Modalim

Atorvastatine (268 meningen)
Ezetrol (139 meningen)

05-01-2018

Hoog cholesterol

Nooit gedacht dat Modalim weleens de oorzaak kon zijn van mijn spierpijnen,het kaal worden en de griepverschijnselen. Ik slik dit middel al vanaf 2004 tot heden. Ik dacht dat het verlies van mijn haren kwam door stress en het harde werken! Spierpijn in mijn rug heb ik al zo lang en dat kwam volgens mij ook van de stress. Griepverschijnselen heb ik ook al lang en dacht dat [lees meer...]ik misschien wat onder mijn leden heb. Toen ik in 2004 het middel Modalim kreeg heb ik waarschijnlijk wel de bijsluiter gelezen maar toen had ik nog een mooi haar en eigenlijk verwacht je niet dat de bijwerkingen ook om jou van toepassing konden zijn. toen ik er mee begon had ik nergens last van en het middel viel goed! Nu pas in 2017 ben ik er achter gekomen(na wederom de bijsluiter te lezen) dat de bijwerking dus toch invloed hebben gehad op mijn lichaam en geest! Wat nu!! Morgen ga ik naar de huisarts en heb een lijst gemaakt van vele cholesterol -verlagende middelen en vele recensies gelezen. Ben benieuwd wat zij gaat zeggen. Ik weet wel dat ik geen middelen gaan nemen met STATINE erin/geen Crestor/Ezetrol. Allemaal rotzooi, dus misschien toch maar een gezondere levensstijl aanmeten. Homeopathie misschien/alternatieve geen wijze/ of supplementen zoals Rodegist Rijst capsules. Mijn hele familie is aan de cholesterol tabletten. Ik kan denk ik niet zonder enfin ik ga het allemaal uitzoeken!!
29-11-2017

Hoog cholesterol

In eerste instantie werd ik 's nachts rond 04.00 uur wakker. Naarmate ik ze langer innam werd dat beter. Maar later flinke spierpijn aan de onderrug en griep... allemaal bijwerkingen zo bleek. Gestopt dus met deze medicatie.
11-03-2015

Cholesterol

Heel veel spierpijn
20-01-2015

Hoog cholesterol

het nadeel van dit medicijn is dat ik veel kan slapen uit bed kan ik op de bank zo weer slapen
09-05-2013

Hoog cholesterol

Na 1 maand werd ik ziek Duizeligheid draaier en kon niet goed meer zien Tevens een super hoge bloeddruk erg vermoeit en kon niet veel meer ook mijn geheugen en reacie is aan getast Ik ben er nu pas achter dat dit aan de medicijnen licht en hoop weer te kunnen herstelen Ik ben niet tevreden over deze medicijnen
19-10-2012

Cholesterol

veel last van spierpijn in benen, bekken en buik.

Amoxicilline (475) - Antibiotica - penicillines breedspectrum