lisinopril

Ramipril (41 meningen)
Rasilez (38 meningen)

09-03-2022 | Vrouw | 48
lisinopril (5mg)
Sinds maandag is dit middel mij voorgeschreven en meteen na inname kreeg ik veel last bijwerkingen. Vreselijke hoofdpijn, normaal heb ik hoofdpijnen maar dit is echt vreselijk met stekende stralen. Duizelig met opstaan, zwaarmoedig lijk tegen berg aan te lopen, krampen in mijn benen vooral linkerbeen, knellingen en benauwde gevoel soort stroming door mijn aderen, hartklop[lees meer...]pingen/kramp er gaat allerlei klachten door me heen. Enigste positieve verschil is de druk in mijn hoofd is verminderd bloeddruk ook iets omlaag gegaan. Verder véél klachten, het is nog begin en moet er doorheen de eerste dagen, bij te lang aanhouden opnieuw naar de dokter.

28-11-2021 | Man | 73
lisinopril (20mg)
Na jarenlang slikken heb ik nu last van black-outs en duizelingen. Ben 1x van de trap gevallen en laatst in de douche gevallen. Kan mij niets herinneren maar kom bij als ik op de grond lig. Het gaat zo snel dat ik mij ook niet vast kan houden of tegen houden. Neem deze pillen niet meer in.

26-11-2021 | Vrouw | 64
lisinopril (10mg)
Dit middel moet verboden worden, en wel zo snel mogenlijk, die fabrikant moet uitgesloten worden van alles en iedereen. STOPPEN !!!!!! Met deze troep

26-10-2021 | Vrouw | 64
lisinopril (5mg)
Ik vindt dit middel WAARDELOOS, regelmatig een loopneus, terwijl ik niet verkouden ben, hartritmestoornissen, dit middel moet inderdaad verboden worden, ik slik ook nog een halve atenolol, ik heb af en toe een gezwollen gezicht, dikke rode lippen, niet fijn, en het is net of ik stik, en of ik in brand sta !!!!!! Ik moest naar een ander merk lisinopril, dat is goedkoper, j[lees meer...]aja, ik ken nog een meneer van 82, die moet dit medicijn 3 keer op een dag slikken, BELACHELIJK, ze willen iedereen dood hebben tegenwoordig !!!!!!!

02-08-2021 | Vrouw | 82
lisinopril (5)
Dit middel moet verboden worden voor personen met hooikoortsklachten. Ik heb dit middel vier weken gebruikt en van af het begin heb ik hoestbuien gehad. Ben veertien dagen geleden gestopt maar hoest nog steeds!

06-04-2021 | Vrouw | 53
lisinopril (10mg)
Heb lisinopril gekregen voor hoge bloeddruk, na 3 andere medicijnen te hebben gebruikt met veel bijwerkingen. Na een dag begon mijn buik te zwellen . Na een paar dagen gebruik was mijn gehele buik totaan mijn rug extreem gezwollen, was in een paar dagen tijd kg aangekomen. Kreeg pijn in mijn nierstreek, was iets kortademig en kreeg tintelingen in mijn lippen. Ben in overl[lees meer...]eg met de arts direct gestopt met dit medicijn.

10-10-2020 | Vrouw | 71
lisinopril (30mg)
Ik heb meerdere soorten lisinopril gebruikt , maar alleen van lisinopril accord heb ik geen bijwerkingen

29-05-2022 | Vrouw | 62
lisinopril (10mg)
Hielp prima om mijn bloeddruk te verlagen, maar helaas ging ik er steeds meer van hoesten, soms bijna tot overgeven toe. Nu begonnen met losartan/kalium.

05-12-2021 | Man | 68
lisinopril (10mg)
Hoesten en dat vooral ook in de nacht

30-11-2021 | Vrouw | 64
lisinopril (10mg)
Ik ben het volkomen eens met die persoon, die in de douche is gevallen, deze pillen zijn gewoon levens gevaarlijk, gelukkig is die persoon er nog, als die persoon er niet meer was geweest, had ik de fabrikant aansprakelijk gesteld, en een schadevergoeding !!!!

07-04-2021 | Man | 70

30-11-2021 | Vrouw | 75
lisinopril (10mg)
Weet nog niet of het helpt tegen hoge bloeddruk

07-05-2021 | Vrouw | 39
lisinopril (10mg)
Gestart met lisinopril om bloeddruk te verlagen, na een 5 tal dagen beginnen met droge kriebelhoest nadat ik in bed ging liggen. Na meerdere dagen ook kriebelhoest na andere dranken. Na 14 dagen toch over naar een ander merk. Die kriebelhoest is niet handig in tijden van corona....

18-04-2021 | Vrouw | 63
lisinopril (10mg)
Mijn bloeddruk is nog niet veel verbeterd ondanks dat ik meer beweeg , weinig suiker en weinig zout gebruik. Ik ben minder potent. En heb meer last van mijn exceem.

20-10-2020 | Vrouw | 38
lisinopril (10mg)
Ik slik nu een paar maanden Lisinopril voor mijn te hoge bloeddruk. Bloeddruk is inmiddels goed alleen lukt het hardlopen me niet meer, snel pijnlijke benen en kortademig. De huisarts wil dat ik het nog even aankijk met deze medicijnen, daarna kijken we naar een evt. alternatief.

26-03-2022 | Man | 52
lisinopril (5mg)
Troep is het 3wk geprobeerd maar bijwerkingen steeds erger. Vallen onzeker zombie gevoel hartkloppingen pijn polsen enkels benauwd beklemmend gevoel enz enz Net zo slecht als de andere bloedruk verlagers verminderen ernstig de kwaliteit van leven.