Hartritmestoornissen (10 meningen)
Hartkloppingen (3 meningen)
Hartklachten (1 mening)

08-05-2015 | Vrouw | 54
Hartritmestoornis
gelukkig blijven de ritmestoornissen weg, voel me veilig met dat middel!

12-04-2015 | Man | 64
metoprolol (100mg)

04-02-2015 | Man | 64
Hartfalen
Over het algemeen word Selokeen goed verdragen, is makkelijk in te nemen het enige minpunt zijn ijskoude voeten en handen. Daarom wil de Cardioloog nu Tildiem gaan proberen.

06-03-2014 | Vrouw | 73
Hartinfarct
Bijwerkingen koude handen en voeten en flinke vermoeidheid en vergeetachtigheid.

29-04-2013 | Man | 52
metoprolol
Misschien wat sneller moe, en iets mindere sportprestaties. Gewichtstoename die er bijna niet af gaat. Maar over het algemeen tevreden.

08-04-2011 | Man | 55
metoprolol
Onregelmatige hastslag en verhoogde hartslag
Op zich is dit een goed geneesmiddel, ik krijgt er alleen wel een traag werkende maag van, dat is een bijwerking die niet vaak wordt vermeld maar blijkbaar veel voorkomt. Ik gebruik daardoor al jaren maagzuurremmende medicijnen.

20-03-2011 | Man | 60
Hartritmestoornis
Geen idee wat de problemen geeft bij het merkloze product maar bij werkingen als duizeligheid etc verdwenen bij gebruik Selokeen. Waren meer van dit soort reactie's op internet. Voor zover ik kon vinden ligt het bij de ZOC aan een gepatenteerd time-released systeem wat het merkloze product niet heeft.

11-03-2011 | Vrouw | 66
Hypertensie

21-02-2011 | Man | 63
Hart Vaat Klachten
Gebruik Selokeen in combinatie met 3 andere medicijnen.Te weten Acetylsalicyzuur als bloedverdunner,Amlodipine als bloeddrukverlager en Simvastatine voor verlaging van het cholesterol. Hierdoor kan ik niet speciefiek van ieder medicijn iets zeggen. Heb wel een poos allerlei vervangende medicijnen ,ivm kosten max 20 eurocent per 90 tabletten,gebruikt waar ik op de duur ve[lees meer...]el jeuk van kreeg. Heb dit met Cardioloog besproken en die heeft toen medische noodzaak bij Selokeen vermeld. Nadien ben ik weer Selokeen gaan gebruiken en is de jeuk weer verdwenen. Ben wel verschrokken van allrlei reakties op de door mij gebruikte medicijnen.Ben wel in overleg met Cardioloog om voor Simvastatine een ander middel te gebruiken ,heb namelijk best veel klachten in mijn beide benen vooral spierpijn en dat kan van de Symvastatine komen.Veel mensen geven aan dat Selokeen er voor zorgt dat je dikker wordt . Hoe moet ik dat te weten komen als dat ook werkelijk waar is . Graag zou ik daar wel meer over weten.

18-02-2011 | Man | 63
metoprolol (100mg)
Hart

21-03-2010 | Man
Hoge bloeddruk en hartritmestoringen

26-11-2009 | Vrouw
Hartritmestoornis boezemfibrilleren
Tevreden over gebruik selokeen, maar besef wel dat mijn dosis van 50 mg. per dag vrij laag is. Heb hier voor het eerst gelezen dat je er dikker van kunt worden. Bij mij is dat in meer dan 1 jaar 4 kg., valt mij dus nog mee., was nooit te dik. Had altijd al snel koude handen en voeten, is door selokeen wel erger geworden. 's Morgens vaak té vroeg wakker en geregeld e[lees meer...]en poosje wakker 's nachts, maar dat kan ook komen door de overgang.

14-07-2009 | Man

05-02-2009 | Man
Ritmestooring
ik vind dat 2keer een half sotalol van40 mg beter werkt dan een keer perdag selokeen tablet 47,5m/g

18-12-2019 | Man | 64
Hartinfarct
na ontslag ziekenhuis vervangend medicijn van apotheker gekregen en begon me elke week slechter te voelen na opnieuw catheterissatie en nogmaals een infarct er achter gekomen dat de medicijn verandering de oorzaak was.Helaas krijg ik nu net bericht dat de selokeen zoc niet meer vergoed gaat worden het komende jaar. Met andere woorden de overheid ziet je liever de pijp uitg[lees meer...]aan dan een iets duurder medicijn laten vergoeden.

01-11-2018 | Vrouw | 86
Angina pectoris
in 2004 met succes voor het eerst gedotterd,toen Selokeen ZOC 50 gekregen.Was toen 73 jaar.Nooit bijwerkingen van dit middel ondervonden.Hierna nog 2 keer in de loop der jaren gedotterd. Slik dit middel nog steeds tot volle tevredenheid,voel me prima ,doe nog alles in het huishouden,wandel veel ,zonder problemen,ondanks het feit dat ik in dec.87 jaar word.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum