ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

30-04-2018

ADHD

Sinds vorigjaar de diagnose adhd gekregen. Ik begon met methylfenidaat uiteindelijk slikte ik de hoogste dosis merkte geen verschil voelde mij vreselijk opgejaagd gevoel hartkloppingen hartritmestoornis. Dus gestopt. Toen kreeg ik dexamfetamine ook de hoogste dosis werkte iets voelde mij nog steeds opgejaagd. Toen kreeg ik welbutrin antidepresiva wat en RAMP 8 weken ve[lees meer...]rder ik dacht alleen maar aan de dood ik was zwaar depressief dus stopte er ook mee. Naar het laatste medicijn had ik het er niet meer op toch overwogen om duloxitine te gaan slikken 1x daags 30 mg Ik voel mij geweldig ik ben niet meer depressief mij adhd is onderdrukt ik heb rust in mij hoofd. Ik heb geen stemmingswisselingen meer zelfs niet de week voor ik ongesteld ben. Alleen mij libido is helaas verdwenen in het begin van het gebruik hoofdpijn, misselijk suf en erg moe veel slapen maar dat ging naar 2 weken over. Ik vind het echt een goed medicijn het helpt mij goed in het dagelijks leven en vooral de rust in mijn hoofd!
23-04-2018

Duloxetine (duloxetine)

Opstart zelfs met 3x dd 10 mg oxazepam erbij was ramp. 2 weken zombie en vreselijke angsten. Daarna bijna 2 jaar steeds somberder niet kunnen genieten. Sex door verkramping bekkenbodemspier (zie plassen werkt dus ook op vagina) bijna niet meer mogelijk. Libido ook weg. Niet kunnen slapen. Gevoel van liefde en genieten weg vervlakt. Huilbuien. Angst ook vlakker maar zeker n[lees meer...]iet weg. Chronische pijn ook afgevlakt dat was enige positieve. Ik raad op basis van mijn ervaring dit medicijn sterk af.
01-03-2018

Duloxetine (duloxetine)

Na de helft van mijn leven in de weer gezeten te hebben met depressiviteit, sociale angst en nog een heleboel andere dingen, enkele maanden geleden aangegeven aan mijn psycholoog dat ik antidepressiva wilde proberen. Heb al eerder een SSRI gehad (Prozac) toen ik 16 was, maar symptomen kwamen weer terug. Een andere belangrijke reden voor het gebruik van specifiek duloxetin[lees meer...]e was voor mij de chronische pijn in mijn rug en schouders die ik sinds een jaar heb. Ik had gelezen dat duloxetine kan helpen bij chronische pijn, en ik had al vanalles geprobeerd wat niet hielp. Verder werkt duloxetine ook op norepinephrine en kamp ik al heel mijn leven met overmatige vermoeidheid en behoefte aan slaap, dus ik hoopte dat het hier ook tegen zou helpen. Ik ben positief verrast over de effectiviteit van dit middel op mijn stemming, die flink verbeterd is. Ik voel me stabieler, minder down, ik heb minder zelfmoordgedachten, minder huilbuien, minder pijn, ik ben ietsjes fitter, ik maak me minder zorgen. Samen met andere positieve veranderingen in mijn leven heeft het ervoor gezorgd dat ik niet meer depressief ben. Ik heb nog af en toe last van stemmingswisselingen, maar minder frequent en het voelt minder zwaar en hopeloos. Ik heb spijt dat ik zo lang gewacht heb met het weer proberen van een SSRI. Ik was best wel bang van tevoren voor eventuele gewenning en allerlei enge klachten als ik weer zou stoppen met dit middel. Hier kan ik nog niks over zeggen, maar het stelt me enigszins gerust dat ik de pillen krijg in de vorm van capsules die vol zitten met hele kleine bolletjes. Je zou dus in principe heel langzaam kunnen afbouwen, mocht je last krijgen van een soort 'ontwenningsverschijnselen'.
23-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

Ernstige depressive klachten, kon nooit een antidepressiva verdragen todat na heel veel jaren ik dit kreeg en ik nu de maximale hoeveelheid slik sinds kort van 120 mg. De veranderingen zijn opzienbarend goed. Heb me niet eerder zo goed gevoeld door antidepressiva dan nu. Ben er erg tevreden over.
16-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

1 e week met starten en week met verhogen veel last van misselijkheid en hoofdpijn. Lusteloos
07-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

langdurige depressies door allerlei gebeurtenissen in mijn leven veel verdriet en tegenslagen
17-01-2018

gebruik al 3 weken en nog steeds last van slapeloosheid
11-12-2017

Duloxetine (duloxetine)

Eerst andere middelen gebruikt en uiteindelijk bij de Duloxetine terecht gekomen. Deze slaat goed aan. In het begin wel wat bijwerkingen o.a.: duizelig, misselijk, moe, raar gevoel in hoofd. Maar nu geen last meer van. Ik gebruik 90mg, wel jammer dat ik hierdoor 3 capsules van 30mg in moet nemen (minpuntje). Zolang de apotheek mij niet iedere keer een ander merk mee[lees meer...]geeft gaat alles prima. Heb een paar keer een ander merk gekregen en dan kwamen de bijwerkingen weer terug.
Pagina 1 van 2

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!