This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

29-03-2015
Man, 33 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

heb hartoverslagen al bijna 14 j. nu moet ik van de cardioloog bisoprolol 2.5 mg innemen, snap niet wrm ik dat moet innemen, heb toch geen hartritmestoornis of een hoge bloeddruk enz. tis maar overslagen zoals ieder mens het heeft, maar ik voel de overslagen. mvg serkan
02-03-2015
Vrouw, 62 jaar

Hartritmestoornis

20-02-2015
Vrouw, 56 jaar

Hartritmestoornissen

Na een ablatie voor een ventriculaire tachycardie had ik nog overslagen waardoor ik me niet zo goed voelde ( duizelig, moe en trage/onregelmatige hartslag etc..) en is nu veel minder,
18-02-2015
Vrouw, 40 jaar

Hartkloppingen

Ik heb twee weken geleden Bisoprolol gekregen, omdat ik al 3 weken hartkloppingen had. Na een week kreeg ik er behoorlijke jeuk van (armen, rug, borst). Dit was niet vol te houden, dus heeft de huisarts Metoprolol voorgeschreven 1x daags 50 mg. Daar kreeg ik diezelfde jeuk van. Heb ik de tablet een paar dagen gehalveerd, maar het mag niet baten. Ik stop er nu mee, hopende[lees meer...] dat de hartkloppingen weg zijn.
09-02-2015
Vrouw, 63 jaar

Hartritmestoornissen

De verzekeraar prefereert een ander middel, bijwerkingen, hoofdpijn, watten in hoofd, slaapstoornissen, dromen, pijn op de borst.
24-01-2015
Vrouw, 30 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

Gebruik dit middel al jaren vanwege een hoge bloeddruk en tachycardie maar nog is mijn hartslag vrijwel altijd >100. Maar nu heb ik sinds vandaag een ander merk Bisoprolol van het merk Mylan en heb het idee dat ik daar anders op reageer dan op het andere merk Teva, ik heb de gehele dag nu al hartoverslagen en dat heb ik altijd wel een beetje in lichte mate maar dit is beho[lees meer...]orlijk ernstig. Niet ernstig in de zin van een ernstige aandoening maar wel ernstig in de zin van dat het erg aanwezig is. Kan het komen door de switch naar een ander merk? Snap ook niet dat ik een ander merk heb, maar gebeurd wel vaker en is denk ik gewoon een financiele kwestie. Maar herkennen mensen dit en dus het ervaren van andere (bij)werkingen door een ander merk?
25-12-2014
Man, 28 jaar

Hartritmestoornis

2 jaar terug een vkf gekregen door een te hoog gewicht en hoge cholesterol 200 + Ik kreeg dan in combinatie met lipitor emconcor mitis 5 gr voorgeschreven. In het begin ging alles goed maar nadien wanneer ik een glas wijn dronk in het weekend kreeg ik in de nacht angstaanvallen en hartkloppingen. . Na nieuwjaar ferm beginnen diëten en zo 13 kg kwijt geraakt. Cholesterol[lees meer...]pillen moest ik niet meer innemen maar emconcor wel nog 5 Mg. Mijn dokter zei dat ik die hallucinaties en hartkloppingen kreeg doordat 5 mg een te zware hoeveelheid was. Ik ben nu overgeschakeld naar bisoprolol 2.5 en moet zeggen dat dit zeer goed werkt. Enkel de werking van dit product is rap uitgewerkt. Daardoor neem ik 1/2 pil in de ochtend en 1/2 voor het slapen en dit loopt perfect.
25-11-2014
Vrouw, 59 jaar

Bisoprolol (bisoprolol)

heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely