lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

21-07-2016

Hartfalen

Ik gebruik dit medicijn sinds 2011. 1.25mg, zeer lage dosis. Ik heb verschillende verschillende fabrikanten die bisoprolol produceren geprobeerd, maar bij allemaal had ik erge bijwerkingen zoals, neerslachtigheid en vooral zeer enstige nachtmerries waar je niet uit kon ontwaken. Bij Sandoz had ik de minste bijwerkingen. Nu hebben ze in 2014 de samenstelling verandert en nu[lees meer...] heb ik weer nare levendige dromen. Tevens ben ik prikkelbaar en soms erg moe. Er is een groot verschil tussen verschillende bisoprolol medicatie. Ze gebruiken andere hulpstoffen waar iedereen anders op kan reageren. Nu moet ik weer op zoek naar een ander alternatief want met die dromen valt moeilijk te leven.
09-06-2016

09-06-2016

Bisoprolol (bisoprolol)

In de eerste weken merkte ik weinig van de bijwerkingen. Daarom kreeg ik 5 mg. Toen werd ik heel erg beroerd en moest terug op 2,5 mg. Veel zweten en slecht slapen in het begin. Toen begon ik 1 kilo per week aan te komen. Vervolgens kreeg ik Hartritmestoornissen en hartkloppingen en veel last van duizeligheid. Vanmorgen heb ik de internist gebeld en medegedeeld dat ik stop[lees meer...] met bisoprolol. Het medicijn doet wel wat het beloofd. Hartslag gaat omlaag en je bloeddruk ook. Jammer van de nare bijwerkingen. De afgelopen 3 jaar heb ik 15 soorten medicijnen geprobeerd. Overal vervelende bijwerkingen. Ik stop ermee. Is niet te doen voor mij.
09-05-2016

Bisoprolol (bisoprolol)

Ik had altijd al een hoge bloeddruk & hoge hartslag, maar had er geen merkbare problemen mee. De huisarts raadde toch aan om Bisoprolol te nemen. Bloeddruk & hartslag daalden inderdaad. Maar ik was ook helemaal futloos, moe, en toen kreeg ik ook nog hevige hartkloppingen & duizelig gevoel. Terug naar de huisarts dus! Er werd me aangeraden om met de medicatie te stoppen. Oe[lees meer...]f! Ik hoop nu door gezondere voeding (producten die ze aanraden bij hoge bloeddruk), afvallen en meer beweging zelf voor een lagere bloeddruk te kunnen zorgen. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als tijdens de periode dat ik de medicatie nam! En afvallen lukte, hoewel ik zeer gezond at, niet. Ik kwam zelfs een paar kilo aan op 3 maanden.
03-05-2016

14-04-2016

Bisoprolol (bisoprolol)

Ben begonnen met 2 1/2 mg en dat ging goed. Hartslag ging omlaag en de bloeddruk ook. 1 week geleden is de dosering verhoogd naar 5 mg. Kon niet meer slapen geen eetlust meer en last van opvliegers. Ik ga snel weer terug naar de vorige dosering. Het medicijn doet wel wat het moet doen maar niet meer kunnen slapen is niet te doen. Ben gesloopt na 1 week 5 mg.
27-03-2016

15-03-2016

Hartritmestoornissen

Had sinds 1,5 jaar last van hartritmestoornissen en kreeg bloedverdunners erbij. Niemand had erg in de bisoprolol, al was mijn hartslag wel wat laag. Tot de huisarts mij 3 dagen een holter liet dragen en bleek, dat mijn hartslag 's nachts bijna weg was en soms 13 seconden helemaal weg was. In het ziekenhuis hebben ze gelijk de bisoprolol 5 mg. gestopt en ik kreeg een pacem[lees meer...]aker. Ik voelde mij herboren zonder die bisoprolol. Had ineens geen last meer van duizelingen, maag en darmstoornissen en een hartslag, die 's nachts ineens goed was. Overdag iets te hoog. Dus nu moest ik er bisoprolol 1,25 mg bij gaan slikken, vanwege toch de stijging van de hartslag, maar na 1 dag begonnen mijn klachten opnieuw. Nu de bisprolol helemaal gestopt en kijken wat dit doet.
Pagina 1 van 7

Mirena (1905) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (741) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (379) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (371) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (265) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort