Atenolol

atenolol

Hartritmestoornissen (11 meningen)
Hartklachten (2 meningen)
Hartkloppingen (2 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)

02-12-2019

Atenolol (atenolol)

Onregelmatige hartslag 95/160 ik werd van de bijwerkingen al strammer en heb zelf het medicijn gehalveerd in 25 mg. Van Teva krijg ik hartkloppingen en duizelingen van het merk Actavis minder bijwerkingen
28-11-2019

Atenolol (atenolol)

Jaren lang Atenolol van Sandoz gehad was er helemaal aan gewend. Plots krijg ik ongevraagd of ik het wil of niet de Atenolol van een andere Fabrikant Teva, heeft misschien wel dezelfde werkzame stoffen maar niet de hulpstoffen. Ik heb erg snel last van bijwerkingen. Maar de bloeddruk is goed.
03-10-2019

Atenolol (atenolol)

Altijd atenolol van milang nooit geen problemen sinds een lange tijd van het merk accord na ongeveer 1 uur na inname krijg ik een zweetaanval heel vervelend
11-08-2019

Atenolol (atenolol)

Slikte al jaren atenolol 100mg van mylan nooit geen problemen , sinds ruim 1 1/2 jaar is de apotheek overgegaan op het goedkopere medicijn van accord , 1 uur na inname eerste zweetuitbarsting , apotheek gebeld en die zegt dat er hetzelfde inzit als bij mylan, heeft iemand daar ook ervaring mee
09-08-2019

Aangeboren hartafwijking

In verband met een mindere werking van een hartklep gebruik ik dit medicijn al ruim 30 jaar. Maar niet alle merken werken hetzelfde.
09-06-2019

Atenolol (atenolol)

Heel af en toe een hups in mijn bloeddruk resulteerde in Atenolol 25 Mg. Hondsberoerd van geworden, of ik op mezelf neerkijk, zo vreselijk duizelig, misselijk, geen eetlust, hoofdpijn etc. Na 12 dagen gestopt. Eerst maar weer eens overleggen, dit houd ik niet vol, durf niet meer op de fiets, auto etc. Wie heeft hier ook slechte ervaringen mee.
02-04-2019

Hartklachten

Sinds ik WIFI in huis heb, heb ik hartklachten. Heeft 5 jaar geduurd voor ik daar achter kwam. Nu WIFI definitief uit...hart rustig!
15-10-2018

Atenolol (atenolol)

O dank deze tabletten toch nog verhoogde bloeddruk zij HEt iets minder hoog
02-08-2018

Hartritmestoornis

Werkte prima tegen mijn onregelmatige hartslag en bijkomend voordeel was dat mijn migraine ook stuk minder werd. Ik werd alleen met de dag beroerder.. zweten, trillen, diarree, onrust, angstig.. na stoppen met de dag beter gelukkig.
05-06-2018

Hartritmestoornissen

Ik gebruikte ongeveer 2 jaar metoprolol tegen migraine en de laatste 4 maanden verhoogd naar 50mg om hartritmestoornissen tegen te gaan. Door de metoprolol moe, nachtelijke hallucinaties, en down... In overleg met specialist over op de atenolol, nu sinds een week of 2. Wat een verschil! De voordelen van atenolol t.o.v. metoprolol (voor mijn individuele geval dan) [lees meer...] - Veel meer energie - Slaap goed, niet meer wakker en geen nachtelijke hallucinaties - Beter libido - Veel minder down -Hart klopt enorm rustig...geen gebonk en geen misslagen - Werkt ook preventief tegen mijn migraine - Huid veel rustiger Kortom, ik ben tot nu toe zeer tevreden.
14-01-2018

Atenolol (atenolol)

sinds een paar maanden aan de atenolol wegens hoge bloeddruk en hartkloppingen. prima medicijn,doet zijn werk 8-) mooie bloeddruk en geen hartskloppingen meer. het enige nadeel hier van is de koude handen en voeten. ik ben hier voor terug naar de huisarts geweest en van de 50mg naar de 25mg overgegaan en amper last meer van de koude handen en voeten.
06-10-2017

Hartinfarct

Dit medicijn gebruik ik sinds mijn hartinfarct in 2010 tegen hoge bloeddruk. In eerste instantie 25 mg per dag maar na klachten over koude handen en voeten verlaagd naar 12,5 mg per dag. Het innemen is wat lastiger omdat ik het al kleine tabletje van 25 mg door midden moet breken.
07-09-2017

Verhoogde hartslag

gebruik veel medicijnen ivm donornier, diabeet (insuline), chol., bloeddruk en AD, bloedverd. Om schade aan het hart te voorkomen door te hoge hartslag en bloeddruk, heb ik 12,5 mg Atenolol gekregen. Koude handen en voeten, werd naar mijn dunken somberder (maar wil de AD niet verhogen) en moeheid vooral in de spieren. Heel toevallig las ik in een blad dat een vrouw dat aan[lees meer...] de arts had gevraagd, omdat zij niet meer zo ver kon wandelen. De arts antwoordde dat de spieren door Atenolol minder zuurstof kregen en daardoor sneller moe bent. Dus ik moest kiezen en blijf Atenolo maar gebruiken, want mijn hartslag is nu 75 ipv 110.
04-09-2017

Hartinfarct

02-07-2017

17-04-2017

Atenolol (atenolol)

gebruik al vele jaren medicijnen (TIA). Bloeddruk bleef prima 120-80. Sindskort gebruik ik atenolol 50 mg, omdat bloeddruk was gestegen naar 188-90. Na twee weken gebruik bloeddruk gezakt 144-50.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum