uitslag onderzoeken. Voel me vreselijk, duizelig en trillen en moe, nooit eerder medicijnen gebruikt, en ook nog nooit zo ellendig gevoeld.

10-09-2017 | Vrouw | 61
Aderverkalking
Gebruik op advies specialist nav een wss TIA/ longembolie- bekend met artherosclerose.

18-04-2017 | Vrouw | 60
Aderverkalking
Deze bloedverdunners gekregen omdat de aorta voor 30% dicht zit. Na 7 dagen gestopt met dit vreselijke medicijn, met deze bijwerkingen valt niet te leven. Maagpijn, pijn achter het borstbeen, hartkloppingen, psychische problemen! Ik snap niet dat dit medicijn op de markt mag blijven!!!!

05-03-2017 | Vrouw | 69
Atherosclerose
Ik ben voornamelijk `s morgens na inname minstens 1 uur misselijk en duizelig. Dit neemt later af, maar blijft voelbaar.

17-08-2016 | Vrouw | 65
Beroerte
Plotseling hoofdpijn, vaak drukkend gevoel in mijn hoofd, duizelingen darmproblemen en vermoeidheid. Heb deze bijwerkingen voor mijn lichte beroerte in Januari 2016 nooit gehad.

28-12-2022 | Man | 89
clopidogrel (75mg)
wegens een bloedpropje in een ader in één oog heb ik dit medicijn gekregen. Samen met Patoprazol. Twee jaar geleden begonnen maar tot op de dag van vandaag geen enkele verbetevering

04-10-2022 | Man | 57
Beroerte
Eind april 2021 kleine beroerte gehad, ga er nog steeds vanuit dat dit door mijn corona infectie veroorzaakt is eb toen 4 dagen onafgebroken hoofdpijn gehad, en in de neurologische mallemolen geraakt. Na vele onderzoeken is mijn lichaam nu ingesteld op 1x per dag Grepid 75mg en Atorvastatine 40mg tevens ook nog een Hydrochloorthiazide 25mg welke ik al had. Na vele weken th[lees meer...]uiszitten weer aan het werk gegaan doch op een of andere manier is de kracht, uithoudingsvermogen en ook mildheid bij luistern verdwenen en anders. Ook vaak krampen 's nachts, vooral onderbeen en rare verkleuringen van de huid in de zomer tevens vooral koude handen altijd terwijl ik in de vriendengroep degene was welke altijd in een t shirt overal heen kon en in bed het kacheltje voor mijn vrouw was. Nu thuis met vreemde spier problemen in been, leek op zweepslag, en schouderspier welke kleine scheurtjes leek te hebben. Fysiotherapeut zegt bij eerste bezoek, gebruik jij cholesterol verlager en nu zit ik mij dus in te lezen. Mooie zooi die ik slik, lijk mij aan het vergiftigen te zijn. Ergste is nog mijn karater verandering waar mijn jonge kinderen en vrouw al een jaar mee moeten dealen. Nu op zoek naar een beter middel!

24-09-2022 | Man | 67
clopidogrel (75)
Aderverkalking
lopen ging moeilijker,vernauwing slagaders naar benen in buik....gedotterd rechts specialist zei medicijn is voor levenslang