Ervaringen met Nebivolol

nebivolol

Hoge bloeddruk (25 meningen)
Hartfalen (5 meningen)
Hartinfarct (3 meningen)
Verhoogde hartslag (3 meningen)
Hartkloppingen (2 meningen)

17-11-2021 | Vrouw | 80
nebivolol (2.5mg)
Hartritmestoornissen
Heb verschillende betablokkers geslikt voorheen verapamil 120 mg. calciumblokker. Na klachten ander medicijn, Nebovolol .voorgeschreven door cardioloog. Echter die geven mij zoveel bijwerkingen dat ik weer terug wil naar Verapamil 120 mg. Met dat medicijn had ik toch minder nare bijwerkingen. Vriendelijke groet.

22-05-2020 | Vrouw | 69
Hartritmestoornis
Sedert ik dat moet nemen gedurende veeschillende jaren heb ik veel spierpijnen en stijve spieren, algemeen gevoel van moe te zijn weinig energie te hebben, bloedonderzoek normaal maar heb de indruk dat dit medicament me heel erg afstopt in mijn normaal functioneren.

26-04-2018 | Man | 70
Hartritmestoornissen
Word steeds zwaarder , kan nog maar kleine stukjes lopen ? Alles stijf ? Behalve wat stijf zou moeten worden bij een man ? Hou veel vocht vast ! Ook bij veel citroen-water te drinken !

25-08-2015 | Man | 78
Hartritmestoornis
Ik neem deze pil 's morgens met andere pillen waaronder bloedverdunner na het ontbijt. Het volle gevoel 's avonds heb ik ook. Het fibrilleren komt bij mij na een te grote fysieke inspanning. Het fibrilleren heb ik plm. twee maal per week voor de duur van-tussen een uur en 24 uur.

21-01-2015 | Man | 50
Hartritmestoornis
Half november werd ik wakker met extrasystolen (om de paar hartslagen een overslag), na twee dagen een hartfilmpje laten maken en volgens de cardioloog waren het onschuldige overslagen en met mijn hart was niks aan de hand. Op 19 november naar de HA en kreeg Propranolol. Na een paar dagen namen de overslagen 80% af. Omdat ook mijn bloeddruk te hoog was (heb al sinds '99 At[lees meer...]acand, Hydrochloorthiazide en Lercanidipine) had ik een afspraak bij de internist die mij van Propranolol overzette op Nebivolol. Dat helpt op zich wel tegen de overslagen, die ik momenteel nog steeds heb (oorzaak is waarschijnlijk slaapapneu), maar de bijwerkingen maken het dat ik er het liefst mee stop. In het begin vaak diarree, maar vanaf het begin (begon al met de eerste dag van de Propranolol) heb ik de hele dag door oorsuizen, hele hoge piep of fluittonen in mijn oor, waar ik niet goed van word. Morgen ga ik de internist bellen of ik een ander medicijn kan krijgen, want dit beperkt me in mijn vrijheid. Af en toe krijg ik er een paniekaanval van. Daarnaast slaap ik heel licht en word ik van het minste geringste wakker, wat mijn slaapapneu ook niet ten goede komt. Af en toe duizelig, vooral met opstaan en wazig zien. Mijn grootste hoop is dat dat oorsuizen nog stopt als ik geen betablokker meer slik. Heeft iemand daar ervaring mee, dat het oorsuizen weer stopte na stoppen (alleen als het door de betablokker werd veroorzaakt dan)?

17-09-2011 | Man | 66
Hartritmestoornissen
Gebruikte medicijn in combinatie met Lanoxin en een bloedverdunner. Als ernstigste bijwerking had ik veel last van neerslachtigheid en een onbestemd gevoel op de borst. Ben er mee gestopt.