Valsartan

Cozaar (63 meningen)
Irbesartan (59 meningen)

14-06-2019

Valsartan (valsartan)

In eerste instantie 80 Mg 's morgens. Na 24-uurs meting bloeddruk, bleek dat voor de nacht niet voldoende. Om die reden 's avonds ook nog 40 Mg.
03-06-2019

Valsartan (valsartan)

het merk is veranderd maar de samenstelling zou hetzelfde zijn. Met Valsartan was er niets aan de hand, met Losartan veel bijwerkingen.
25-02-2019

Valsartan (valsartan)

Sinds medio 2018 is bekend dat het medicijn al jarenlang vervuild is met maar liefst 2 a 3 kankerverwekkende stoffen. Zie artikel in het NRC. Zeer verontrustend. Ook andere 'Sartanen' als Irbesartan zijn mogelijk vervuild. Wees alert!
03-02-2019

Valsartan (valsartan)

helaas , het verhaal over Valsartan is bekend, na Valsartan heb ik Diovan gekregen, ook helemaal goed tot dat ook niet meer op voorraad was toen Losartan gekregen en de beschreven bijwerkingen gekregen, vreselijk! nu op zoek naar ander middel, advies?
31-01-2019

19-01-2019

Valsartan (valsartan)

En toen bleek dat het batchnummer ook nog eens op de lijst van vervuilde producten stond en de apotheker er niets mee deed in overleg met de huisarts helemaal mee gestopt.
12-01-2019

10-12-2018

Valsartan (valsartan)

Al weken onrustig gevoel, trillende spieren in armen, vermoeidheid en gevoel te vallen, somberheid, lusteloosheid. Kan soms niet functioneren, of dit door lossrtan komt? Bij gebruik valsartan had ik deze klachten niet namelijk. Bloeddruk bovendruk blijft hoog. Nu overweegt huisarts 100 mg, maar durf daar nog niet aan. Apotheek geeft overigens ook telkens andere merkname[lees meer...]n mee. Twijfel om hiermee door te gaan.
03-09-2018

Valsartan (valsartan)

Na 10 jaar gestopt door explosie van jeukbulten. Verschil met slikken: lagere bloeddruk!!!, geen pijn op de borst, stuk minder benauwd, huid aandoening in gezicht. helderder in de kop, fitter, kan meer dan voorheen. Kreeg nog andere bloeddruk medicatie en renale denervatie, en wellicht was simpel de valsartan de boosdoener die zorgde voor verhoogde bloeddruk. Mag hopen d[lees meer...]at ik de bekende uitzondering ben.
23-08-2018

Valsartan (valsartan)

Enige weken na het innemen van de tabletten valsartan werd ik enigszins duizelig, dat steeds erger werd, tot dat ik ontzettend misselijk werd en enorm moest braken. Dit heeft zich een keer of acht herhaald, waarna ik in overleg met de huisarts over ben gegaan op Diovan 320 mg. De bijwerkingen van Valsartan hebben zich daarna niet meer voorgedaan. Het was een verschrikkeli[lees meer...]jke ervaring ik was er doodziek van.

Valsartan (valsartan)

Ik slikte eerst diovan en daarna valsartan. Ik heb al jaren een te hoge bloeddruk vandaar dat ik dit moet slikken. Nu blijkt dat er een stofje in zit wat kanker kan veroorzaken en word alles terug geroepen. Ik vind het erg zorgwekkend dat in Nederland dit kan gebeuren aangezien er eerst 10 jaar onderzoek moet plaats vinden alvorens het middel op de markt mag komen. Ik vraa[lees meer...]g me af waar het is mis gegaan? Maar ook of er een schadevergoeding komt voor iedereen die deze troep heeft geslikt.p

Valsartan (valsartan)

Valsartan PHC gekregen na terug roep actie. Voorheen Valsartan Aurobindo. Deze komt niet voor op de lijst van de terugroep actie. Toch uit de schappen gehaald...na 2 dagen PHC reeds zware hoofdpijn. Apotheek kon nog 1 doosje leveren van de aurobindo en hopelijk is het medicijn in oktober 2018 weer leverbaar. PHC heeft een andere hulpstof daardoor hoofdpijn!!
01-08-2018

26-07-2018

09-07-2018

Valsartan (valsartan)

Sorry Chinese is er in toegevoegd [kanker verwekkend . Reeds bekend gemaakt bij RADDAR 6 juli j.l DERICET terug gebracht bij de APHOTHEEK. gebruik ik dus nooit meer 1 x kanker gehad. is meer dan genoeg !!!!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum