This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

17-05-2015
Man, 51 jaar

Hartritmestoornissen

ernstige stoornis in het hartritme soort: VES >9000 overslagen / 24 uur. geprobeerd alle betablokkers en tambocor, maar weinig of geen resultaat. Nu ruim 2 weken Bisoprolol en alles loopt weer redelijk goed en rustig.
01-05-2015
Man, 58 jaar

Hartfalen

heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.
29-03-2015
Man, 33 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

heb hartoverslagen al bijna 14 j. nu moet ik van de cardioloog bisoprolol 2.5 mg innemen, snap niet wrm ik dat moet innemen, heb toch geen hartritmestoornis of een hoge bloeddruk enz. tis maar overslagen zoals ieder mens het heeft, maar ik voel de overslagen. mvg serkan
02-03-2015
Vrouw, 62 jaar

Hartritmestoornis

20-02-2015
Vrouw, 56 jaar

Hartritmestoornissen

Na een ablatie voor een ventriculaire tachycardie had ik nog overslagen waardoor ik me niet zo goed voelde ( duizelig, moe en trage/onregelmatige hartslag etc..) en is nu veel minder,
18-02-2015
Vrouw, 40 jaar

Hartkloppingen

Ik heb twee weken geleden Bisoprolol gekregen, omdat ik al 3 weken hartkloppingen had. Na een week kreeg ik er behoorlijke jeuk van (armen, rug, borst). Dit was niet vol te houden, dus heeft de huisarts Metoprolol voorgeschreven 1x daags 50 mg. Daar kreeg ik diezelfde jeuk van. Heb ik de tablet een paar dagen gehalveerd, maar het mag niet baten. Ik stop er nu mee, hopende[lees meer...] dat de hartkloppingen weg zijn.
09-02-2015
Vrouw, 63 jaar

Hartritmestoornissen

De verzekeraar prefereert een ander middel, bijwerkingen, hoofdpijn, watten in hoofd, slaapstoornissen, dromen, pijn op de borst.
24-01-2015
Vrouw, 30 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

Gebruik dit middel al jaren vanwege een hoge bloeddruk en tachycardie maar nog is mijn hartslag vrijwel altijd >100. Maar nu heb ik sinds vandaag een ander merk Bisoprolol van het merk Mylan en heb het idee dat ik daar anders op reageer dan op het andere merk Teva, ik heb de gehele dag nu al hartoverslagen en dat heb ik altijd wel een beetje in lichte mate maar dit is beho[lees meer...]orlijk ernstig. Niet ernstig in de zin van een ernstige aandoening maar wel ernstig in de zin van dat het erg aanwezig is. Kan het komen door de switch naar een ander merk? Snap ook niet dat ik een ander merk heb, maar gebeurd wel vaker en is denk ik gewoon een financiele kwestie. Maar herkennen mensen dit en dus het ervaren van andere (bij)werkingen door een ander merk?
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (329) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely