ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
22-11-2018

Hersenvliesontsteking

Dat heb ik in maart 2011 gehad,,en een zeldzame veneuze trombose daarom bloedverdunners !, gaat goed
30-10-2018

Zie mijn verhaal onder Marcoumar
20-10-2018

Bloedverdunnen

Ik gebruikte A.coumarol meer dan 3 jaar. Elke nacht meerdere malen uit bed vanwege een zeer onaangenaam gevoel in mijn benen; kon ze niet stil houden. Na 10 minuten lopen weer in bed en na ca. 2 uur dezelfde prikkeling terug. Sinds 1 maand over op Pradaxa en... wonder boven wonder ik wordt 's-nachts bijna niet meer wakker. De nare verschijnselen zijn 80% verminderd. Was A[lees meer...]cenocoumarol de oorzaak van mijn restless legs, of is de oorzaak te wijten aan een combinatie van medicijnen ??? Ik kom er waarschijnlijk nooit achter.
13-10-2018

Trombose

Hoi Lezers, Ik gebruik dit middel omdat ik helemaal niet goed reageerde op fenprocoumon. Ik ben 28 en kreeg dit voor mijn trombose welke door mijn hele lichaam zat. Fenprocoumon was niet stabiel te krijgen en ik was altijd van slag, zeer misselijk, duizelig, algehele malaise en ernstige haaruitval, zeer heftige uitslag op mijn gezicht. Toen ben ik geswitcht naar Acen[lees meer...]ocoumarol. Een stuk stabieler. Mijn bloed hou ik in de gaten doordat ik zelf mijn bloed kan prikken met een apparaat. Ik doseer ook zelf wat erg goed werkt gezien je je eigen lichaam toch het beste kent. Helaas blijf ik ook bij deze bloedverdunner haaruitval houden, gezichtsuitslag is iets verminderd maar nog aanwezig. Ook kom ik ondanks gezonde levensstijl aan en dit is er niet af te krijgen (Met fenprocoumon was het nog veel erger.) Ook ben ik niet misselijk van dit middel zoals bij het vorige. Verder is de werking goed. Een zeer stabiel product. Ik mocht van mijn internist niet overstappen op de nieuwe medicatievormen(pradaxa, xarelto, eliquis,lixiana) gezien daar veel maagbloedingen/bloedingen mee voorkomen en meten zeer moeilijk gaat. Uiteindelijk is toch het motto : meten= weten. Ik kies liever voor een medicijn die al jaren op de markt is dan een nieuw product waarvan men de exacte uitwerking nog niet weet. Als jullie vragen hebben hoor ik het graag. Fijne dag allemaal.
26-08-2018

Angina pectoris

veel bijwerkingen met heel vel jeuk
08-08-2018

Trombose

slikte eerst xarelto 3 dagen was diep suf en dacht steeds flauw te gaan vallen, toen kreeg ik acecounomarol, ook doodmoe en suffig, vecht tegen de slaap, lusteloos, lig in bed of op de bank. heb nergens zin in, het is net een kalmerend medicijn, kan ook niet denkenvan,,..nu ga ik wat doen, huisarts weet niet wat dit is,haren vallen wel uit, misselijk, maar dat staat op de [lees meer...]bijsluiter, maar sufheid? zonder gele sticker is vreemd
04-08-2018

Trombose

ben er beroerd van, zo moe, futloos geen honger
30-07-2018

Geen bloedafwijkingen gecontateerd.
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!