Prozac

fluoxetine

Psychische klachten (2 meningen)
Postnatale depressie (1 mening)
Sociale fobie (1 mening)

21-02-2019

Chronische depressie

Ik ben 17 jaar oud, en ik heb 4 jaar ongeveer last van depressie. Ik heb ontzettend veel therapie en psychologen gehad, maar niets leek te helpen. Als nood oplossing gaven ze me de optie om prozac te nemen; beginnende bij slechte 10mg (en na 4 maanden nog mijn vaste dosering). Eerste anderhalve week was wel even zwaar. Niet zo zeer depressiever, eerder het gevoel alsof ik [lees meer...]aan het trippen was. Ook ontzettend moeilijk in slaap vallen. Ben sindsdien het in de ochtend gaan nemen i.p.v. avond. Heb nu nog steeds nachtmerries, merk er zelf alleen niets van. Alleen mn vriend.. haha enige nadeel is dat die pilletjes erg vies zijn
27-09-2018

29-08-2018

Chronische depressie

Zonder tabletten huilerig geen zin in leven
21-11-2016

16-02-2016

Chronische depressie

Van prozac alleen had ik geen last, maar toen mijn depressie, na het te snel stoppen met morfine na een operatie, heel erg werd, was de prozac niet meer voldoende en moest er iets bij komen.
05-11-2015

Chronische depressie

Heb onafgebroken zware depressie de afgelopen 10 jaar, prozac is absoluut een killer voor mensen die vlak bij de afgrond staan. Het enige wat dit medicijn doet is angsten, nervositeit, trillingen, slaapproblemen te verhogen. Specialist verzekerde dat dit na verloop van tijd minder word, heb het drie maanden uitgehouden en ben bijna doorgedraaid, gelukkig heb ik die pillen [lees meer...]in de prullebak gegooid en bijwerkingen zijn afgenomen. Leef nu verder met depressie zonder medicijnen en gaat veel beter. Niet te vergeten libido sprong ook op nul. Groeten aan de medicijnen industrie.
05-04-2014

Chronische depressie

hallo, ik gebruikt al 20 jaar fluoxetine. nu ben ik al een tijdje weer erg depressief en ben ik naar 2 x per dag gegaan. heb je dan ook weer die bijverschijnselen, ik voel me na 2 wken nog steeds somber en bang.
29-03-2014

02-09-2013

Chronische depressie

Proxac, depressie, in kliniek overgestapt naar amytriptaline ivm bijwerking pijnstilling neuropathie

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum