ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-10-2017

Bisoprolol (bisoprolol)

Bezint eer gij begint, zeker in combinatie met andere bloeddrukverlagers .
07-10-2017

Bisoprolol (bisoprolol)

eerste dagen lage hartslag, vermoeid en lusteloos, fietsen lukte niet. Dosis op eigen initiatief gehalveerd en progressief opgebouwd vanuit eigen kennis als verpleegkundige. Nu geen enkele klacht meer en zeer tevreden.
06-08-2017

Hartfalen

de ergste bijwerking, mijn groei staat stil en echt genezing is er niet. wel allerlei zogenaamde levensverlengende middelen, ik heb liever een hart met littekens van het leven, dan littekens van medisch ingrijpen.
17-04-2017

Hartritmestoornis

Ik heb veel last van extra-systolen, na grondige controle door de cardioloog blijken dit goedaardige overslagen te zijn. Vooral na de maaltijd zijn ze uitgesproken voelbaar en wel 10 tot 20 per minuut. Ik moet hier volgens de specialist geen medicatie voor nemen, moet er maar mee leren leven.... Omdat ik bleef klagen gaf hij mij bisoprolol 2,5 mg, te nemen als ik er veel [lees meer...]last van had. Veel helpt dit echter niet, ik vraag mij dan ook af of er mensen zijn met hetzelfde probleem, en of er een betere medicatie voorhanden is ....
06-04-2017

Hartritmestoornis

sinds een week bisoprolol 2,5mg. de eerste 3 dagen zo vreselijk moe dat ik alleen nog maar wilde slapen. misselijk. En nu na 1 week gebruik heel erg benauwd, zo erg dat het pijn doet op mijn borst. net alle andere reacties gelezen en voor mij is het duidelijk. Ik stop ermee. dan maar (goedaardige) overslagen, waar je volgens de cardioloog ook 100 mee kan worden. Ik voelde [lees meer...]die trouwens ook wel heel erg, maar deze bijwerkingen zijn nog veel erger.
02-04-2017

Hartritmestoornis

de apotheek uitgifte kosten zijn drie maal de kostprijs per keer !!
19-02-2017

Hartklachten

Na mijn hartoperatie moest ik deze medicatie innemen. Met weinig problemen, heb ik met deze medicatie gehad! Ik had geen maagproblemen maar de Carbasalaatcalcium, daarbij moest ineens pantoprazol bij ingenomen worden ongeveer 4 jaar geleden. Tot ik het programma Kassa gisteravond zag, ik vraag me af of het nodig om dit laatste middel te slikken. Wie heeft hier ervaring mee[lees meer...]? Ik denk erover om met de maagbeschermer te stoppen is dit wel nodig!?
16-02-2017

Hartinfarct

2,5 jaar geleden hartinfarct gehad en metropolol 200 mg voorgeschreven gekregen. Laatste 2 jaar te moe (kan wel "leveren", maar uitputting daarna is onevenredig groot) om te werken. Veel onderzoeken gehad van nucleaire hartscan tot catheterisatie. Wel zuurstoftekort op hartspier, maar niet genoeg verklarend voor vermoeidheid. Sinds 3 weken 2e ronde hartrevalidatie gestart [lees meer...]om te kijken of daar boost uit kan komen, gelijk metropolol vervangen door bisoprolol. Leek even wat beter te voelen (metropolol legde me echt lam), maar vermoeidheid is erger dan ooit terug inclusief maagpijn en hoofdpijn wat ik nooit heb gehad. En dan echt vermoeidheid dat je 's morgens bij opstaan al niet weet hoe de dag door te komen. Iemand soortgelijke ervaringen? Tips? Denk erover toch maar weer terug naar metropolol, gaf me uiteindelijk toch meer zekerheid dan dit gejojo. Wat een ellende.
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!