Hartritmestoornissen (10 meningen)
Hartkloppingen (3 meningen)
Hartklachten (1 mening)

21-02-2011 | Man | 63
Hart Vaat Klachten
Gebruik Selokeen in combinatie met 3 andere medicijnen.Te weten Acetylsalicyzuur als bloedverdunner,Amlodipine als bloeddrukverlager en Simvastatine voor verlaging van het cholesterol. Hierdoor kan ik niet speciefiek van ieder medicijn iets zeggen. Heb wel een poos allerlei vervangende medicijnen ,ivm kosten max 20 eurocent per 90 tabletten,gebruikt waar ik op de duur ve[lees meer...]el jeuk van kreeg. Heb dit met Cardioloog besproken en die heeft toen medische noodzaak bij Selokeen vermeld. Nadien ben ik weer Selokeen gaan gebruiken en is de jeuk weer verdwenen. Ben wel verschrokken van allrlei reakties op de door mij gebruikte medicijnen.Ben wel in overleg met Cardioloog om voor Simvastatine een ander middel te gebruiken ,heb namelijk best veel klachten in mijn beide benen vooral spierpijn en dat kan van de Symvastatine komen.Veel mensen geven aan dat Selokeen er voor zorgt dat je dikker wordt . Hoe moet ik dat te weten komen als dat ook werkelijk waar is . Graag zou ik daar wel meer over weten.

18-02-2011 | Man | 63

Hartkloppingen

23-01-2011 | Man | 67

20-09-2010 | Man
Hoge hypertensie; gal-lever insufficientie
Ik ga op advies (cardioloog) en op advies van mijn huisarts binnenkort stoppen met SElokeen 50. Ikzelf heb hier ook op aangedrongen, daar ik herstellende ben van de bovengenoemde klachten. Selokeen heeft teveel negatieve bijwerkingen en staat bekend als een zgn. "agressief geneesmiddel" ,o.a.: - vermoeidheid; - schrale, droge huid; - bij eventuele verwonding aan bee[lees meer...]n of waar dan ook heeft dit een hoge mate van tijdsduur aan herstel nodig. Duurt vaak enige maanden - is geconstateerd. Ben nu ook al in behandeling bij een dermatoloog, dank jullie geneesmiddel. - men heeft mij nu Acupril geadviseerd, bijna nul bijwerkingen. Met vriendelijke groeten, W.B

14-09-2010 | Man
Hart
sinds 2003 heb ik een hartinfarct gehad en gebruik ik selokeen en vanaf die tijd heb ik last van koude voeten en handen en etalagebenen waar aan ik al 4x ben gedotterd + een lies operatie, achter af komt het allemaal van die troep zoc gore troep ben er mee gestopt gebriuk nu nebivolol kijken wat dat vooreen troep is dat wilde ik even kwijt

09-06-2010 | Man
Hartritmestorenissen
IK heb het jaar lang gebruikt, maar omstanders vonden dat ik futloos werd, dus tijdje gestopt ermee. Maar sinds ziekenhuisopname vanwege hoog hartritme weer begonnen. Haalt wel de scherpe kantjes eraf en zakt rtime van 200+ naar ca 150.

02-05-2010 | Man
Extrasystole(hartritmestoornis)
20 jaar dit middel gebruikt. nadat je ouder word merk ik meer bijwerkingen. zoals: benauwdheid,erg moe zijn,vocht vasthouden in de benen,verminderde spierkracht,soms lichte depressies,verwardheid,droge mond,soms niet kunnen slapen. er word in de bijsluiter verteld dat deze bijwerkingen na verloop van tijd zouden moeten verdwijnen,dit is bij mij niet het geval,en de ene [lees meer...]dag heb ik er meer last van dan de andere dag.

21-03-2010 | Man
Hoge bloeddruk en hartritmestoringen

02-12-2009 | Man
Hartkloppingen
Het medicijn helpt niet alleen tegen hartkloppingen maar heeft ook een positieve invloed op de bloeddruk

25-11-2009 | Man

12-10-2009 | Man
Verhoogde bloeddruk
Ondanks iedere dag 1uur wandelen, fietsen is er gewichtstoename ontstaan. Niet dat ik te dik ben! (68 kg). Buikje wil niet verdwijnen, ondanks bewegen + aanpassen eetgewoontes (meest vis, geen alcohol,niet roken etc.)

14-07-2009 | Man

04-03-2009 | Man
Hypertensie
Per dag slik ik 300 mg Selokeen zoc en 150mg metoprololtartraat (generiek) 's ochtends 150 mg Selokeen zoc+ 50mg metoprololtartraat 's middags 50 mg met.tartraat +300mg Aprovel om 16.00 uur voel ik mijn hart bonken en slik dan 150mg Selokeen zoc+50mg met.tartraat Om de nacht rustig door te komen om 23.00uur 50 mg. met.tartraat. Probeer ik minder voel ik me behoorlijk rotti[lees meer...]g. Ik ben zo dik geworden sinds ik die Selokeen slik! Volgens mijn huisarts kan dat niet. Slechts een op de 15.000 heeft daar last van. Ik niet. Ik krijg ook vreemde verschijnselen op de huid. Een exceem/berg achtige uitslag.

05-02-2009 | Man
Ritmestooring
ik vind dat 2keer een half sotalol van40 mg beter werkt dan een keer perdag selokeen tablet 47,5m/g

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum