Bisoprolol

bisoprolol

Hartklachten (7 meningen)
Hartfalen (6 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

Metoprolol (624 meningen)
Sotalol (245 meningen)
Propranolol (236 meningen)
Atenolol (100 meningen)
Selokeen (78 meningen)

11-05-2019

Hartklachten

De hartritmestoonissen zijn misschien wat minder maar ze zijn er wel nog, terwijl ik het daartegen gebruik op voorschrift van de huisdokter. Een ablatie heb ik al ondergaan twee jaar geleden, tot een paar maanden terug ging het vrij goed, maar nu is het weer goed prijs. Van maagklachten heb ik nooit last gehad van tevoren. Bisiprolol w r d vorgeschreven door de dokter omda[lees meer...]t het vorige medicijn ook niet afdoende werkt, maar daavan had ik geen enkele bijwerking.
01-05-2019

Hartinfarct

dit medicament help niet voor wat het moet dienen
29-04-2019

Aangeboren hartafwijking

Heb na 5 hartoperaties metropolol retard 100mg gekregen van sandoz . Na enige tijd was deze veranderd in een ander merk . Kreeg hartritme stoornissen en onregelmatig hartslag. Verhuis naar Spanje en kreeg Metropolol 95 mg retart van Beloken en deze werkte perfect . Bijna geen klachten meer gehad . Tot ineens ook hier de apotheek met een nieuw merk aankwam omdat Beloken ni[lees meer...]et meer beschikbaar was in retart ( 24 uurs werking ) Dus na enige tijd wennen aan de nieuwe Metropolol van Krka ook niet echt klachten . En wat denk je ook deze wordt niet meer verkocht in de apotheek . Cardioloog gesproken en gezocht naar goede vervanger en nu slik ik 2 x daags bisoprolol 5 mg van Normon . 1e week geen klachten nu na de 1e week merk ik dat ik vaker hoofdpijn heb en na bepaalde tijd mijn ritmestornis terug komt met een onregelmatige hartslag. Na opnieuw inemen van de 2e gaat het wel weer maar ik ben er een beetje bang voor . En mijn vraag is waarom moeten deze medicijnen steeds vervangen worden . Waarom steeds opnieuw zoeken naar oplossingen terwijl de medicijnen die werken makkelijk gegeven kunnen worden . Gaat dit om geld of wat is hier de bedoeling van ? Zeer frustrerend en vervelend voor alle patiënten die vertrouwen zoeken in hun medicijn. Ben inmiddels 11 jaar met Metropolol bekend en nu wordt het dit . Ben er niet blij mee en hoop dat er een oplossing komt voor een goeie retart 24 uurs medicijn .
28-04-2019

Hartklachten

2017 werd ik bij ambulance naar de ziekenhuis gebracht med een mogelijke hartinfarct sinds dien heb ik Bisoprolol toen werd dit medicatie gegeven met geen uitleg voor wat of waarom binnen 4 dagen begonen de bijwerkingen en nu bijna 2 jaar later heb hun nog steeds. Ik heb Sjogrenens syndrome en astma maar niemand controleerd mijn klachten van dit medicatie. Ik ben vaak vert[lees meer...]eld dat IK KAN NIET NAAR ZOLANG GEBRUIK NOG STEEDS BIJWERKING HEB. Van gebruik van dit medicatie heb Ik nu een hartritme stoornis dat Ik had NOOIT in mijn verleden de bijwerking blijven en Ik voel dagelijks slechter en slechter van.
01-04-2019

Hartfalen

Krijgt U ook net als mij benauwdheid aanval halveer de medicijn door eerste week halve tablet nemen daar proberen hele lukt het neem weer contact met U specialist ik had 2,5 mg kan ook met 1,5 mg of U moet een sterker medicijn je heb ook 5 mg of 7,5 max 10 mg bij zeer slechte hartfslen zeer slechte hartpomp
09-10-2018

