This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

01-09-2015
Vrouw, 60 jaar

Hartfalen

Moest overgaan van selokeen naar bisoprolol in sept. 2014. Kreeg veel bijwerkingen en met mijn cardioloog overlegd halvering van tablet ivm koude voeten en handen.. Bleef erg moe en depressief, heb het ziekenhuis gebeld en kon bij een andere cardioloog terecht, niet dat mijn cardioloog slecht is, maar hij was er gewoon niet. Heb mijn klachten doorgenomen, en kon gelijk st[lees meer...]oppen met de bisoprolol. Nu na 2 mnd. niet zo moe en depressief meer en ook geen koude handen en voeten. Heb nog wel last van bijwerkingen van andere medicijnen, maar dit had ik echt niet verwacht dat dit middel zoveel bijwerkingen gaf. Ben wel doorgestuurd naar longarts en heb een puffer gehad en heb een goed vertrouwen in de longarts.
01-09-2015
Vrouw, 59 jaar

Hartritmestoornis

Ik gebruik al jaren Bisoprolol voor hartritme van het merk Mylan, nooit geen bijwerkingen. Nu moest ik nieuwe ophalen bij de apotheek en kreeg ik de Bisoprolol van het merk Sandoz, ik heb ze nu 14 dagen geslikt en heb de hele dagen door zeurende maagpijn. De assistent van onze dokter zei toen tegen mij: dan kan u vast niet tegen het vulmiddel wat er in zit. na wat gepraat [lees meer...]te hebben hierover, kreeg ik van de apotheek een formulier die jezelf en de dokter moet invullen en nu krijg ik de oude Bisprolol van het merk Mylan weer terug, zonder hier voor meer te moeten betalen. Gelukkig is zo mijn probleem weer opgelost.
30-08-2015
Vrouw, 56 jaar

Hartritmestoornissen

Ik slik nu sinds 1 jaar dit medicijn bisoprolol. Ik heb sinds die tijd meer lastvan opvliegers en zweetbuien . Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben? Dat Ik graag en weten. Ik zou graag U meningen horen.
21-07-2015
Vrouw, 70 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

pijn in armen en benen, soms maagklachten. De pijn was behoorlijk
02-06-2015
Man, 49 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

Ik heb dit medicijn nu zo'n 20 jaar tegen hoge bloeddruk gebruikt en had hartritmestoornissen waarvan ik niet wist waar ze vandaan kwamen. Doordat ik altijd koude vingers en tenen had, kreeg ik een ander medicijn. Toevallig ontdekte ik dat mijn hart regelmatiger begon te kloppen! Bisoprolol kan dus hartritmestoornissen veroorzaken.
23-05-2015
Man, 68 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

zit onder de bulten en verga van de jeuk, dit is niet uit te houden. Ben ermee gestopt, heb van de dokter levocetirizine dihci gekregen, maar de jeuk is nog steeds niet over.
17-05-2015
Man, 51 jaar

Hartritmestoornissen

ernstige stoornis in het hartritme soort: VES >9000 overslagen / 24 uur. geprobeerd alle betablokkers en tambocor, maar weinig of geen resultaat. Nu ruim 2 weken Bisoprolol en alles loopt weer redelijk goed en rustig.
01-05-2015
Man, 58 jaar

Hartfalen

heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely