This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

02-06-2015
Man, 49 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

Ik heb dit medicijn nu zo'n 20 jaar tegen hoge bloeddruk gebruikt en had hartritmestoornissen waarvan ik niet wist waar ze vandaan kwamen. Doordat ik altijd koude vingers en tenen had, kreeg ik een ander medicijn. Toevallig ontdekte ik dat mijn hart regelmatiger begon te kloppen! Bisoprolol kan dus hartritmestoornissen veroorzaken.
23-05-2015
Man, 68 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

zit onder de bulten en verga van de jeuk, dit is niet uit te houden. Ben ermee gestopt, heb van de dokter levocetirizine dihci gekregen, maar de jeuk is nog steeds niet over.
17-05-2015
Man, 51 jaar

Hartritmestoornissen

ernstige stoornis in het hartritme soort: VES >9000 overslagen / 24 uur. geprobeerd alle betablokkers en tambocor, maar weinig of geen resultaat. Nu ruim 2 weken Bisoprolol en alles loopt weer redelijk goed en rustig.
01-05-2015
Man, 58 jaar

Hartfalen

heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.
29-03-2015
Man, 33 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

heb hartoverslagen al bijna 14 j. nu moet ik van de cardioloog bisoprolol 2.5 mg innemen, snap niet wrm ik dat moet innemen, heb toch geen hartritmestoornis of een hoge bloeddruk enz. tis maar overslagen zoals ieder mens het heeft, maar ik voel de overslagen. mvg serkan
02-03-2015
Vrouw, 62 jaar

Hartritmestoornis

20-02-2015
Vrouw, 56 jaar

Hartritmestoornissen

Na een ablatie voor een ventriculaire tachycardie had ik nog overslagen waardoor ik me niet zo goed voelde ( duizelig, moe en trage/onregelmatige hartslag etc..) en is nu veel minder,
18-02-2015
Vrouw, 40 jaar

Hartkloppingen

Ik heb twee weken geleden Bisoprolol gekregen, omdat ik al 3 weken hartkloppingen had. Na een week kreeg ik er behoorlijke jeuk van (armen, rug, borst). Dit was niet vol te houden, dus heeft de huisarts Metoprolol voorgeschreven 1x daags 50 mg. Daar kreeg ik diezelfde jeuk van. Heb ik de tablet een paar dagen gehalveerd, maar het mag niet baten. Ik stop er nu mee, hopende[lees meer...] dat de hartkloppingen weg zijn.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (664) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely