Valdoxan

agomelatine

Chronische depressie (1 mening)

Venlafaxine (749 meningen)

Agomelatine (Valdoxan)

Bojan Nikolik (15-04-2015)

11-11-2015

Valdoxan (agomelatine)

Ik kreeg in eerste instantie een anti-depressiva waar ik 4 uur lang na inname hondsberoerd van was. Niet handig bij angst voor spugen. Valdoxan sloeg in principe goed aan, geen bijwerkingen. Op gegeven moment over op 2 per avond ipv 1. Ondertussen langzaam aan afgebouwd naar om de dag 1. Nou wilde een Mediant medewerker (geen psycholoog of psychiater!) dat ik weer dage[lees meer...]lijks ging gebruiken. Toen kreeg ik ineens wel weer depressies. Dus heb afgebouwd. En ga toch echt over op wat anders of helemaal stoppen, want ik lees dat ik eigenlijk een heel ander stofje nodig heb, nl Oxytocine. Dus ik ga even op zoek! Dus ondanks dat het in eerste instanties geen bijwerkingen gaf en ik dik tevreden was, wil ik er toch graag vanaf.
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

ik heb valdoxan maar 3 weken gebruikt. de bijwerkingen waren zo erg dat ik geen pauzes tussen de paniek aanvallen meer had en elke nacht gruwlijke nachtmerries kreeg. ook werd ik elke morgen beroerd wakker en met veel zwaardere depressie dan voor het gebruik van valdoxan. had de hele dag hoofdpijn [nu nog want stop er vandaag mee]
14-07-2014

Valdoxan (agomelatine)

gebruik 's avonds, gevolg: vreselijke nachtmerries, paniekaanvallen, depressie werd erger. 's morgens: ziek en hoofdpijn. vreselijk.
12-02-2014

Valdoxan (agomelatine)

Het duurde zeker 8 weken voordat ik er iets van merkte. Kon er eerst slecht van slapen. Na acht weken ging slapen beter. Tegen angst en paniek had het voor mij geen effect. Alleen slapen ging iets beter. Hierna overgestapt op 10mg Amitryptiline. En sliep meteen heel de nacht door en uitslapen lukte ook weer. Vanaf de tweede dag.
15-11-2013

Valdoxan (agomelatine)

valdoxan bijwerkingen, slapeloze nachten, heel erg misselijk, buikpijnen, afschuwelijk, het werkt wel goed in me hoofd, ruimte in me hoofd. maar die bijwerkingen , en voor het slapen ook nog oxazepam 10mg anders helpt het niet het slapen, vreselijke bij werkingen,
19-07-2012

Valdoxan (agomelatine)

4,5 jaar geleden begonnen met paroxetine 20 mg na al 3 jaar zonder medicatie te hebben gestreden tegen een flinke depressie samen met een burn-out. De paroxetine heeft me er een aantal jaren doorheen gesleept. Ik zat in een neerwaartse spiraal die erdoor doorbroken is. Vanaf medio 2011 gaan afbouwen van 140 mg per week naar 80 mg per week. Hierop blijven hangen. Angstversc[lees meer...]hijnselen kwamen weer terug en chronische vermoeidheid werd steeds erger. Op voorspraak van huisarts sinds 5-6 weken overgestapt op Valdoxan. Deels nog in combinatie met steeds lager worden dosering Paroxetine. Sinds 1,5 week alleen Valdoxan. Bewust gekozen voor een harde laatste klap, om Valdoxan ook goed te ervaren. Aanvankelijk (vanaf begin Valdoxan) wel zo ongeveer alle bijwerkingen ervaren. Toen had ik de bijsluiter overigens nog niet gelezen. Duizelingen blijven tamelijk lang, maar worden per dag beter. Slapen en stemming stukken beter. Merk nu de laatste dagen toenemende neerslachtigheid in combinatie met een zekere agressieve/fanatieke houding. Kan dit nog wel de baar blijven, hopelijk doet de aanstaande vakantie het laatste zetje.
03-06-2012

Valdoxan (agomelatine)

Sinds 2 weken slik ik Valdoxan. Ik ben begonnen met 25 mg. Maar sinds 4 dagen ben ik overgestapt op 50 mg. Sindsdien zijn mijn paniekaanvallen en angst veel erger geworden. Misselijkheid en maagpijn is wel minder geworden. Zijn er meer mensen die hier meer last van hadden na verhoging van de dosering?
23-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Heb eerst 3 jaar paroxetine gebruikt tegen de angst. Na enkele maanden geslikt te hebben, waren de kilo`s zo aangekomen dat mijn kleding niet meer paste. Gestopt en over gegaan naar Cimbalta...na 7 weken geslikt te hebben geen resultaat. Inmidels meer dan een week bezig met Valdoxan, nog steeds geen resultaat(kan eigenlijk ook nog niet...) Maar ik baal dat ik nog steeds la[lees meer...]st heb van de klachten dat het mijn hele leven beinvloed. Heb hierbij ook Alprozam erbij tegen bijwerkingen. Moet zeggen dat alle kilo`s die ik aan ben gekomen inmiddels kwijt zijn. Ik moet nog even doorzetten tot ik ze 6 weken geslikt te hebben om een duidelijker beeld te krijgen. Maar er staat weing op internet over Valdoxan.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum