lees de ervaringen

30-01-2014
Man (60) - Angina pectoris
Algehele tevredenheid: 2

Tevredenheid over:
Drie maanden na Bypass operatie, aderverkalking, brandende voeten, kussentjes onder mijn voeten en tussen mijn tenen, oorsuizen, tinnitus, steken in mijn voeten, prikkelende pijn in de handen en vingers en voeten duizeligheid, heb allerlei onderzoeken gehad en niemand kan mij helpen, deze aandoeningen heb ik nu bijna 3 jaar.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

24-01-2014
Vrouw (46) - Hypertensie

Tevredenheid over:
Sinds ik deze medicijnen gebruik is mijn onderdruk goed gezakt. Allen de bijwerkingen benauwdheid, kort ademigheid, vermoeidheid, dat is niet fijn. Mag nu eindelijk stoppen en moet daarna weer andere. De arts wil het niet echt geloven dat het hierdoor komt, want de kasn is 1 op 100. Maar sinds ik gestopt ben wordt het wel alweer beter.

14-11-2013
Vrouw (50) - Hoge bloeddruk
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
gebruik nu ongeveer twee maanden dit middel heb veel bijwerkingen zoals spierpijn en pijn in mijn botten tintelingen in handen en armen verder vermoeidheid en slecht kunnen slapen. wie heeft ook veel spierpijn door dit middel laat het mij even weten aub. hoge bloeddruk is gezakt en vooral de onderdruk ivm mijn nieren die niet zo goed meer werken moest ik deze medicijnen n[lees meer...]emen.

27-02-2013
Vrouw (53) - Hoge bloeddruk

12-12-2012
Man (75) - Hoge bloeddruk
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
1995/Onderdruk 90mmHg. Huisarts schrijft Cozar 50mg voor. Onderdruk wordt ca. 85 en blijft stabiel tot 2005. Onderdruk dan weer 90. 100mg wordt voorgeschreven. (Bovendruk altijd tussen 120 en 140). Dan komen de bijwerkingen (nooit bewijsbaar op Cozar). Hartrithme storingen ca. 4 x per jaar gedurende 12 uur. Slaapstoornissen. Zwellingen op lippen en in de mond. Deze week o[lees meer...]p TV: 50 mensen krijgen dit medicijn terwijl het maar voor 1 echt nodig is! Morgen afspraak met de huisarts. Wil er van af of terug naar 50mg.

12-12-2012
Man (67) - Hypertensie
Algehele tevredenheid: 2

Tevredenheid over:
hoge bloeddruk 145/95 (onder medicatie) verder gezond bijwerkingen: koude handen soms kriebelhoest 'dood' gevoel in vingertoppen duim en middelvinger

29-09-2012
Vrouw (59) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Heb sinds 2011 verhoogde bloeddruk, verschillende medicijnen gekregen mijn bloedruk gaat wel omlaag maar niet naar tevredenheid. bijwerkingen van oa antihypertensia: lisinopril: kriebelhoest, nivedipine: dikke keel tong voeten en trillingen in heel het lichaam. Hydrochloorthiazide, geen effect atenolol/metropololpijn op de borst linkerhand slapen mijn copd klachten wor[lees meer...]den erger slapeloosheid al met al algehele malaise wie kent dit verhaal en misschien een goed advies wat ik kan bespreken met mijn huisarts.

27-09-2012
Vrouw (70) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Na Enalapril - begonnen met Kaliumlosartan - nu plaspil hydrochloorthiazide 12,5 en afwachten. Losartan klachten: pijn in gewrichten-geen fut-meer4 opvliegers-s-avonds niet i9n slaap kunnen komen-nacht merry's ! -overdag geeuwen en knikkebollen - last met slikken.

12-09-2012
Vrouw (56) - Hartklachten

snel duizelig

08-06-2012
Man (31) - Hartritmestoo...

01-05-2012
Man (70) - Hoge bloeddruk

21-04-2012
Man (79) - Hypertensie

Tevredenheid over:
Na tweemaal gebruik onstuitbare diarree

24-01-2012
Man (69) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Na de aanvang van de ging mijn bloeddruk gelijk omlaag. na een half jaar ernstige pijn in de handen 's nachts tegen 4 uur. Dit zou artose zijn volgens de arts. Ik lees in de bijsluiter dat er gewrichtspijnen op kunnen treden. Hebben meerderen hier last van? Deze pijnen zijn niet onder controle zelfs niet met 50 mg tramadol

09-01-2012
Man (77) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Gebruik samen met nefidipine. Sedert een maand of twee hoofdpijn, duizeligheid en miisselijkheid in de loop van de morgen. blijft de hele dag. Niet overgeven. Bloeddruk is prima. Niet gevaarlijk; wel lastig.

28-11-2011
Vrouw (59) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
zijn verschillende merken. voor mij belangrijk dat ze in afbreekbare strips zitten.

07-11-2011
Man (67) - Vocht vast ho...

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum