Valdoxan

agomelatine

Chronische depressie (1 mening)

Venlafaxine (758 meningen)

Agomelatine (Valdoxan)

Bojan Nikolik (15-04-2015)

16-01-2013

Valdoxan (agomelatine)

Wegens een depressie en slapeloosheid werd het medicijn onder begeleiding en behandeling valdoxan voorgeschreven. Mijn slaap problemen zijn erg afgenomen door dit medicijn, maar ik merk nog geen verbetering van mijn depressie. Daarnaast heb ik af en toe last van misselijkheid en is mijn libido helemaal wel. Hiervoor heb ik het medicijn paroxetine gebruikt. In deze periode[lees meer...] merkte ik dat mijn depressie zo goed als weg was, maar juist door een verslechterde nachtrust (waarbij ik niet is slaap kon vallen) en vermoeidheid over dag ben ik er mee gestopt.
23-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Ze hebben dit me voorgeschreven tegen slapeloosheid. Wanneer ik het neem, word ik zwaarmoedig en voel ik me slecht. Ik ga achteruit, ik word gek, ik krijg allerlei soorten gedragsproblemen. De medicijnen met melatonine hebben geen enkele antidepressieve werking, dat is wetenschappelijk bewezen. Wanneer het om puur melatonine, valdoxan gaat, maken deze medicijnen de depress[lees meer...]ie erger. Ze zijn gevaarlijk en de kunnen de chemische balans in de hersenen verstoren. Wanneer je een goed en sederend antidepressivum zoekt, neem dan Norset of athymil, dat zijn ook 5HT2C antagonisten, maar zonder het effect van de melatonine, ze lokken geen parkinson verschijnselen uit en ze hebben ook veel minder bijwerkingen.
14-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Ik ben op 30maart overgestapt van citalopram naar valdoxan.Even voor de duidelijkheid ik gebruikdit medicijn om mijn wisselende stemmingen stabiel te houden....wat echt erg goed gaat!!Dus niet omdat ik depressief ben.Ik slaap nu veel dieper waardoor ik ook echt s'morgens uitgerust mn bed uit kom.Helaas heb ik een vervelende maar zeldzame bijwerking....rode huid en jeuk...[lees meer...].galbulten.Zijn er meer gebruiker/sters die deze bijwerking hebben en zoja werd dit minder naarmate je het middel langer gebruikte??Verders eigenlijk geen noemsenwaardige bijwerkingen bij dit middel.
16-11-2012

Valdoxan (agomelatine)

slapen ging beter maar had last van hallucinacties in het begin dan geen bijwerkingen later steeds meer duizelig slap in de benen net dronken geen verbeterde stemming

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum