triamcinolonacetonide

Reumatoïde artritis (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Peesontsteking been (0 meningen)

08-07-2017 | Man | 63
triamcinolonacetonide (10mg/ml)
Allergie
Beste mensen, Ik kreeg Kenacort-A 1 keer per jaar voor ernstige allergie. (hooikoorts) Het hielp perfect. Nu opeens weigert de huisarts dit voor te schrijven. Met alle gevolgen van dien. Vuur rode ogen, niezen en kortademigheid. Extra Desloratadine helpt niet. Ik ben ten einde raad en durf haast niet meer op straat te komen.

24-08-2020 | Vrouw | 64
Artrose
Ben 64, heb ca. 15x een injectie gehad in heupgewricht en tussen de schouderbladen kwam de huisarts niet eens. Pijnpoliarts durft hem niet te geven. Heb polyartrose en ook op mijn ruggenmerg. Heb nu 2 triggerfingers en assistente revalidatie en ergotherapeuten zeiden beiden, daar kan een Kenacort injectie wel tegen helpen, maar ik heb er meer dan genoeg van. Géén Kena[lees meer...]cort A meer in mijn gewrichten.

10-02-2020 | Vrouw | 64
Heupslijtage
Een paar keer per jaar van de vorige huisarts een injectie, 3-4x per jaar, soms sloeg ik over tot ik niet meer kon lopen, want zo’n lekker spul is deze prednison met Lidocaïne ter verdoving niet. Bij huidige huisarts kreeg ik een vervangster en ook zij gaf een injectie, maar helaas, ook deze hielp niet. Uiteindelijk weer terug Nasr huisarts en zij wilde een echo en foto. G[lees meer...]één slijtage heup, maar verkalkingen pezen en peesschede ontsteking. Dus in ziekenhuis onder echo-geleiding 2 injecties. Ik ben niet flauw, piep nooit, maar nog nooit zo’n pijn gehad. Ja als het niet zeer doet, werkt het niet. Het zou gaan werken na 1,5 week. Ik heb nog een paar dagen te gaan, maar vrees dat ook deze weer niet gaan werken. Meer pijn dan voorheen. Blijkt bij de huisarts een naald can 5 cm te zijn, hier werd een naald van 8-9 cm gebruikt, die er helemaal inging. Voor mij de eerste keer en de laatste keer.

22-04-2018 | Man | 65
Hooikoorts
Geweldig middel zonder dit middel was ik al in het crematorium

26-03-2013 | Man | 66
Allergie
al ruim 40 jr vanaf half jan. tot mei allergisch -en dus ziek- voor ik weet niet wat precies. jarenlange desensilib.kuur + dure injecties (geen effect) daarna van alles wat gedaan, niets hielp. uiteindelijk kenacort; bingo! na 2 dagen nergens (!) last meer van! Ook geen deuken in bil of heup, geen pijn bij injectie. Maar gestopt op advies dokter ivm mindere nierfunctie. ni[lees meer...]ets helpt echter, pillen, druppels, spray, gek word je ervan, de hele dag dichte neus, lopende en rode ogen, huilend gezicht, slecht slapen... ga morgen nulmeting van nierfunctie doen, dan kenacort en na 6 weken weer meten om eventueel nadelig verschil te zien. Indien geen gevaar, dan voortaan meteen kenacort.

19-01-2012 | Man | 67
Hooikoorts
Ik gebruik deze injectie al jaren, 1 a 2 per jaar, in februari-maart ( els en hazelaar) Mijn huisarts vertelde me vorig jaar dat het produkt niet meer gemaakt wordt, wat een ramp, want pillen helpt slechts gedeeltelijk.Of is het in Nederland wel nog te krijgen ?

25-05-2018 | Man | 69
triamcinolonacetonide (40mg/ml)
Geweldig middel heeft mijn huwelijk gered. 24 uur keihard niessen was niet meer uit te houden. Altijd rond 1 juni 1 injectie en ik ben hele jaar weer super. Dank aan de huisarts in Groenlo.

30-01-2017 | Man | 75
Allergie
Geweldig medicijn! Ik ben redelijk zwaar astmatisch en erg gevoelig voor allergieën, zoals hooikoorts- pollen -hazelaar enz. Vorig jaar een keer overgeslagen met als gevolg, het hele voorjaar en zomer, tranende ogen, snotteren en kortademig. Nu vandaag weer een spuit laten zetten, voor het vijfde jaar, met onmiddellijk merkbaar resultaat.