sotalol

Hartkloppingen (8 meningen)

Bojan Nikolik (31-05-2015)

01-05-2022 | Man | 71
Hartritmestoornissen
Stond op metropolol 25 mg daarna toch nog op de 1 e hulp cardio beland vanwege te hoge hartslag . Aldaar na een aantal mislukte chemische en elektro cardioversie pogingen door de cardioloog over gezet op Sotalol80 mg . Inmiddels allerlei onderzoeken ondergaan voor de afspraak met de cardioloog op 12 mei 2022. Van de sotalol 80 mg 2x per dag wordt ik echter per dag z[lees meer...]ieker en beroerder ,misselijkheid,oververmoeid,slecht slapen,en erg depressief. En mijn hartslag is nog steeds onregelmatig en tussen de 38 en 143. Huisarts geweest om me terug te zetten op de metropolol ,dat doet hij niet want hij zegt dat dat aan de cardioloog is. Cardioloog krijg ik niet aan de lijn als ik het ZH bel dus ben ik nu al ruim 4 weken stront beroerd en niemand kan of wil verantwoordelijkheid op zich nemen. Op eigen initiatief de dosis terug gebracht naar 3 x per dag een halve tablet hartslag blijft gelijk aan wat het was en ook mijn beroerd gevoel neemt niet af. Ik onderneem morgen een laatste poging om alsnog een cardioloog aan de telefoon te krijgen . Lukt dat niet dan bouw ik de sotalol 80 mg van Sandoz verder af en zie wel wat er van komt. Voor mij is dit middel niet geschikt .

25-04-2022 | Man | 59
Atriumfibrilleren
Moe moe en moe en totaal geen energie Wat een troep

06-03-2022 | Vrouw | 62
Atriumfibrilleren
Het werkt tot heden maar mijn leven beperkt zich tot achter mijn voordeur en zo wil ik niet leven. onwijs veel spierpijn kan bijna niet lopen meer. Heel erg last van kortemijn geheugen. Over 14 dagen slik foto van het hart en heb de cardioloog al verteld dat ik daarna stop met dat gif.

03-01-2022 | Vrouw | 62
Atriumfibrilleren
4 wkn ellende!Op een paar dagen na,vanaf begin erg duizelig en hoofdpijn. Duizeligheid na 4 wkn nog steeds en ik werd heel labiel,huilerig en soms op het hysterische af!Advies cardioloog:afbouwen .Hielp wel voor het boezemfibrileren, maar verder vreselijk dagen gehad. Ik heb bij alle medicatie last van veel bijwerkingen, helaas. Dit was het derde in 3 mnd.Hoop toch iets [lees meer...]te vinden wat werkt en waarbij het leefbaar blijft.

23-12-2021 | Man | 44
Hartinfarct

20-11-2021 | Man | 63
Hartritmestoornissen
Veel hoofdpijn na inname en regelmatig duizelig.

06-06-2021 | Man | 55
sotalol (160mg)
Hartritmestoornissen
Al 23 jaar hartritmestoornissen rechterkamer sinds 3 jaar ook atrium vibreren eerst 20 jaar metropolol gebruikt hierbij geen bijwerkingen Sinds 3 jaar sotalol hierbij veel last van koude handen en voeten en vooral moeheid in benen ook vergeetachtig geworden Altijd zeer sportief en actief geweest nu niet meer vooruit te branden vooral bij iets warmer weer 20 + Iemand her[lees meer...]kent zich hierin bij warmer weer?

02-04-2021 | Man | 58
Atriumfibrilleren
Het haalt de kwaliteit van leven echt weg Ik stop er mee wat een tering zooi

24-10-2020 | Vrouw | 67
Boezemfibrilleren
Ik gebruik dit medicijn. ca 1 maand. Kan nog niet aangeven of het helpt. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

22-10-2020 | Man | 56
Boezemfibrilleren
Medicijn werkt goed maar tegen een hoge prijs. Ik word er moe, lusteloos en duizig van. Verder last van koude handen en voeten. Hartslag en bloeddruk waren bij mij altijd al laag maar die zijn nu nog lager geworden (45 slagen p/m en bloeddruk onder 100/65). Voelt niet goed, alsof er een toerental begrenzer op het hart zit. Pure rotzooi die pillen maar het moeten even ander[lees meer...]s slaat m’n hart op hol. Nu zo snel mogelijk abblatie dan hoef ik die troep hopelijk niet meer te slikken.

14-10-2020 | Man | 75
sotalol (40mg)
Waarom lukt het bij mij dan niet een hart stilstand Tekrijgen zou ik blij mee wezen ??????

28-09-2020 | Man | 80
boezemfinrileren

13-09-2020 | Man | 69
Boezemfibrilleren
Enkele korte episodes boezmfibrilleren gehad, resp 1/2 uur, 15 min en 5 min op 3 dagen. Regelmatig extra systoles Na innemen sotalol nauwelijks last meer gehad.

19-07-2020 | Man | 74
Hartritmestoornissen
De medicatie is voor mij Sotalol geworden. Heeft enige bijwerkingen maar is effectief.

19-07-2020 | Man | 74

14-07-2020 | Man | 76
sotalol (80mg)
mijn vader heeft deze sotalol voor zijn hartritme stoornis en heeft erg last van de bovengenoemde klachten ook heeft hij last van vergeetachtigheid en had waan beelden na operatie van heup en liesbreuken dit is de oorzaak zijn van de narcose omdat de hersenen bij ouderen in normaal Nederland uitgelegd paniek ervaren door de narcose en er dus acute verwardheid op treed me[lees meer...]t als gevolg blijvende dementie klachten. Toen wij er pijnmedicatie bij gingen gebruikte voor de pijnlijke benen namen de klachten af de hersenen kunnen op een of andere manier de pijn in zijn benen niet aan en veroorzaken verwardheid nu diagnose lewy body dementie door de operaties vermoeden wij herkend u zich ook in mijn verhaal?