ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

12-06-2018

Hartritmestoornissen

Dit middel vertraagt mijn hartslag en ik heb minder last van hartkloppingen en ritmestoornissen (die ik krijg in de kamer van mijn hart).
19-04-2018

Hartfalen

overgestapt door specialist naar Nebivolol.
27-03-2018

voorkamerfibrillatieneiging
20-03-2018

Boezemfibrilleren

Sotalol was een goed medicijn. Rhymonorm hielp niet, op Tambocor kreeg ik visusklachten, kon niets meer zien, moest mijn ogen dich houden van ellende. Duurde een paar uur. Nooit meer gebruiken!
10-03-2018

Hartritmestoornis

kreeg door maagzuurremmer met de hulpstof povidon een leverprobleem na opname in ziekenhuis kreeg vervolgens 3 liter vocht toegediend en daardoor vocht achter de longen en hartritmestoornis. van af dat moment kreeg ik sotalol voorgeschreven.Volgens de bijsluiter was een van de bijwerkingen vergeetachtigheid.Er vanuit gaande dat dit tijdelijk zou zijn heb ik er niet z[lees meer...]oveel aandacht aan geschonken maar het werd erger. heb het uiteindelijk voorgelegd aan de cardioloog en die dacht dat het niet van de sotalol kwam.Tot mijn verbazing stond het ook niet meer in de vernieuwde bijsluiter onder de kop bijwerkingen.Moet eind van deze maand[maart] weer voor controle naar de cardioloog en ook vragen naar een ander medicijn.
22-02-2018

Hartritmestoornissen

Ik ben hier denk ik een van de jongste(20)en heb al hartritmestoornis sinds mijn 12e. gebruik het medicijn dus al een heel tijdje en ben er ook wel eens vanaf geweest. Sinds een jaar gaat het niet zo goed veel vermoeidheid, last van spierklachten, slapenloosheid,darmklachten moeite met werk en studie. Vaak kan ik met sport niet goed meedoen als mijn vrienden, ook moet ik[lees meer...] het uitgaansleven vaak overslaan. Dit alles resulteerde in meer Psychische klachten en depresssie. Toen een traject ingegaan met psycholoog etc. allemaal niks geholpen natuurlijk. Toen heb ik meer resource gedaan naar sotalol en alle bijwerkingen komen mij allemaal erg bekend voor. Ben nu in gesprek met de cardioloog over andere oplossingen. Ablatie ook al geprobeerd maar de operatie was toen te gevaarlijk wat zou resulteren in een pace-maker. conclusie: zo snel mogelijk proberen om van sotalol af te komen in mijn geval.
20-02-2018

Hartritmestoornissen

Sinds juli 2017 gebruik ik 2x daags Sotalol 40 mg. Dit nadat ik in nov. 2016 een ablatie heb ondergaan en sindsdien toch weer last heb van hartritmestoornissen. Midden 2017 korte opname in ziekenhuis en daarna dus naast Xarelto (bloedverdunner) en Sotalol. Sinds december last van ademnood; continue lichte benauwdheid. Nu - ik ben sinds twee dagen snotverkouden - ben ik ern[lees meer...]stig benauwd. De huisarts constateerde geen ontsteking in de longen en heeft mij vooralsnog Ventolin voorgeschreven. 'k Hoop dat het helpt en dat de benauwdheid weer zakt na de grieperigheid. Toch ben ik bang dat de benauwdheid een gevolg is van het gebruik van Sotalol.
01-02-2018

Hartritmestoornis

Kreeg de Sotalol in 2011, van de cadioloog en die zei erbij, denk erom je verbranding staat op nul. En sinds 2011, ben ik 10 kg.aangekomen, met lijnen val ik niet af, en eet niet veel eerder te weinig zei de dieettist.
Pagina 1 van 7

Mirena (2056) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (459) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (449) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!