Ervaringen met Remeron

mirtazepine

Postnatale depressie (1 mening)

Subsidie depressiegala nauwelijks naar depressie

NOS Nieuwsuur (21-01-2020)

06-01-2023 | Vrouw | 41
mirtazepine (45mg)
Chronische depressie
ik slik al 16 jaar Remaron/ Mitrazepine smelttablet wel de hoogste doses van 45 mg, iedereen hoor ik bijwerkingen hebben of zelfmoord er door wilt plegen bij een lage doses, gelukkig heb ik geen last van bijwerkingen en rare gedachtes. ben er bij mee goed is het niet maar zonder deze medicatie had ik zelf eerder een poging tot zelfdoding overwogen en op het punt te staa[lees meer...]n om het te doen, gelukkig kwam ik weer bij zinnen en maar toch niet gedaan. meerder andere merken gehad daar draaide ik helemaal van door wat niet goed was zwaar agressief en sloeg gaten in de deuren te veel emotie waar ik niet mee weg kon komen mentaal. ik ben blij met mijn medicatie Mitrazepine werking is goed en geen bijwerkingen ik neem het in voor het slapen en slaap ook als een roosje erop. jammer dat het bij vele niet helpen maar dat heb je met elk medicijn de ene werkt wel goed en de andere weer niet is een samenstelling wat een combinatie en elk mens is anders qua reactie op bepaalde stofjes. Groetjes Angelique

30-10-2014 | Vrouw | 38
Chronische depressie
Kreeg dit voorgeschreven omdat ik niet kon slapen. Ik sliep geweldig maar kwam ook 25 kilo aan!!! Dus op zoek gegaan naar vervanging.

17-10-2013 | Vrouw | 49

28-12-2022 | Man | 54
mirtazepine (30mg)
Chronische depressie
Hallo deze pillen werken niet tegen u klachten. Met deze hoeveelheid is het een slaap midel maar het is en blijft een antidepressiva

11-01-2021 | Man | 35
mirtazepine (45mg)
Chronische depressie
Zeer tevreden over Mirtazapine 45mg, ik gebruik het i.c.m. 60mg Fluoxetine tegen ernstige therapieresistente (reviserende) depressie, en het werkt! (jaren) Ik heb al veel antidepressiva‘s geprobeerd, Citalopram, Venlafaxine, Sertraline, Clomipramine i.c.m. lithium niets hielp.. tot ik deze combinatie voorgeschreven kreeg. In het begin moet je wel even wennen aan meer slaap[lees meer...]behoefte en eetlust die voorbijgaand zijn, dit is dus niet blijvend wat sommige mensen denken als ze ermee starten. Er zal geen enkel middel zijn dat helemaal geen bijwerkingen geeft. Dit houdt me helemaal stabiel en niet meer depressief.