lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

26-11-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Na ongeveer 12 dagen gebruik heb ik een licht herseninfarct gehad. Ben op de spoedpoli beland. Volgens de huisarts en neuroloog kon dit niet van de Losartan komen, maar toch wordt een beroerte wel vermeld als mogelijke bijwerking. Gelukkig heb ik geen blijvende schade, behalve grote vermoeidheid. Ik heb melding gedaan bij Lareb. Dit is een gevaarlijk middel!
26-11-2015

Hartfalen

ivm hartfalen en oedeem moest ik furesimide slikken, langzaam ging het beter met mij. Ik kon wat meer wandelen, toen vond de card. dat ik lisinopril moest slikken, dat gaf bijwerkingen. Toen moest ik een ander medicijn slikken, waar ik maagpijn van kreeg, gestopt. Toen kreeg ik k.losartan, in het begin had ik er geen erg in, omdat ik ook de inspra moest slikken. Langzamer[lees meer...]hand ging het weer bergafwaarts: slecht slapen, kortademig nog geen 30 meter kunnen lopen zonder te stoppen om op adem te komen. Er wordt nu gekeken of ik slaapapneu heb, ik heb de officiële bijsluiter goed gelezen en zie dat de oorzaak niet is apneu, maar de losartan. Ik slik sinds vandaag alleen nog maar de voedingssuplementen en ga kijken of het inderdaad de k.losartan is. za q10, l.carnitine en ribose, die medicijnen die vaak voorgeschreven doen meer kwaad dan goed.
22-11-2015

Aangeboren hartafwijking

Ik heb op het ogenblik heel veel last van onverklaarbare spier en gewrichtspijnen. Hierdoor slaap ik heel slecht en voel ik mij vermoeid en gehandicapt. Ik ben een tijdje geleden gestopt met de Simvastatine zonder resultaat. Ik ben nu gestopt met de Metoprolol om te kijken als dat de boosdoener is. Als de pijnen aanhouden dan stop ik met de Losartan. Zo probeer ik erac[lees meer...]hter te komen welke van deze mensonvriendelijke medicijnen de boosdoener is. Ik gebruik naast Losartan ook Metoprolol en Simvastatine. Ik gebruik deze medicijnen sinds ongeveer twee maanden. In overleg met de Cardioloog is de dosis Metoprolol gehalveerd. Echter zonder resultaat.
11-11-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Hoog kaliumgehalte in urine, vaak 's nachts plassen vooral in het begin van de ochtend. Duizelig
20-10-2015

13-10-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Een keer een positief verhaal. Ik heb nergens last van. Medicijn werkt goed. Beter dan andere medicijnen die ik heb gebruikt. Ben er erg blij mee.
04-10-2015

Hypertensie

ik heb bijna 1 jaar losartan gebruikt voor een hoge bloeddruk. In dat jaartje 5 keer een blaasontsteking gehad, na het stoppen van losartan niet meer, de huisarts zegt dat het geen invloed heeft gehad, ik weet wel beter. Na dit jaartje kreeg ik last van hartkloppingen eerst zachtjes en na een paar dagen bonkte het in mijn oren en mijn dochter zat op een ander bank en zei, [lees meer...]"mam ik hoor je hart hier kloppen." meteen gestopt met het gebruik van losartan, na drie dagen geen hartkloppingen meer gehad. bloeddruk was lager, maar de bijwerkingen werden erger naar mate het gebruik langer duurde.
19-09-2015

Kaliumlosartan (losartan)

Kreeg het tegen hoge bloeddruk maar veel last van bijwerkingen. Eerste dagen dacht ik dit is normaal, wel overgegaan van 50 mg naar 25 mg, is halve tablet. Maar na twee weken gebruik worden bijwerkingen almaar erger; erg draaierig en duizelig, doodmoe en ik zie slecht, als door een kokertje en zie alles dubbel. Voel mij alsof ik de hele dag stomdronken ben. Ben er toen [lees meer...]mee gestopt maar nu na twee dagen voel ik mij nog niet de oude. Hoop dat mijn ogen weer goed worden, want auto rijden is hiermee onverantwoord! Rotmiddel!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (273) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.