Hartritmestoornis

25-09-2018

Hartinfarct

gekregen van specialist na hartinfarct, na 1 maand begonnen de bijwerkingen echt heel vervelend te worden, toen afgebouwd. Moest toen weer beginnen aan 2 x 2,5 mg per dag en inmiddels weer dezelfde bijwerkingen. Ik ga weer afbouwen en stoppen hiermee, extreem moe, vooral na een kleine maaltijd, depressief en ademnood, moet echt inspannend ademhalen. Dit wordt nog veel erge[lees meer...]r bij stress situaties. Bloeddruk weliswaar omlaag maar dit red ik zo niet. Dan maar stoppen of een hele kleine dosis. Vroeger kreeg ik atenolol maar kreeg toch een hartinfarct.
01-06-2018

Hartklachten

Al na een paar dagen, gestart met 2,5 mg per dag, kreeg ik depressieve klachten. Zin om in een boom te gaan hangen. Na overleg de dosis gehalveerd. Tussendoor zowel met huisarts als cardioloog overlegd. Bleef een depri gevoel houden en vond deze medicatie niet bij mij passen. Bij controle aangegeven te willen stoppen en ander medicijn gevraagd. Al na 4 dagen een veel beter[lees meer...] gevoel. De rare ideeen in mijn hoofd zijn weg en ik ben weer energieker. Goede keuze geweest voor mij om met deze pillen te stoppen. Luister naar je lichaam heet dat.
03-05-2018

Hartritmestoornissen

23-04-2018

Hartritmestoornissen

Naast Amiodaron en Irbesartan heb ik dit medicijn gekregen. Na eerder gebruik, ongeveer 2 mnd geleden kreeg ik het vermoeden dat dit de veroorzaker van mijn ademhalingsprobleem was. Na een paar dagen stoppen verdwenen de klachten. Sinds 2 dagen weer genomen en de klachten kwamen weer terug, Morgen weer overleg met de cardioloog. Zeer vervelend. Ik niet slapen, partner nie[lees meer...]t slapen en dus moe en prikkelbaar overdag. Heb wel het gevoel dat mijn hart rustiger is.
14-04-2018

Hypertensie

De bijwerking zweten staat niet vermeld op de bijsluiter van Lodoz 10 mg. Ik ken nog 1 persoon die ook vlug zweet na langdurige inname (meer dan een jaar) van bisoprolol. Wordt zweten gemoduleerd door gamma receptoren en zou de verhoogde werking van het parasympatische zenuwstelsel het zweten kunnen verklaren ?
01-03-2018

Hartinfarct

Ik had een hart infarct en werd door geschreven Metoprolol en ik had teveel bijwerkingen toen het specialist geeft Bisoprolol, Heb nog steeds bijwerkingen die niet leuk zijn maar jammer dan.
12-02-2018

Ademhalingsproblemen

09-02-2018

Hartklachten

Aurobindo heeft tabletten 2.,5 mg, ze zijn niet te breken; verpulveren, ongelijke helften. Ik gebruik nu gelukkig weer de bisoprolol van Sandoz.
30-01-2018

Hartritmestoornis

Ik had hoge bloeddruk die ging na de medicijnen niet veel omlaag mijn hartritme was te snel en toen dus ook bisoprolol gelregen na drie maanden was mijn bloeddruk goed Ik was in het begin als ik opstond erg flauw dat ik me moest vast grijpen om niet te vallen . Ook valt fietsen wat ik vaak deed niet mee ik kom adem te kort puur omdat het medicijn je hart niet harder laa[lees meer...]t kloppen bij inspanning. Het hartfilmpje was niet goed dus nu 8 februari 2018 naar de cardioloog
09-01-2018

Bisoprolol (bisoprolol)

Vorige week gekregen tegen de hartkloppingen van mijn hyperventilatie. Helaas als het uitgewerkt is komen de klachten even hard terug. Kan niet wachten tot het opgehoogd wordt. Ze zijn dan wel goedaardig maar om gek van te worden, die hartkloppingen. En dan daarbij nog het trillen, misselijk en duizelig zijn. Vraag me dan ook af of er een retard (24 uur) versie van is want[lees meer...] dat zou zo helpen.

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum