ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-12-2017

Hartritmestoornis

Op aanwijzing van de specialist, eerst weinig problemen maar na 1 jaar begonnen de problemen, ernstige vermoeidheid, bijna maandelijks problemen met bloedneuzen en de bloeduitstortingen in het oog wereden steeds vaker. Eerst naar starlet gebeld over de klachten, maar die beweerden bij hoog en laag dat die klachten niet door door de bloed verdunners komen , absoluut niet[lees meer...]. Toen naar de dokter en die zag toch heel andere bewijzen in de praktijk voor bloedverdunners, die zag wel een verband. die heeft me door gestuurd naar de specialist van het ziekenhuis, na controle van mijn bloed en mijn hart, kwam hij tot de conclusie dat de bloedverdunners eigenlijk niet nodig waren, dit in verband met het voortschrijdend inzicht , dat er wel heel gauw bloedverdunners werden voor geschreven Nu 3/4 jaar verder zonder bloed verdunners , nooit geen bloedneus meer gehad, nooit geen bloed uitstortingen meer in de ogen, fiets weer makkelijk 50 km per dag en veel en veel meer zuurstof , echt dag en nacht verschil
17-09-2017

Atriumfibrilleren

Bij sportkeuring oorzaak ontdekt, leidt regelmatig leven, wandelen, joggen, zeer matig in de alcohol. INR redelijk binnen de grenzen. Geen andere gezondheidsklachten dan anders. Trombosedienst (Starlet) uitstekende behandeling. Prikken is fluitje van een cent. Keurige digitale en schriftelijke rapportage. Zal tzt wel zelf prikken en doseren.
02-09-2017

Atriumfibrilleren

Het steeds moeten prikken is erg vervelend, ben blij dat ik daarvan af ben.
23-07-2017

Hartinfarct

Ik kreeg acenocoumarol nadat er een getromboseerd aneurysma werd geconstateerd. En ik moet zeggen: WAT EEN GEDOE!! Mijn INR moet tussen de 2,5 en 3,5 zijn. Dat is ie zelden geweest tijdens het gebruik van dit middel. Wekelijks (zelf) prikken. Met waardes.... de ene keer 1,2 en de week erna 5,9. Geen touw aan vast t knopen en niet ongevaarlijk. Ik verloor tijdens mijn[lees meer...] menstruatie verschrikkelijk veel bloed waardoor ik ten eerste 2 dagen per maand de deur letterlijk niet uit kon, maar ook continue een ijzerwaarde onder de 6 had. En dan de welbekende blauwe plekken natuurlijk. Die eerder paars en zwart waren dan blauw. Op eigen verzoek mocht ik overstappen op fenprocoumon. Mijn INR is nu veel stabieler en ik hoef maar 1 keer in de 3 weken te prikken tegenwoordig. De blauwe plekken zijn er nog steeds snel maar lijken niet meer zo groot te worden als met de acenocoumarol.
10-07-2017

Atriumfibrilleren

Heb hele grote en kleine blauwe plekken, heb darmproblemen en heel vaak buikpijn. Voel me er niet goed bij. Baal ervan maar durf niet zomaar te stoppen.
23-06-2017

Longembolie

Steeds gezeur met de Trombosedienst. na 1/2 jr werd ik thuismeter. Na 1/2 jaar constante metingen mocht ik van de arts naar om de 6 wk meten. De dames van de Trombo Admin waren het daar niet mee eens. na de 4e wk gezeur, via telefoon en mail. Ik heb het tel nr en de mail laten verwijderen... toen via de post. Huis- en Longarts begrepen mij. daarop volgde de overstap[lees meer...].
23-05-2017

Longembolie

Door massale longembolie acenocoumarol voorgeschreven gekregen voor een half jaar, veel schommelingen in INR, bloed prikken is erg omslachtig en lastig en na half jaar gestopt te zijn klachten weer terug gekregen. Gebruik nu Xarelto, veel makkelijker
15-05-2017

Boezemfibrilleren

Eenvoudig in te nemen, alleen moest ik 1 x per week zelf bloedprikken en dit doorgeven aan de Star, dit werkte zeer eenvoudig via de mail.
Pagina 1 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!