Duloxetine

Bij  DepressieX

Aangezichtspijn (2 meningen)

08-08-2018

Duloxetine (duloxetine)

Hielp bij mij niet tegen mijn depressie. De zelfmoordgedachten en het piekeren werd iets minder, maar de somberheid en neerslachtigheid bleef. Na een half jaar gevraagd of dit zo hoorde en toen overgezet naar venlafaxine retard. Blij dat ik naar mijn intuïtie geluisterd heb. Ik was ook mega moe de hele tijd en viel ontzettend veel af doordat de pillen mijn eetlust wegnamen[lees meer...].
01-03-2018

Duloxetine (duloxetine)

Na de helft van mijn leven in de weer gezeten te hebben met depressiviteit, sociale angst en nog een heleboel andere dingen, enkele maanden geleden aangegeven aan mijn psycholoog dat ik antidepressiva wilde proberen. Heb al eerder een SSRI gehad (Prozac) toen ik 16 was, maar symptomen kwamen weer terug. Een andere belangrijke reden voor het gebruik van specifiek duloxetin[lees meer...]e was voor mij de chronische pijn in mijn rug en schouders die ik sinds een jaar heb. Ik had gelezen dat duloxetine kan helpen bij chronische pijn, en ik had al vanalles geprobeerd wat niet hielp. Verder werkt duloxetine ook op norepinephrine en kamp ik al heel mijn leven met overmatige vermoeidheid en behoefte aan slaap, dus ik hoopte dat het hier ook tegen zou helpen. Ik ben positief verrast over de effectiviteit van dit middel op mijn stemming, die flink verbeterd is. Ik voel me stabieler, minder down, ik heb minder zelfmoordgedachten, minder huilbuien, minder pijn, ik ben ietsjes fitter, ik maak me minder zorgen. Samen met andere positieve veranderingen in mijn leven heeft het ervoor gezorgd dat ik niet meer depressief ben. Ik heb nog af en toe last van stemmingswisselingen, maar minder frequent en het voelt minder zwaar en hopeloos. Ik heb spijt dat ik zo lang gewacht heb met het weer proberen van een SSRI. Ik was best wel bang van tevoren voor eventuele gewenning en allerlei enge klachten als ik weer zou stoppen met dit middel. Hier kan ik nog niks over zeggen, maar het stelt me enigszins gerust dat ik de pillen krijg in de vorm van capsules die vol zitten met hele kleine bolletjes. Je zou dus in principe heel langzaam kunnen afbouwen, mocht je last krijgen van een soort 'ontwenningsverschijnselen'.
23-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

Ernstige depressive klachten, kon nooit een antidepressiva verdragen todat na heel veel jaren ik dit kreeg en ik nu de maximale hoeveelheid slik sinds kort van 120 mg. De veranderingen zijn opzienbarend goed. Heb me niet eerder zo goed gevoeld door antidepressiva dan nu. Ben er erg tevreden over.
16-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

1 e week met starten en week met verhogen veel last van misselijkheid en hoofdpijn. Lusteloos
07-02-2018

Duloxetine (duloxetine)

langdurige depressies door allerlei gebeurtenissen in mijn leven veel verdriet en tegenslagen
17-01-2018

gebruik al 3 weken en nog steeds last van slapeloosheid
11-12-2017

Duloxetine (duloxetine)

Eerst andere middelen gebruikt en uiteindelijk bij de Duloxetine terecht gekomen. Deze slaat goed aan. In het begin wel wat bijwerkingen o.a.: duizelig, misselijk, moe, raar gevoel in hoofd. Maar nu geen last meer van. Ik gebruik 90mg, wel jammer dat ik hierdoor 3 capsules van 30mg in moet nemen (minpuntje). Zolang de apotheek mij niet iedere keer een ander merk mee[lees meer...]geeft gaat alles prima. Heb een paar keer een ander merk gekregen en dan kwamen de bijwerkingen weer terug.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (509) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum