ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

12-03-2015

Hyperiplant (sint janskruid)

Hyperiplant is zeer effectief gebleken bij mijn matige, maar chronische depressie. Ermee stoppen is echter geen optie voor mij: al na een paar dagen komt de depressie dan terug. Ik zou anderen aanbevelen depressieve klachten niet uitsluitend met dit medicijn te bestrijden, maar ook op zoek te gaan naar de betekenis van die klachten. Is die gevonden en doorgewerkt, dan kan [lees meer...]nog steeds een deel van de klachten blijven bestaan, zeker als de oorzaak in een ver verleden ligt. Dan heeft de stofwisseling van de hersenen mogelijk een bepaald patroon ontwikkeld, waar versnelde heropname van serotonine deel van uitmaakt. In zo'n situatie is Hyperiplant een probaat middel om de blijvende depressieve klachten te verminderen of zelfs op te heffen. Bijverschijnselen ervaar ik helemaal niet. Geen impotentieklachten, geen gewichtsveranderingen.
14-11-2014

Hyperiplant (sint janskruid)

Gebruik dit middel voor milde angst en depressie. Vooral eerste weken heel moe en heftige dromen, daarna geen bijwerkingen. Heb dit bijna een jaar genomen en zeer tevreden over. Nu weer begonnen. Je moet dit middel de tijd geven, zeker 4 weken, net als reguliere anti-depressiva
29-10-2014

Hyperiplant (sint janskruid)

bij mij helpt het zeker tegen depressie maar na 2 weken krijg ik er knallende hoofdpijn van. daarom ben ik er toen mee gestopt was niet te doen. probeer nu opnieuw.
30-05-2013

Cholesterol

04-03-2012

Hyperiplant (sint janskruid)

Ik heb Hyperiplant circa 6 weken gebruikt tegen depressie. Bij mij heeft het niet gewerkt, althans voor zover het wel heeft gewerkt was het effect marginaal. Enkele bijwerkingen, niet ernstig, maar wel vervelend (verstopping en geringe afname libido). Toch wel teleurgesteld, ik had hogere verwachtingen van dit middel.
18-01-2012

Hyperiplant (sint janskruid)

Ik gebruik nu zo'n 6 weken 3 x 300 mg St. Janskruid (Hyperiplant) tegen depressiviteit en slaapproblemen. Deze dosering is mij voorgeschreven door mijn psychiater. Als bijwerking had ik moeheid overdag. Dit wordt nu langzaamaan beter en ik voel mijn stemming ook iets vooruit gaan. Slapen is nog steeds matig, maar er is wel een lichte verbetering merkbaar. Al met al positie[lees meer...]f en weinig bijwerkingen.
27-09-2011

Milde depressie, angst

Ik heb veel last van bijwerkingen bij dit middel waarvan ik toch veel verwacht gezien het een geregistreerd middel is. Heb er hevige dromen van en voel mij onrustig hierdoor. Ik heb het 2 weken gebruikt en voelde me verward en moe. Ik gebruik nu opnieuw Zibrine wat ik persoonlijk veel beter vind en heb beslist om dit te blijven gebruiken want dit slaat het beste bij mij aa[lees meer...]n.
30-08-2011

Hyperiplant (sint janskruid)

Na een hoopvol begin, zie mijn eerdere ervaring van 21/7, zakte ik na 3 weken volledig weg en na vijf weken en geen verbetering,besloten terug op Aurorix te stappen.Jammer want had gehoopt dat dit voor mij echt het middel zou zijn!
Pagina 1 van 2

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!