This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Chronische depressie

23-02-2015
Vrouw, 35 jaar

Trazolan (trazodon)

Toen ik het de eerste keer nam, voelde ik de dag erna gelijk barstende hoofdpijn, misselijkheid, maagpijn, diarree.. Toch heb ik paar dagen volgehouden en nu zorgt het ervoor dat ik overdag functioneer.. Ik merk wel dat autorijden (in mijn geval) niet zo verstandig is... Ook mijn geheugen laat te wensen over heb ik de indruk..
03-11-2014
Man, 28 jaar

Hypochondrie

Toen ik begon met Trazolan, moest ik 100mg in de ochtend en 100mg in de avond slikken. De eerste weken waren een ramp. Misselijk, "helm" over mijn hoofd de hele dag, duizelig, de bijwerkingen leken bijna erger dan de kwaal. Uiteindelijk overgestapt op 200mg voor het slapen gaan en verder niets. De bijwerkingen verdwenen als sneeuw voor de zon. Uiteindelijk duurde het bi[lees meer...]jna een jaar voor dit medicijn bij mij aansloeg. Ik had dan ook een zeer ernstige vorm van Hypochondrie. Maar toen het eenmaal begon te werken, sloeg het ook wel echt in als een bom. Ben volledig genezen van mijn Hypochondrie. Of nouja, heb er echt totaal geen last meer van. Sindsdien zit ik helaas wel chronisch aan dit medicijn vast. Andere behandel opties zijn voor mij helaas niet geschikt. Ik merk het effect van Trazolan eigenlijk niet, tenzij ik het vergeet in te nemen. Dan ga ik de volgende dag gelijk lichamelijk door een hel. Zeer onrustig lichaam. 2 dagen zonder en de symptomen van Hypochondrie beginnen terug te keren. Gelukkig onmiddellijk weer verdwenen na het innemen van Trazolan. Al met al is Trazolan in mijn ogen een medicijn waarbij je door moet zetten alvorens het ook iets voor jou kan betekenen. Maar het uiteindelijke resultaat is echt geweldig. Mijn Hypochondrie is uiteindelijk niet minder ernstig geworden, maar volledig verdwenen! Ik denk er niet eens meer over na!
09-07-2014
Vrouw, 56 jaar

Trazolan (trazodon)

dit middel slik ik nooit meer, ik verdraag het niet: val er ook niet meteen van in slaap, lig nog minstens een uur te woelen, terwijl ik onaangename ervaringen in mijn lichaam ervaar: tintelingen in armen en benen, zware hoofdpijn, dichtslibben van sinussen, moeilijk ademen door neus die vastloopt, neen: het middel is erger dan de kwaal! En suf de dag erop, loop als een [lees meer...]zombie door het huis: geen fut, geen energie....zucht
14-06-2014
Vrouw, 35 jaar

Trazolan (trazodon)

nu 2x ingenomen voor slaapproblemen .al 2 dagen suf.maar zet nog wel even door.ik lees nergens of er mensen zijn aangekomen in g ewicht door deze antidepressiva.
10-06-2014
Vrouw, 44 jaar

Trazolan (trazodon)

Ik heb ongeveer 5 jaar trazolan genomen voor het slapengaan. Eerst 100, toen 150, later 200 mg en toen weer terug naar 150 vanwege sufheid. Ik heb eerst seroxat gehad, maar na 3 weken teruggegaan vanwege overleden libido. Toen ongeveer 2 jaar Fevarin. Hier zweette ik erg van, droge mond, gewichtstoename enz. Dit werd niet minder na de inwerkperiode. Toen gegoogeld en zelf [lees meer...]bij de ha trazolan aangedragen. De eerste tijd moe, suf, slapen, maar daarna angstarm. Tegen depressie verrichtte het voor mij geen wonderen, maar ik kon beter relativeren en ging veel rustiger door het leven. Nauwelijks bijwerkingen behalve tragere stofwisseling en geheugenafname. Maar zeker leefbaar. Ik ben gegroeid in die 5 jaar als persoon. Door problemen met mijn langetermijngeheugen die langzaam, maar zeker toenamen heb ik besloten om af te bouwen. Dat duurde een maand of 2, maar de nasleep minstens een jaar eer alle rook uit mijn hoofd was verdwenen. Toch ben ik erg tevreden over dit middel! Het heeft veel voor mij gedaan. Het moeilijkst vond ik veranderingen in de dosis: elke schommeling gaf 2 weken extreme vermoeidheid waarbij ik moeilijk kon functioneren. Maar als je dat weet kun je daar rekening mee houden, vind ik.
12-03-2014
Vrouw, 50 jaar

Trazolan (trazodon)

Ik heb dit medicijn onder de naam trittico gehad toen ik zwaar depressief was en heb me er prettig op gevoeld niet duf en ik heb er gemakkelijk mee kunnen stoppen
25-10-2013
Man, 58 jaar

Trazolan (trazodon)

Het medicijn Trazolan heeft voor mij als bijwerking dat ik vaak ovedractief ben en met name s-nachts. Door meerdere ziektes moet ik vaak om 21.30 uur naar bed met als resultaat dat ik om 03.00 uur weer wakker ben.
volgende > >>
Pagina 1 van 5

Thyrax Duotab (633) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (333) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (320) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica