lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

05-03-2016

Kaliumlosartan (losartan)

erg duizelig en de de huisarts constateerde een hoge bloeddruk. Bijwerking van losartan: smaakstoornis, ik had hier al last van toen ik 50 mg gebruikte, maar het werd erger bij 100 mg. sterke pepernasmaak als ik eet. verder smaken dingen afgevlakt. verder voel ik me redelijk bij losartan, ik heb slechte ervaringen met lisoprenil (ziek gevoel en flink misselijk) en hele erg[lees meer...]e slechte ervaringen met amlodipine (zombi effect, supermoe, ik sliep meer dan 14 uur per dag en kon me nog amper ergens toe zetten).
26-02-2016

Hypertensie

Was makkelijk in gebruik, geen bijwerking, hielp alleen niet bij mij
26-11-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Na ongeveer 12 dagen gebruik heb ik een licht herseninfarct gehad. Ben op de spoedpoli beland. Volgens de huisarts en neuroloog kon dit niet van de Losartan komen, maar toch wordt een beroerte wel vermeld als mogelijke bijwerking. Gelukkig heb ik geen blijvende schade, behalve grote vermoeidheid. Ik heb melding gedaan bij Lareb. Dit is een gevaarlijk middel!
26-11-2015

Hartfalen

ivm hartfalen en oedeem moest ik furesimide slikken, langzaam ging het beter met mij. Ik kon wat meer wandelen, toen vond de card. dat ik lisinopril moest slikken, dat gaf bijwerkingen. Toen moest ik een ander medicijn slikken, waar ik maagpijn van kreeg, gestopt. Toen kreeg ik k.losartan, in het begin had ik er geen erg in, omdat ik ook de inspra moest slikken. Langzamer[lees meer...]hand ging het weer bergafwaarts: slecht slapen, kortademig nog geen 30 meter kunnen lopen zonder te stoppen om op adem te komen. Er wordt nu gekeken of ik slaapapneu heb, ik heb de officiële bijsluiter goed gelezen en zie dat de oorzaak niet is apneu, maar de losartan. Ik slik sinds vandaag alleen nog maar de voedingssuplementen en ga kijken of het inderdaad de k.losartan is. za q10, l.carnitine en ribose, die medicijnen die vaak voorgeschreven doen meer kwaad dan goed.
22-11-2015

Aangeboren hartafwijking

Ik heb op het ogenblik heel veel last van onverklaarbare spier en gewrichtspijnen. Hierdoor slaap ik heel slecht en voel ik mij vermoeid en gehandicapt. Ik ben een tijdje geleden gestopt met de Simvastatine zonder resultaat. Ik ben nu gestopt met de Metoprolol om te kijken als dat de boosdoener is. Als de pijnen aanhouden dan stop ik met de Losartan. Zo probeer ik erac[lees meer...]hter te komen welke van deze mensonvriendelijke medicijnen de boosdoener is. Ik gebruik naast Losartan ook Metoprolol en Simvastatine. Ik gebruik deze medicijnen sinds ongeveer twee maanden. In overleg met de Cardioloog is de dosis Metoprolol gehalveerd. Echter zonder resultaat.
11-11-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Hoog kaliumgehalte in urine, vaak 's nachts plassen vooral in het begin van de ochtend. Duizelig
20-10-2015

13-10-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Een keer een positief verhaal. Ik heb nergens last van. Medicijn werkt goed. Beter dan andere medicijnen die ik heb gebruikt. Ben er erg blij mee.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (715) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (282) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop