sotalol

Hartkloppingen (8 meningen)

Bojan Nikolik (31-05-2015)

03-01-2022 | Vrouw | 62
Atriumfibrilleren
4 wkn ellende!Op een paar dagen na,vanaf begin erg duizelig en hoofdpijn. Duizeligheid na 4 wkn nog steeds en ik werd heel labiel,huilerig en soms op het hysterische af!Advies cardioloog:afbouwen .Hielp wel voor het boezemfibrileren, maar verder vreselijk dagen gehad. Ik heb bij alle medicatie last van veel bijwerkingen, helaas. Dit was het derde in 3 mnd.Hoop toch iets [lees meer...]te vinden wat werkt en waarbij het leefbaar blijft.

23-12-2021 | Man | 44
Hartinfarct

20-11-2021 | Man | 63
Hartritmestoornissen
Veel hoofdpijn na inname en regelmatig duizelig.

06-06-2021 | Man | 55
sotalol (160mg)
Hartritmestoornissen
Al 23 jaar hartritmestoornissen rechterkamer sinds 3 jaar ook atrium vibreren eerst 20 jaar metropolol gebruikt hierbij geen bijwerkingen Sinds 3 jaar sotalol hierbij veel last van koude handen en voeten en vooral moeheid in benen ook vergeetachtig geworden Altijd zeer sportief en actief geweest nu niet meer vooruit te branden vooral bij iets warmer weer 20 + Iemand her[lees meer...]kent zich hierin bij warmer weer?

02-04-2021 | Man | 58
Atriumfibrilleren
Het haalt de kwaliteit van leven echt weg Ik stop er mee wat een tering zooi

24-10-2020 | Vrouw | 67
Boezemfibrilleren
Ik gebruik dit medicijn. ca 1 maand. Kan nog niet aangeven of het helpt. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

22-10-2020 | Man | 56
Boezemfibrilleren
Medicijn werkt goed maar tegen een hoge prijs. Ik word er moe, lusteloos en duizig van. Verder last van koude handen en voeten. Hartslag en bloeddruk waren bij mij altijd al laag maar die zijn nu nog lager geworden (45 slagen p/m en bloeddruk onder 100/65). Voelt niet goed, alsof er een toerental begrenzer op het hart zit. Pure rotzooi die pillen maar het moeten even ander[lees meer...]s slaat m’n hart op hol. Nu zo snel mogelijk abblatie dan hoef ik die troep hopelijk niet meer te slikken.

14-10-2020 | Man | 75
sotalol (40mg)
Waarom lukt het bij mij dan niet een hart stilstand Tekrijgen zou ik blij mee wezen ??????

28-09-2020 | Man | 80
boezemfinrileren

13-09-2020 | Man | 69
Boezemfibrilleren
Enkele korte episodes boezmfibrilleren gehad, resp 1/2 uur, 15 min en 5 min op 3 dagen. Regelmatig extra systoles Na innemen sotalol nauwelijks last meer gehad.

19-07-2020 | Man | 74
Hartritmestoornissen
De medicatie is voor mij Sotalol geworden. Heeft enige bijwerkingen maar is effectief.

19-07-2020 | Man | 74

14-07-2020 | Man | 76
sotalol (80mg)
mijn vader heeft deze sotalol voor zijn hartritme stoornis en heeft erg last van de bovengenoemde klachten ook heeft hij last van vergeetachtigheid en had waan beelden na operatie van heup en liesbreuken dit is de oorzaak zijn van de narcose omdat de hersenen bij ouderen in normaal Nederland uitgelegd paniek ervaren door de narcose en er dus acute verwardheid op treed me[lees meer...]t als gevolg blijvende dementie klachten. Toen wij er pijnmedicatie bij gingen gebruikte voor de pijnlijke benen namen de klachten af de hersenen kunnen op een of andere manier de pijn in zijn benen niet aan en veroorzaken verwardheid nu diagnose lewy body dementie door de operaties vermoeden wij herkend u zich ook in mijn verhaal?

27-05-2020 | Vrouw | 57
Hartfalen

25-05-2020 | Man | 76
Hartritmestoornissen
af en toe had ik hartritmestoornissen na een screening voor 70 jarigen kreeg ik metoprolol voorgeschreven daar werd ik ziek van, ik kreeg elke dag alle beschreven bijwerkingen tegelijk. ik raakte dan gedesoriënteerd en versuft. kon niet meer autorijden en zelfs op straat lopen en oversteken werd gevaarlijk. nu heb ik sotalol die ik naar behoefte kan nemen. dat is 1 pil va[lees meer...]n 40 mg in 3 maanden. meer heb ik niet nodig. ik heb me aangeleerd niet meer hooi op mijn vork te nemen dan ik gewoon aankan en mijn activiteiten goed te plannen zodat ik me vrijwel nooit meer hoef te haasten.

08-05-2020 | Vrouw | 63
Hartritmestoornis
Na 1 dag sotalol geslikt te hebben kreeg ik een hartstilstand.ben gereanimeerd en heb 5 dagen in coma gelegen

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum