Seroxat

paroxetine

Postnatale depressie (2 meningen)
Psychische klachten (1 mening)

13-10-2018

Obsessieve-compulsieve stoornis

Jaren geslikt, ongeveer vanaf mijn 19e Werkte het beste tot nu toe tegen dwang. Kwam vooral na mijn 40ste zoveel aan en heb toen VAN ALLES geprobeerd om af te vallen. Niets werkte! Geprobeerd af te bouwen met vloeibare vorm, heel langzaam. Zeker een jaar zwaar kl*te gevoeld, tijdens afbouwen, zeer kort lontje, snel huilen, irritaties, bang. Wat een hel. Toen pas, in com[lees meer...]binatie met dieet, gingen er heel langzaam 5 kilo vanaf. Helaas kwam de dwang terug. Nog fevarin geprobeerd, maar te weinig effect., Weer Seroxat, weer kilo’s erbij, helaas merkte ik pas bij 30 Mg (i.p.v. jarenlang 20 Mg) en lange tijd verbetering. Nog meer kilo’s erbij. Van 65, naar 70, nu op 87 kilo(!) ik eet gezonder dan ooit dus niet door eetaanvallen oid. Schildklier, suiker, allemaal getest. Wie heeft DE tip om toch af te vallen tijdens gebruik Seroxat, ik weet het niet meer en kan geen positief verhaal vinden als het gaat om afvallen tijdens gebruik hiervan.
05-08-2018

Dwangstoornis

start seroxat 2000.mijn leven werd terug leefbaar .ik werd niet meer geleeft door mijn dwang en de vermoeiende controles. soms heb ik wel een lichte terugval en neem ik mirtazapine bij.
17-10-2015

Obsessieve-compulsieve stoornis

Ik ben in 2003 gediagnosticeerd met OCD en angststoornis, daarnaast was ik ook nog erg depressief. De psychiater heeft me toen Seroxat voorgeschreven, ik slikte 2 maal daags 30 mgr en dat was goed te doen. Heb geen bijwerkingen ervaren en voelde me eindelijk mezelf weer! In 2012 heb ik het afgebouwd, omdat mijn man en ik een kinderwens hebben en ben helemaal er vanaf gewee[lees meer...]st. Ja, mijn OCD en angststoornis kwamen weer terug maar kon het enigszins in de hand houden, tijdens de zwangerschap waren mijn klachten beduidend minder, maar helaas na de zwangerschap kwam het allemaal weer in grote mate terug. Ben nu 7 maanden geleden bevallen en gisteren weer gestart met Seroxat 20 mgr 1 maal daags, kijken of ik hier genoeg baat bij heb en anders moet het weer opgebouwd worden. Ik heb bewust zo lang gewacht, omdat ik hoopte dat als mijn hormoonspiegel gestabiliseerd was, ik misschien toch geen Seroxat nodig zou hebben maar de situatie is onhoudbaar voor mezelf en mijn omgeving geworden helaas dus toch maar weer aan de Seroxat.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum